تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۶۲۰۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار مستعفی دزفول: تا آخرین لحظه مسوولیت پایبند قانون و پای کار بودم
 شهردار مستعفی دزفول که بعد از ۱۴ ماه مسوولیت در شهرداری به یکباره و بدون توضیح کافی به شورا استعفا داده بود، گفت: تا آخرین لحظه مسوولیتم پایبند قانون و پای کار بودم.

 سید محمدحسن عیسی زاده روز دوشنبه در آیین تکریم شهردار پیشین و معارفه سرپرست شهرداری دزفول با بیان اینکه انتخاب بنده به عنوان شهردار دزفول، چالشی بود، افزود: در این مدت نیز طبق موازین و شرع عمل کردم چراکه نماینده شورا بودم.

وی ادامه داد: امور شهرداری با آرامش و همدلی پیش رفت و جابجایی‌ها به منظور جوانگرایی و بهبود امور انجام شد ضمن اینکه احترام متقابل در این مدت برقرار بود.

شهردار پیشین دزفول با بیان اینکه امور شهرداری با تمام ظرفیت، توان، منابع و امکانات پیش رفت، بیان کرد: شهردار حلقه اتصال شورا و شهرداری بود و تلاش شد فضای مناسبی برای ارایه خدمات ایجاد شود.

وی افزود: وقتی قرار بود شهرداری را تحویل دهم از اعضای شورا تقاضا شد استعفای بنده را بپذیرند ضمن اینکه تا زمانی که مسوولیت داشتم پای کار بودم و روی امور پافشاری کردم.

عیسی زاده پاکدستی را حداقل وظیفه شهردار و هر مدیری عنوان کرد و گفت: به عنوان یک شهروند و فردی که تجربه همکاری با مجموعه شهرداری داشته در خدمت شهرداری دزفول هستم.

وی با قدردانی از همکاری اعضای شورا اظهارامیدواری کرد دزفول همچنان سرفراز باشد و خوشنامی شهرداری دزفول تداوم یابد.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این آیین اقدامات عیسی زاده به عنوان شهردار دزفول را قابل تقدیر دانست و گفت: استعفای عیسی زاده در تاریخح ششم آذرماه تحویل شورا شد ضمن اینکه وی برای استعفا اصرار داشت.

محمدحسن پرآور افزود: عیسی زاده در مدت حدود ۱۴ ماه فعالیت خود، امور را بدون یک لحظه تاخیر در مسیر قانونی انجام داد و در مدت مسوولیت خود با مراجعه کنندگان حسن خلق داشت.

وی ادامه داد: شهردار دزفول از تمام توان برای ارتقای وضعیت و سیستم اداری استفاده کرد و کارهای بزرگی در حوزه شهرداری هوشمند، املاک، ماشین آلات، پرسنل و بدهی‌ها انجام داد.

پرآور اظهارداشت: مجموعه شورا قدردان زحمات عیسی‌زاده است چراکه مسوولیت شهرداری دزفول به علت پرسنل و خدمات زیاد حواشی زیادی دارد و مطالبه مردم از شهرداری بالا است.

وی افزود: ناچار بودیم طبق قانون به سرعت سرپرست شهرداری را انتخاب کنیم که با نظر اعضا، عباس یوسفی نژاد سرپرست شهرداری دزفول شد.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول بیان کرد: سه ماه برای انتخاب شهردار مهلت داریم که امیدواریم این موضوع هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود زیرا پایان سال نیمه دوم سال نیمه پرفراز و نشیب شهرداری ها است.

وی با بیان اینکه استعفای شهردار دزفول با همکاری اعضای شورا در آرامش انجام شد، افزود: امیدواریم دغدغه شورا و شهردار مانند گذشته خدمت رسانی به مردم باشد.

عباس یوسفی نژاد سرپرست شهرداری دزفول نیز گفت: اقدامات خوبی در حضور عیسی زاده در شهرداری دزفول انجام شد زیرا دید او فراتر از کارهای عمرانی بود به همین دلیل اکنون انتظارات بسیار بالا رفته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار