تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۶۱۴۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازیکنان از همه جا رانده در فوتبال خوزستان!
بازیکنان از همه جا رانده در فوتبال خوزستان!

یک پیشکسوت فوتبال معتقد است در سال های اخیر بازیکنانی که از همه جا رانده و مانده شده اند وارد فوتبال خوزستان شدند.

ابراهیم قاسم پور با بیان این که خوزستان در حال حاضر دیگر مهد فوتبال ایران نیست اظهارکرد: زمانی خوزستان مهد فوتبال کشور و به کارخانه بازیکن سازی معروف بود اما متاسفانه در سال ها اخیر تیم های لیگ برتری خوزستان بازیکنان درجه چندم استان های دیگر را جذب کرده اند، در واقع بازیکنانی که از همه جا رانده و مانده شده اند وارد فوتبال خوزستان شدند. متاسفانه با شرایط فعلی بعید می دانم فوتبال خوزستان بتواند به سال های خوب گذشته خود برگردد.

وی بیان کرد: متاسفانه در حال حاضر سه تیم لیگ برتری خوزستان حال خوبی ندارند؛ دو تیم نفتی با مشکل مالی مواجه اند و فقر مالی دارند اما از فولاد که شرایط مالی خوبی دارد در نتیجه گیری  انتظار بیشتری می رود و حتی در تربیت بازیکنان بومی و استفاده از آن ها در تیم بزرگسالان انتظار زیادی از این باشگاه است که متاسفانه شاید در این باشگاه سیاست اشتباهی حاکم است که نتیجه لازم تاکنون حاصل نشده است.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به وضعیت بد مالی تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان، ادامه داد: وقتی یک باشگاه نتواند بازیکنان مدنظر خود را جذب نکند نباید انتظار نتیجه گیری داشته باشد. البته شاید گفته شود پس تیمی که اوضاع مالی خوبی ندارد اصلا چرا باید در لیگ برتر تیم داری کند که باید بگویم انتظار مردم این است که این تیم ها باشند؛ آبادان و مسجدسلیمان دو شهر محروم و درگیر با مشکلات عدیده ای هستند و همین مشکلات باعث می شود حتی اگر پول هم باشد بازیکنان خوب، حضور در تیم های دیگر را ترجیح دهند و در صورتی که در این تیم ها جایی نداشتند، در نهایت مثلا نفت آبادان را آن هم با پول بیشتر برای بازی انتخاب می کنند.

وی بیان کرد: برای همین لیگ بیست و دوم شاهد بودم که چند بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان که آبادانی هستند با آن ها تماس گرفتیم که بیایند و برای نفت آبادان بازی کنند که حاضر شدند پول کمتری در مسجدسلیمان بگیرند ولی به آبادان نیایند. این نشان می دهد که پول همیشه نمی تواند عاملی برای جذب بازیکن باشد و باید دیگر شرایط نیز فراهم باشد. البته اگر پول به تیم های نفتی خوزستان به موقع برسد مطمئنا دغدغه فکری شان کمتر بود اما در جذب بازیکن هم پول و هم داشتن امکانات لازم مهم است.

قاسم پور همچنین درباره انتخاب های اشتباه در نفت آبادان برای راس کادرفنی، گفت: زمانی که آقای پرکاس هدایت نفت را برعهده داشت، بعد از بازی با تراکتور که تیم هم بد بازی نکرد باشگاه با من به عنوان مدیر فنی تماس گرفت تا درخصوص تعیین تکلیف سرمربی تیم جلسه ای داشته باشیم که من به آن ها گفتم عجله ای نکنید و اگر با حضور خود پرکاس به جمع بندی رسیدید که نمی توانید مشکل را کنید، درخصوص پایان همکاری تصمیم گیری کنید که بعد از آن دیگر با من تماسی گرفته نشد. به هر حال من فکر می کنم در آن بره یکسری کارشکنی ها در نفت آبادان صورت گرفت.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار