تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۶۱۶۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توصیه پلیس راهور به مالکان خودروهاي منطقه آزاد اروند
 رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گفت: طرح تعويض پلاک هاي قديمي منطقه آزاد اروند به پلاک ملي منطقه اروند در دستور کار پليس است.
 
 به گزارش خوزنیوز و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "فریدکريمي زاده" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مالکاني که نسبت به تعويض پلاک قديم خودروي خود اقدام نکنند از دريافت هرگونه خدمات شماره گذاري مانند المثني مدارک مفقودي و مرخصي محروم خواهند شد و بزودي پلاک قديم اروند در زمره پلاک‌هاي غيرمجاز و مشمول جريمه و از تردد آنها نيز جلوگيري خواهد شد.
 
وي افزود: دارندگان خودروهای اروندی با پلاک قدیمی با توجه به در پيش رو بودن ايام تعطيلات براي اينکه برنامه ريزي سفرهايشان بهم نخورد هر چه سريعتر با در دست داشتن مدارک شناسايي خود و خودرو و احراز سکونت يا محل فعاليت‌شان با مراجعه به مرکز شماره گذاري گمرک شهرستان خرمشهر نسبت به تعويض پلاک قديم به پلاک ملي اروند اقدام کنند.
 
سرهنگ کریمی به معامله کنندگان وسايل نقليه مناطق آزاد توصیه کرد: اينگونه خودروها بصورت نو وارد نمي شوند و کارکرده کشورهاي ديگر هستند امکان هرگونه دستکاري در مميزات فني را دارند بر همين اساس به هنگام تعويض پلاک، در جهت جلوگيري از هرگونه تخلف احراز اصالت خودرو از سوي کارشناسان راهنمايي و رانندگي انجام می‌شود.

:
:
:
آخرین اخبار