تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۲۶۱۲۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نحوه دریافت بیشترین تخفیف برای تماشای آنلاین فیلم و سریال

تماشای آنلاین فیلم و سریال در ایران سابقه چندان زیادی ندارد؛ اما در همین چند سال، پلتفرم‌های بسیاری در کشور راه‌اندازی شده و در حال فعالیت هستند. بنابراین طبیعی است که انتخاب بهترین پلتفرم فیلم و سریال آنلاین کار راحتی نباشد. ما در این مطلب قصد داریم درباره مزایای استفاده از سرویس VOD صحبت کرده و 3 نمونه از بهترین VODها را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با داشتن کد تخفیف برای تماشای آنلاین فیلم و سریال به این سایت‌ها مراجعه کرده و هزینه کمتری برای تهیه اشتراک بپردازید.

VOD چیست و چه کاربردی دارد؟ 

VOD یا Video On Demand به پلتفرم‌هایی گفته می‌شود که می‌توان با پرداخت مبلغ اندکی اشتراک آن‌ها را تهیه کرد و به تماشای آنلاین انواع فیلم سینمایی و سریال نشست. این پلتفرم‌های آنلاین فقط برای گذراندن اوقات فراغت محدود نمی‌شود؛ بلکه می‌توان از این طریق به انواع مستند، فیلم آموزشی، فایل موسیقی و انواع محتوای صوتی و تصویری دسترسی پیدا کرد. اصلی‌ترین مزیت سرویس VOD به ویژه در ایران، دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های بی‌شماری است که از تلویزیون پخش نمی‌شود. همچنین برخی از آن‌ها اجازه دانلود را نیز به کاربران خود می‌دهند. این ویژگی برای زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید، بسیار کاربردی است.

با تماشای آنلاین فیلم و سریال از طریق این پلتفرم‌ها دیگر مجبور به تحمل تبلیغات وسط فیلم نیستید. همچنین می‌توانید بر روی هر دستگاه هوشمندی مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی موبایل و حتی تلویزیون هوشمند خود به محتوای این سایت‌ها دسترسی داشته باشید. تنها عیب سرویس VOD هزینه خرید اشتراک آن است. البته با استفاده از انواع کد تخفیف تماشای آنلاین فیلم و سریال، این هزینه تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

انواع سرویس VOD 

وبسایت‌های VOD بسیاری در ایران وجود دارد که معرفی هرکدام از آن‌ها در این مقاله ممکن نیست. به همین دلیل در ادامه، معروف‌ترین و بهترین پلتفرم ها را معرفی خواهیم کرد که می‌توانید از کد تخفیف برای تماشای آنلاین فیلم و سریال بر روی آن‌ها استفاده کنید.

  1. فیلم نت 

این مجموعه که اولین پلتفرم رسمی VOD در ایران محسوب می‎شود، از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد. هدف فیلم‌نت دسترسی همه مردم از هر نقطه از ایران به فیلم و سریال‌های روز ایرانی و خارجی است. به همین دلیل امکان دسترسی با 3 دستگاه همزمان از طریق 1 حساب کاربری را به وجود آورده است. شما می‌توانید انواع فیلم و سریال‌های کمدی، فانتزی، جنایی، اجتماعی، علمی و تخیلی، انیمیشن، مستند و هر نوع فیلم مورد نظر خود را از منوی کاربری آسان سایت پیدا کرده و با ترافیک نیم‌بها مشاهده کنید. برای دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای ویژه آن‌ها نیز فضای کاربری ویژه‌ای طراحی شده که با کلیک بر روی گزینه کودک و نوجوان از منوی بالای سایت، در دسترس خواهد بود.

برای تهیه اشتراک فیلم نت با تخفیف بر روی کد تخفیف فیلم نت کلیک کرده و پس از مطالعه دقیق توضیحات، کد تخفیف مناسب خود را کپی کنید. سپس وارد سایت Filmnet.ir شوید و با کلیک بر روی کلید خرید اشتراک، یکی از گزینه‌های 1، 3 یا 6 ماهه را انتخاب کنید. کد تخفیف را در باکس مربوطه الصاق کرده و بر روی ثبت کد کلیک کنید. بدین صورت مبلغ تخفیف اعمال شده و از هزینه نهایی خرید اشتراک، کسر خواهد شد.

  1. نماوا

نماوا که ابتدا با نام مووی لند فعالیت خود را آغاز کرد، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت شاتل است. کاربران می‌توانند فیلم و سریال‌های مورد نظر خود را در یکی از دسته‌بندی‌های ایرانی، کره‌ای، هندی، ترکی، دوبله، برترین‌ها، اسکار، مستند، آموزش و سرگرمی و ... انتخاب کرده و از طریق یک دستگاه هوشمند به تماشای آن بنشینند. برای خرید اشتراک نیز می‌توانند یکی از اشتراک‎های 1 ماهه، 3 ماهه یا 6 ماهه را انتخاب کرده و یا با انتخاب اشتراک 1 ماهه با تمدید خودکار، هر ماه به طور اتوماتیک حساب کاربری خود را شارژ کنند. هزینه این اشتراک 40% کمتر از اشتراک یک ماهه معمولی است.

اگر اینترنت کم سرعتی دارید، می‌توانید فیلم مورد علاقه خود را از سایت namava.ir دانلود کرده و بدون اتصال به اینترنت تماشا کنید. اما در صورت تماشای آنلاین آن، مصرف ترافیک اینترنت شما نیم‌بها محاسبه خواهد شد. البته کسانی که از اینترنت شاتل استفاده می‌کنند، هیچ هزینه‌ای بابت ترافیک مصرفی سایت نماوا پرداخت نخواهند کرد. برای تماشای آنلاین فیلم و سریال با تخفیف نیز می‌توانید از کد تخفیف نماوا استفاده کنید.

  1. فیلیمو

وبسایت فیلیمو مدتی پس از فیلم‌نت و در بهمن ماه 1393 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه نیز در ابتدا با نام آپارات فیلیمو فعالیت داشت که پس از مدت کوتاهی به فیلیمو تغییر نام داد. دسترسی به بیش از 20 هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی با خرید اشتراک فیلیمو امکانپذیر است. ضمن اینکه می‌توانید فایل هر ویدیوی مورد علاقه خود را دانلود کرده و آفلاین به تماشای آن بنشینید. قیمت تهیه اشتراک فیلیمو نسبت به دو پلتفرم قبلی اندکی گران‌تر است؛ اما امکان خرید اشتراک 15 روزه نیز در این VOD وجود دارد. اگر کاربر جدید filimo.com باشید، از 30 درصد تخفیف ویژه برخوردار خواهید شد؛ اما کاربران قدیمی این پلتفرم هم می‌توانند با استفاده از کد تخفیف فیلیمو خرید به‌صرفه‌تری داشته باشند. حجم ترافیک مصرفی هنگام تماشای آنلاین فیلم و سریال بر روی این پلتفرم نیز به شرکت ارائه‌دهنده اینترنت بستگی دارد.

کاربران فیلیمو می‌توانند انواع فیلم و سریال، مستند، انیمیشن و بسیاری دیگر از ویدیوهای مورد نیاز خود را بر روی 3 دستگاه همزمان و فقط با یک اکانت تماشا کنند. به علاوه با سرویسی به نام فیلیمومدرسه، فیلم‌های آموزشی و درسی بسیار زیادی در دسترس دانش‌آموزان است. این سرویس برای دانش‌آموزان مناطق محروم، کاملا رایگان ارائه می‌شود.

نحوه دریافت بیشترین کد تخفیف برای تماشای آنلاین فیلم و سریال 

با ورود به سایت یا اپلیکیشن TopCopon به انواع کد تخفیف از پلتفرم‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال دسترسی خواهید داشت. فقط کافی است در قسمت جستجو، نام برند مورد نظرتان را سرچ کنید تا به صفحه کد تخفیف آن وارد شوید. توصیه می‌کنیم حتما پیش از استفاده، توضیحات هر کد را با دقت مطالعه کنید تا هنگام استفاده، با خطاهای احتمالی مواجه نشوید.

:
:
:
آخرین اخبار