تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۲۶۱۴۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانشگاه علمی کاربردی خوزستان ۳۷۷ مدرس جدید جذب می‌کند

 سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان از جذب ۳۷۷ مدرس جدید در فراخوان امسال جذب مدرس علمی کاربردی برای واحد استان خوزستان خبر داد.

دکتر کیانوش بهرهی با اشاره به جذب ۳۷۷ مدرس جدید در فراخوان جذب مدرس علمی کاربردی سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند به مدت دو هفته از اول آذرماه تا ۱۵ آذرماه با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به نشانی  https://jam.uast.ac.ir   اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام  دهند.

به گزارش ایسنا، وی درخصوص فرآیند جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان در سال جاری افزود: برای جذب مدرسان، نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام شده و ظرفیت نهایی اختصاص یافته به این واحد استانی مجموعاً ۳۷۷ نفر است و فرآیند جذب به منظور تامین نیازها و کمبودهای موجود باتوجه به دوره‌های در حال اجرا و هم چنین رشته‌های جدید در قالب گروه‌های آموزشی انجام می‌شود به نحوی که تأمین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق زمان‌بندی مناسب باشد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان تصریح کرد: حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸ سال و حداکثر سن ۶۵ سال است و جذب مدرس به صورت بومی در واحد استانی صورت خواهد گرفت. پس از ثبت نام، تکمیل فرم‌ها و بارگذاری مستندات توسط متقاضی، اعتبارسنجی اطلاعات و مستندات متقاضیان در واحد استانی انجام و صلاحیت علمی و پرونده متقاضیان واجد شرایط در کارگروه‌های تخصصی با استفاده از اساتید مجرب مطابق با شاخص‌های ارزیابی بومی شده، بررسی و امتیازدهی می‌شود.

وی افزود: هیات اجرایی معین استانی از متقاضیانی که حد نصاب امتیاز را کسب کرده‌اند تا سقف سه برابر ظرفیت جذب اعلام شده برای رشته مورد نظر برای مصاحبه علمی دعوت می‌کند. در این مرحله استعلام صلاحیت عمومی متقاضیان توسط دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه انجام می‌شود و پس از انجام مصاحبه در کارگروه‌های بررسی صلاحیت علمی، رای نهایی توسط هیات اجرایی معین استان صادر شده و نتایج صلاحیت علمی به همراه نتایج صلاحیت عمومی جهت تصویب نهایی در اختیار هیات اجرایی جذب دانشگاه قرار می‌گیرد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان افزود: پس از تصویب در هیات اجرایی جذب دانشگاه، در نهایت کد مدرسی صادر شده و واحد استانی با همکاری مرکز امور مدرسان دانشگاه، دوره الزامی تربیت مدرس با عنوان آشنایی با نظام علمی کاربردی را  برای متقاضیان برگزار می‌کند.

بهرهی گفت: ملاک ثبت نام قطعی متقاضیان در این فراخوان، تکمیل فرم‌های سامانه، پرداخت وجه و اخذ کد رهگیری است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار