تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۲۶۱۱۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روزهای سیاه نفت‌مسجدسلیمان؛ یک بار جستی ملخک...

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هشت روز است که در اعتصاب به سر می‌برد، اعتصابی که گویا در تب داغ جام جهانی گم شده است و مسئولان ورزش خوزستان به آن توجهی ندارند.

نفت مسجدسلیمان لیگ بیست و دوم را با ثبات در راس کادرفنی و بستن زودهنگام تیم نسبت به فصل های گذشته آغاز کرد تا جایی که برنامه منظم باشگاه برای تمرینات و اردوهای پیش فصل، همه علاقه مندان به نفت را برای حضور موفق تر نسبت به فصل های اخیر امیدوار کرد.

به گزارش ایسنا، شاگردان مهاجری با انگیزه لیگ را شروع کردند و نتایج شش هفته ابتدایی لیگ – حتی شکست ۲ بر یک برابر پرسپولیس- که همراه با بازی های زیبا و با برنامه بود، نوید فصل خوبی را می داد اما همین تیم که مقابل سرخ آبی های پایتخت مقتدر و با جسارت نشان داد، شیرازه‌اش به یکباره از هم پاشید و شکست‌های سنگین مقابل تیم‌های نساجی، تراکتور، گل گهر و ذوب آهن چهره دیگری از این تیم نشان داد، چهره ای متزلزل که حاکی از مشکلات فراوان در این تیم بود.

نفت که راه تنزل را در پیش گرفته بود تا پیش از تعطیلات لیگ خود را از میانه های جدول به همسایگی نفت آبادان به قعر جدول رساند. جایگاهی ترسناک و تداعی‌گر فصل گذشته که نفت با اما و اگر و به سختی فراوان و حتی می‌توان گفت با معجزه توانست در لیگ برتر بماند.

نفت که این روزها مشکل اصلی اش نبود پول و پرداختی تنها ۱۳ درصد از قرارداد بازیکنان خود است، با اعتصاب بازیکنان که هشت روز از آن می‌گذرد مواجه بوده و روزهای پرالتهابی را می‌گذراند. بازیکنانی که پیش از اعتصاب نیز به خاطر همین بی‌پولی و فشار خانواده های‌شان تمرکز و کیفیت لازم را در تمرینات نداشتند و دغدغه بزرگی برای مهاجری شده بودند.

البته گره مشکلات تیم نفت مسجدسلیمان در همین استان خوزستان باز خواهد شد؛ پولی که برای کمک به تیم‌های نفتی خوزستان به حساب اداره‌کل ورزش خوزستان واریز شده، چند روزی است که در حساب این اداره‌کل قرار دارد و به گفته همین مسئولان هنوز راه قانونی برای واریز آن به حساب دو باشگاه نفتی استان پیدا نشده است، موضوعی تعجب برانگیز!

فرصت طلایی تعطیلی لیگ برای سر و سامان گرفتن تیم نفت در حال از دست رفتن است؛ پولی که همین حالا هم دیر به باشگاه نفت‌مسجدسلیمان رسیده و فرصت سوزی در رساندن آن به این باشگاه به صورتی بوده که حتی اگر طی چند روز آینده چند برابر پول فعلی هم به این تیم داده شود، "نوش دارو پس از مرگ سهراب" خواهد بود.

مسوولان خوزستانی که خوب می دانند به واسطه همین فوتبال، جوانان زیادی از آسیب‌های اجتماعی دور شده اند، نباید یادشان بروند که نفت فصل گذشته با دعا و ثنا در لیگ ماند و مردم  و جوانان مسجدسلیمانی از سهمیه لیگ برتری خود محروم نشدند اما به قول معروف "یک بار جستی ملخک، دو بار جستی ملخک، آخر به دستی ملخک"؛ زنگ خطر برای نفت به صدا درآمده و اگر امروز فردا پول به این باشگاه نرسد و اعتصاب نفتی ها تداوم پیدا کند، احتمال رقن خوردن شرایط بدتری برای این تیم و جا خوش کردن آن در قعر جدول وجود دارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار