تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۲۶۱۲۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج


مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان؛ متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

تا وقتی كه این كشور و این ملت به امنیت احتیاج دارد، به نیروهای بسیج، به انگیزة بسیج، به سازماندهی بسیجی و به عشق و ایمان بسیجی احتیاج است.   
«مقام معظم رهبری»

سلام و صلوات خدا بر شهيدان بسیجی و درود و بركات او بر زنان و مردان بلند همتی كه در قامت یک عنصر فرهنگی موثر و در جهت صیانت از انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

دفاع مقدس، تصویری شفاف و روشن از تفکر بسیجی است و تكريم بسيج، پاسداشت مروت و جوانمردی و تضمينی بر آينده سرافراز این مرز و بوم می باشد.
آنچه مسلم است اینکه؛ همت و تفکر بسیجی تنها مختص به دوران جنگ نبوده و در همه عرصه ها شاهد حضور موفق و نقش بی بدیل بسیجیان در وقایع مختلف کشور بوده ایم.
لذا هفته بسيج فرصتی مغتنم برای تجلیل از این حماسه آفرینان خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیانی که برای حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت ملت شریف ایران جان‌فشانی ها کردند، فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را به بسیجیان همیشه سرافراز به ویژه بسیجیان و کارکنان خدوم شرکت نفت و گاز اروندان تبریک عرض نموده، توفیقات روز افزونتان را در خدمت شایسته‌تر و حفاظت و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسألت دارم.

عبدالله عذاری اهوازی


:
:
:
آخرین اخبار