تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۲۶۱۴۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد
تلاش برای حل مشکلات زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان
 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بیان اینکه تلاش می‌کنیم مشکلات زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان حل شوند، گفت: در حال حاضر ۹۰ پروژه عمرانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعال است.

علی مهدی پور با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرک‌ها صنعتی خوزستان و ایجاد زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان در پیشبرد پروژه‌های عمرانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان عزمی جدی دارد و به دنبال فراهم کردن بهترین زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای جذب سرمایه‌گذار بیشتر هستیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مشکلات زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان حل شوند، افزود: در حال حاضر ۹۰ پروژه عمرانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ادامه داد: اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال است که امیدواریم با اجرای این طرح‌ها شاهد افزایش حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها باشیم و همچنین شرکت‌های فعال در شهرک‌ها نیز از شرایط بهتری برای تولید بهره‌مند شوند .

مهدی پور در خصوص زمینه اجرای این طرح‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان گفت: این پروژه‌ها عمدتا در زمینه‌های تصفیه‌خانه صنعتی، مخابرات، خیابان‌سازی، برق و گاز اجرایی می‌شوند.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که به لحاظ زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، جهت استقرار سرمایه‌گذاران شرایط لازم و مطلوب را داشته باشند و تولیدکنندگان بتوانند بدون دغدغه تامین زیرساخت نسبت به تولیدات خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: در حال حاضر نیز در بسیاری از شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان شرایط از نظر زیرساخت برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم است. در صورتی که یک سرمایه‌گذار به دنبال سرمایه‌گذاری در یکی از شهرک‌ها یا نواحی صنعتی استان باشد، می‌توان زمین مناسب را در اختیار آن سرمایه‌گذار قرار داد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار