تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۲۶۲۰۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری عوامل هتک حرمت به شهدای شهرستان دزفول
 دادستان عمومی و انقلاب دزفول از دستگیری عوامل هتک حرمت به تمثال شهدا در شهرستان دزفول خبر داد.

 چندی پیش بود که تعدادی از اغتشاشگران اقدام به آتش زدن بنر شهدا شهرستان دزفول و پایکوبی و هتک حرمت به تمثال شهدا  کردند که این حرکت هنجارشکن و انتشار تصاویر آن موجب تاثر و رنجش مردم و خانواده‌ معظم شهدا شد. در پی وقوع این هتک حرمت، موضوع به صورت ویژه از سوی مسئولان مربوطه  پیگیری و در نهایت عاملان این بی‌حرمتی دستگیر شدند.

 دادستان عمومی و انقلاب دزفول در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار تسنیم در دزفول، اظهار داشت:  اقدام بی‌احترامی و هتک حرمت به تمثال مبارک  شهدا سبب رنجش قاطبه مردم شهرستان شهید پرور شهدا به ویژه خانواده مکرم شهدا شهرستان دزفول شد.

مهدی آماده افزود: حق بزرگ و ارزشمند خانواده معزز شهدا و ایثارگران نسبت به تک تک آحاد ملت بر کسی پوشیده نیست و نخواهد بود و همواره در طول تاریخ مدیون و مرهون ایثار، گذشت و فداکاری شهدا و خانواده معظم شاهد و ایثارگر هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول  گفت: با توجه به اهمیت موضوع و درک دغدغه تمامی خانواده‌های ارزشی و ولایت مدار شهرستان دزفول، شهرستانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از2600 شهید والا مقام تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد، دستور لازم جهت شناسایی، تعقیب و برخورد قانونی با عوامل و مسببان این موضوع صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول  با بیان اینکه در بحث ارزش‌های اسلامی و انقلابی و نیز حفظ امنیت با قاطعیت با هر گونه اقدام و عمل هنجارشکن و غیر قانونی برخورد لازم  می‌شود، گفت: دو نفر از افرادی که اقدام  به آتش زدن بنر شهدای شهرستان دزفول کردند شناسایی و دستگیر شدند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار