تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۲۶۱۷۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توطئه دشمن برای فعال‌سازی گسل‎‌های قومیتی محکوم به شکست است
 فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: دشمن با فعالسازی گسل‌های قومیتی قصد تخریب نظام جمهوری اسلامی را داشت، اما این توطئه محکوم به شکست است زیرا ملت ایران فریب این نفاق را نخواهد خورد.

 سردار حسن شاهوارپور شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای جبهه مقاومت اسلامی فلسطین با محوریت شهید محمدحسین اثنی عشری در حسینیه ثاراله دزفول در خصوص مسائل اخیر افزود: دشمنان ما همواره در حال توطئه هستند و می خواهند اقداماتی علیه جمهوری اسلامی انجام دهند،
آنها با ایران قوی مخالفند.
وی افزود: راهبردی که دشمن ابتدای امسال در پیش گرفت فعالسازی گسل های قومیتی بود این در حالی است که تنوع قومیتی همواره یک فرصت برای نظام جمهوری اسلامی بوده و همه اقوام کشورمان در زمینه دفاع از اسلام و نظام هم صدا بودند.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) افزود: دشمن با ایجاد فضای رسانه ای یک جنگ تمام عیار شروع و جای شهید و جلاد را جابجا کردند، یکی از هدف هایی که دشمن محور قرار داد، دین باوری بود و همزمان گسل قومیتی را نیز فعال کردند، بسترسازی کردند و منتظر یک فرصت و بهانه بودند تا آن را کلید بزنند، عده ای فریب خوردند و احساس کردند دشمن می تواند موفق شود.
شاهوارپور اظهارداشت: تلاش دشمنان در حالی است که رزمندگان کشورمان خارج از مرزها داوطلب هستند از کیان جمهوری اسلامی دفاع کنند .
وی ادامه داد: ۲ ماه ملت درگیر این فتنه قومیتی و نفاق شد، تبلیغات گسترده و یارگیری زیادی هم شد، باید مراقب باشیم زیرا برای امنیت هزینه زیادی دادیم.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: برخی افراد در بیرون مرزها علیه کشورمان جاسوسی می کنند، پول می گیرند تا جوانانمان را فریب دهند امیدواریم آرامش در جامعه برقرار شود و فتنه های دشمن ناکام ماند.
وی با بیان اینکه جبهه مقاومت در دفاع از حرمین و فلسطین مغفول مانده و شهید اثنی عشری یکی از پیشتازان عرصه جهاد و شهادت است، گفت: هجرت شهید از کشور به سمت لبنان و فلسطین برای رسیدن به جهاد یکی از برجستگی‌های این شهید والا مقام است.
شاهوارپور افزود: برخی افراد مهاجرت می کنند و ذلیلانه درخواست می کنند تحریم ها علیه ایران تمدید شود، داروی بیماران سرطانی تامین نشود.
وی اظهارداشت: امروز رژیم صهیونیستی که یک روز شعار نیل تا فرات سر می داد نگران سرزمین های اشغالی مانند غزه است.

یادواره شهدای جبهه مقاومت اسلامی فلسطین با محوریت شهید محمدحسین اثنی عشری شامگاه چهارشنبه با حضور مسوولان کشوری، استانی و محلی در حسینیه ثاراله دزفول برگزار شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار