تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۲۶۱۳۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خدمات بیمارستان تامین اجتماعی دزفول رو به گسترش است
 رئیس بیمارستان تامین اجتماعی دزفول گفت: ارائه خدمات این بیمارستان با روحیه جهادی پرسنل، نسبت به بیمه شدگان تامین اجتماعی نسبت به ماه های قبل رشد قابل توجهی داشته است.

  دکتر امیرصادق ایران باستان در نشست کارگروه روابط عمومی و فضای مجازی در محل بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی تامین اجتماعی دزفول با بیان اینکه این بیمارستان مرداد ماه پارسال افتتاح ولی خدمات آن به صورت ۱۰۰ درصد ارائه نشد گفت: تلاش بر این بود در کمترین زمان ممکن خدمات بیشتری به بیماران تحت پوشش ارائه شود.

وی افزود: در این بیمارستان خدمات درمانی به صورت رایگان به بیماران تحت پوشش تامین اجتماعی ارائه می شود و ساختار آن از نظر لجستیک، پزشک و تجهیزات از طرق تامین اجتماعی تامین می شود .

دکتر ایران باستان با بیان اینکه تنها بیمارستان تامین اجتماعی که تجربه موفقی در خصوص ارائه خدمات رایگان به بیماران داشته بیمارستان میلاد تهران است افزود: برای مدیریت این بیمارستان از مدیران بومی با استعداد و جوان استفاده شده است.
رییس بیمارستان تامین اجتماعی دزفول توسعه خدمات ارائه شده در این بیمارستان را مدیون روحیه جهادی پرسنل دانست و اظهار داشت: تحول عملکرد این بیمارستان نتیجه روحیه جهادی پرسنل است زیرا نیرویی اضافه نشده است.
ایران باستان افزود: طی ماه های آینده با فعال کردن بخش های سی سی یو، ای سی یو و اتاق عمل شاهد ارائه خدمات بیشتری به بیماران تحت پوشش خواهیم بود .
وی با اشاره به تعداد بیماران ویزیت شده در این بیمارستان گفت: این بیمارستان در چهار بخش داخلی، اطفال، زنان و قلب خدمات درمانی ارائه می کند که در تابستان امسال ۸۴۰ ویزیت در بخش زنان و زایمان ارایه شده است .

وی افزود: همچنین در بخش اطفال طی سه ماه نخست امسال، ۲هزار و ۴۵۵ ویزیت و در ۴۱ روز بعد از آن یکهزار و ۵۹۴ بیمار ویزیت شده است .
رییس بیمارستان تامین اجتماعی دزفول ادامه داد: طی سه ماه نخست امسال، ۲۹۵ ویزیت در بخش قلب و عروق در بخش سرپایی انجام شده است وی اظهار داشت: کلینیک دندانپزشکی این بیمارستان به علت همکاری نکردن دندانپزشک فعال نبوده که در تلاش هستیم با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از نیروهای دندانپزشک دانشگاه که در حال گذراندن طرح هستند استفاده کنیم .
ایران باستان گفت: داروخانه این بیمارستان تا ساعت ۲۴ فعال بوده و امیدواریم با همکاری پزشک داروساز و واحد فنی خدمات این داروخانه شبانه روزی شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار