تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۲۶۱۱۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خلیج فارس برعکس استقلال و پرسپولیس در دل همه جا دارد
 سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر می گوید ما آمده ایم که تیم نتیجه بگیرد و آینده مطمئنا برای این تیم خوب خواهد بود.

داریوش هرمزی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت این تیم در لیگ یک کشور، اظهار کرد: نکته مهمی که وجود دارد من از تیم نورد ارومیه، بالانشین لیگ دو کشور به خلیج فارس ماهشهر آمدم. متاسفانه خلیج فارس شرایط بدی در جدول رده بندی داشت و وقتی ندای مسئولان استان و شهر ماهشهر برای کمک به این تیم را شنیدم، پذیرفتم که بیایم. شاید یک ریسک بسیار بزرگ بود اما اگر به تیم هایی که در گذشته داشتم توجه شود من کلاً به دنبال چالش هستم و به این تیم آمدم تا بتوانم کمک کنم و شرایط تیم تغییر کند. در حال حاضر هم به صورت رسمی دو بازی است که روی نیمکت خلیج فارس ماهشهر نشسته ام که همراه با یک برد مقابل استقلال خوزستان و یک شکست برابر مس شهربابک بوده است.

وی ادامه داد: خدا را شکر روند تیم رو به رشد است و آنچه ما را اذیت می کند تعداد بالای مصدوم هایمان است، به صورتی که می توانم بگویم تعدا آن ها از تعداد انگشتان دستمان هم بیشتر است.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: موضوعی که در تیم خلیج فارس ماهشهر نباید یادمان برود مزین شدن نام تیم به نام خلیج فارس است و نام این تیم نه استقلال و نه پرسپولیس است که فقط در دل فوتبالی ها جای داشته باشد، نام تیم ما خلیج فارسی است که بابت آن خون داده ایم و بهای زیادی بابت آن در حوزه خلیج فارس داده شده است. تیم ما نامی را یدک می کشد که در جغرافیای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در دنیا روی آن بحث است.

وی افزود: امروز با قدرت جهت زنده نگه داشتن این نام در ماهشهر می جنگیم اما در میدانی قرار گرفته ایم که خودمان را تنها در یک جنگ نابرابر می بینیم و حمایت لازم از تیم صورت نمی گیرد. شاید گفته شود آقای مربی تو به کار فنی ات برس ولی ما در جایی تیم داری می کنیم که بیش از ۴۰ پتروشیمی کنار خلیج همیشه فارس چرخ اقتصادی مملکت را می چرخانند و هلدینگی در ماهشهر به نام هلدینگ خلیج فارس قرار دارد. من اصلا می خواهم بدانم نام خلیج فارس برای چه کسی مهم است؟

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: در کنار تیم ما شرکت هایی حضور دارند که متأسفانه به حوزه مسئولیت های اجتماعی شان نه تنها عمل نمی کنند، بلکه توجهی هم ندارند و این درد ما است، دردی که کم هم نیست. ما به دنبال این نیستیم که بگوییم امروز تیم مان پایین جدول است و بهانه بیاوریم اما خوشحالیم که کنار تیم مان تماشاگرانی را داریم که از هلدینگ خلیج فارس برای ما خیلی با ارزش تر هستند. هوادارانی که شاید داشتن آن ها برای هر تیمی نعمت است. ما امروز خانواده مهدی آقاجری، مجاهد محمدی مهر (مالک باشگاه) و ایوب عسکری (مدیرعامل باشگاه) را در کنارمان داریم؛ مدیرعامل بزرگی داریم که حضور او از صد پتروشیمی برای ما با ارزش تر است. امروز کنار ما موسی قنواتی مرد دوست داشتنی ماهشهر، فرماندار و نماینده شهرمان را قرار دارند که حضورشان ارجح تر است اما با وجود تمام نفرات خوبی که کنارمان داریم نباید یادمان برود که قانون اساسی شرکت ها و ارگان ها را در بحث مسئولیت های اجتماعی و ایجاد نشاط اجتماعی مکلف کرده است ولی نقشی که تیم خلیج فارس ایفای نقش می کند، هیچ کدام از نهادها و ارگان ها در بندر ماهشهر ایفا نمی کنند. به هر حال برخی می گویند ما کنار شما هستیم اما از بودن تا آنچه فقط اسمش را به زبان می آورند تفاوت بسیاری وجود دارد.

وی در پایان نیز با بیان این که آمده ایم که تیم نتیجه بگیرد و آینده مطمئنا خوب خواهد بود، عنوان کرد: منتظر نیم فصل هستیم تا با جذب بازیکنان مدنظر ایرادات مان را برطرف کنیم. همچنین درخواست یک اردوی خارج از استان را هم به باشگاه داده ایم و مطمئن باشید تیم صددرصد می تواند شرایط خوبی داشته باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار