تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۶۲۰۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانشجویان قلب علمی کشور هستند / رسانه‌ها به موفقیت‌های علمی دانشگاهیان بپردازند
 معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به دستاوردهای علمی دانشجویان گفت: رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها باید به موفقیت‌های علمی دانشگاهیان و دانشجویان بپردازند.

عبدالرضا سیفی در نشست شورای اطلاع‌رسانی  استان خوزستان که امروز (۱۴ آذرماه) برگزار شد، با بیان اینکه دانشجویان قلب علمی کشور هستند، بر ضرورت فضاسازی صحیح آیین ١۶ آذر (روز دانشجو) تاکید و اظهار کرد: جمع دانشجویان و دانشگاهیان همواره پرچمدار معنویت بوده‌اند؛ بنابراین فضاسازی صحیحی برای این آیین صورت گیرد.

 وی با اشاره به دستاوردهای علمی دانشجویان تصریح کرد: رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها باید به موفقیت‌های علمی دانشگاهیان و دانشجویان بپردازند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان به نقش رسانه ملی و صدا و سیما در انتشار اخبار صحیح اشاره کرد و افزود: امروز دشمن سعی دارد تا با انتشار اخبار کذب فضای کشور و افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد؛ بنابراین اخبار صحیح باید از رسانه‌های ملی و خبرگزاری‌ها به اطلاع مردم برسد.

سیفی ادامه داد: اردوهای بازدید از دستاوردهای صنعتی و دانشگاهی کشور باید برای دانشجویان تدارک دیده شود.

وی گفت: مسئله اطلاع‌رسانی و پاسخگویی مدیران به رسانه‌ها از اهمیت ویژه‌ای در جامعه برخوردار است و فضاهای دانشگاه‌ها باید به سمت و سوی گفتمان‌سازی برود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار