تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۲۶۱۵۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳ هزار میلیارد ریال برای تکمیل فاضلاب شهر شوش تأمین اعتبار شد

 نماینده مردم شوش در مجلس گفت: پس از پیگیری‌های مستمر، سه هزار میلیارد ریال برای تکمیل فاضلاب این شهر تأمین اعتبار شد.

محمد کعب عمیر  اجرای فاضلاب شهری را یکی از مطالبات جدی مردم شوش عنوان کرد و افزود: بیان کرد: پس از پیگیری‌ها و جلسات مستمر، سه هزار میلیارد ریال برای تکمیل فاضلاب شهر شوش تأمین اعتبار شد.

وی خبر داد: پس از انجام تشریفات قانونی و اداری، عملیات اجرایی فاز اول فاضلاب شهری مناطق شرق شوش وارد فاز اجرایی خواهد شد.

کعب عمیر افزود: فاز اول این طرح در مناطقی مثل کوی شهرک سلمان، کوی شهرک دانیال، کوی ابوذر غفاری، منازل تعاونی‌های مسکن اجرا خواهد شد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس خبر داد: دو واحد ایستگاه پمپاژ در شهرک سلمان و شهرک دانیال احداث می‌شود.

کعب عمیر بیان کرد: با انجام تشریفات قانونی مناقصه تاکنون ۱۱ پیمانکار برای این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند که قرار است کارهای اداری مناقصه این پروژه در آذرماه سال جاری تعیین و تکلیف شود.

آغاز عملیات اجرایی شبکه توزیع آب شهر حر

وی با اشاره به تأمین اعتبار ۱۲۴ میلیارد ریال برای عملیات اجرایی پروژه تکمیلی شبکه توزیع آب و اجرای خطوط انتقال آب و انشعابات شهر حر اظهار کرد: اجرای این پروژه اقدامی مهم برای افزایش کمی و کیفی آب شرب اهالی شهر حر است.

کعب عمیر تصریح کرد: در آینده نزدیک پس از انجام تشریفات قانونی و اداری، عملیات اجرایی پروژه مهم آبرسانی شهر حر هم آغاز خواهد شد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: انتظار می‌رود با یک کار جهادی و شبانه روزی مشکلات آب و فاضلاب شهرها و روستاهای شهرستان شوش و کرخه به صورت اساسی و ماندگار برای همیشه برطرف شوند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار