تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۲۶۱۳۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرید و فروش واسکازین ۱۴۰، روغن بهران حرارت و گریس مولیکوت
برای اطلاع از قیمت خرید و فروش واسکازین ۱۴۰ و روغن بهران حرارت و گریس مولیکوت با ما در تماس باشید

نقش روان کننده های صنعتی به طور کلی در انتقال نیرو یا حرارت ، ایجاد روانکاری و‌ سهولت در حرکت قطعات در ابزار های صنعتی یا ماشین آلات می باشد. گریس ها و روغن های صنعتی از انواع روانکننده ها هستند  که در تمامی صنایع بسیار پرکاربرد بوده و مورد استفاده اکثریت واقع می شوند. 
هر کدام از آنها از انواع مختلفی برخوردارند و در برند های گوناگونی تولید می شوند. 
در ادامه به معرفی معروف ترین برند گریس و روغن های صنعتی می پردازیم. 


واسکازین ۱۴۰: 

یکی از نمونه های با کیفیت در روانکار های صنعتی واسکازین ۱۴۰ می باشد که از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند. البته که کاربرد این محصول گسترده است اما عمده کاربرد این واسکازین ها را می توان در ماشین های سنگین به دلیل داشتن خاصیت تحمل بار و فشار بسیار بالا و جلوگیری از خراش و ساییدگی دندانه دنده ها مشاهده نمود. 
واسکازین های ۱۴۰ را می توان در دسته مرغوب ترین روغن های پایه قرار داد که از طرفی در جعبه دنده هایی با  قدرت بالا حاوی چرخ دنده های هیپوئیدی ، حلزونی مایل و مخروطی نیز از آنها استفاده می گردد. این واسکازین ها دارای ترکیبات و فرمول های شیمیایی و‌ مهندسی هستند و در چرخدنده های قوسی و دنده های گیربکس به جهت مقاومت در برابر حرارت و جلوگیری از خوردگی و سایش مورد استفاده قرار میگیرند. همانطور که میبینید موارد استفاده از این روغن ها گسترده می باشد اما باید توجه نمایید تا آنها را با توجه به نوع گیربکس خودرو ها برای دریافت بهترین کارایی تهیه کنید. 
خرید این محصول در کیفیتی اصیل شرط اصلی می باشد که برای آن باید به فروشگاهی معتبر مراجعه نمایید. امروزه اجناس گران قیمت بسیاری در بازار هستند که از کیفیت پایینی برخوردارند. شرکت ما شما را با خریدی مطمئن همراه می سازد. 

images_1669373948.jpg

روغن بهران حرارت: 

 روغن بهران حرارت از جمله بهترین روغن های صنعتی محسوب می شود که کاربرد آنها را در سیستم های بسته با انتقال حرارت ۳۲۰ درجه سانتی گرادی ، می توان مشاهده نمود. 
این روغن دارای ویژگی های گسترده ای نظیر پایداری و‌ مقاومت در برابر اکسیداسیون، مقاومت در برابر حرارت بالا، جلوگیری از رسوب مواد و فراریت کم می باشد که از طرفی دارای ضریب هدایت حرارتی بالایی هستند. 
پایداری حرارتی بالا در این روغن موجب می شود تا حین انجام کار دچار افزایش گرانوری و در نهایت تشکیل لجن نشوند. 
شرکت بهران همواره از جمله شرکت های بسیار معتبر در زمینه تولید انواع روغن های صنعتی محسوب می شود که محصولات آن همگی دارای کیفیتی عالی هستند 
به جهت اهمیت این روغن در امور صنعتی باید در خصوص کیفیت این محصولات اطمینان حاصل نمود و حتما آنها را از فروشگاه های شناخته شده ای خریداری کرد. زیرا در غیر این صورت در کنار کارکرد ضعیف شاهد تخریب قطعات نیز خواهید بود. 
جهت اطلاعات بیشتر و‌ خرید این‌ محصول با کیفیت بالا می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. 

images_1669373987.png

گریس مولیکوت :
 


گریس ها که زیر مجموعه انواع روانکار های صنعتی هستند به صورت جامد یا نیمه جامد یافت می شوند.  گریس ها از انواع مختلفی برخوردارند که برای معرفی نمونه ای از آنها می توان به گریس مولیکوت اشاره نمود. گریس مولیکوت  یکی از معروف ترین گریس های صنعتی و خودرویی محسوب می شود که در شرایط دماهای بالا می توان از آن استفاده نمود.  
شرکت مولیکوت تولید کننده انواع گریس های نسوز و معمولی با درجه و صابون های مختلف ، گریس معمولی ، کلسیمی ، لیتیومی ، سدیمی ، سبز ، نسوز ، سیلیکون ، پمپ ، والوالین و ماشین می باشد. 
این گریس در اصل از روغن پایه مرغوب و افزودنی های مقاوم تشکیل شده که دارای ویژگی هایی نظیر پایداری در اکسیداسیون و حرارت، محافظت قطعات در برابر خوردگی و مقاومت در برابر بارهای زیاد می باشد. 
انواع مختلف این گریس ها سبب شده تا کاربرد آنها نیز در زمینه های مختص به خود در صنایع باشد. از دیگر ویژگی های مهم این روغن می توان به کم شدن اصطکاک و سایش و در نتیجه کاهش مصرف انرژی و هزینه ها اشاره نمود که زمانی می توان از آنها استفاده نمود که در روانکاری، از روغن ها استفاده نشود.
استفاده از این گریس در انواع بلبرینگ ، چرخدنده ها و … بسیار مشاهده می شود و دلیل آن چسبندگی بالای این گریس می باشد.  
جهت خرید این محصول با سطح کیفی بالا به سایت ما مراجعه نمایید.

images_1669374069.jpg

:
:
:
آخرین اخبار