تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۲۶۱۰۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهاجری: چند بار بازیکنم طلای همسرش را برای اجاره خانه بفروشد؟
  سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: واقعا خجالت می کشم بگویم بازیکنم این فصل فقط ۱۳ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده است

رضا مهاجری در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در اعتصاب به سر می برد، اظهار کرد: بحث اعتصاب نیست،؛ بحث این است که به دلیل مشکلات مالی تیم ما از نظر روحی شرایط تمرین ندارد. بازیکن من پول ندارد که اجاره خانه بدهد و می گوید برای چندین بار به همسرم بگویم طلایت را به من بده تا بفروشم و از پس مخارج خانه برآیم. وقتی بازیکنی قراردادش دو میلیارد تومان است که این مبلغ در فوتبال ما حداقل است و نمی توانیم بخشی از همین مبلغ قرارداد بازیکنمان را پرداخت کنیم، چه می توانم بگویم. در حال حاضر برخی بازیکنان ما معطل ۲۰ میلیون تومان مانده اند، در حالی که باید ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان از قسط پرداختی را به او بدهیم.

بازیکن تازه داماد تیمم پول اجاره خانه ندارد

وی ادامه داد: یکی دیگر از بازیکنانمان وسایل خانه اش را از شهرستان به خانه پدر همسرش آورده و منتظر است باشگاه به او پول بدهد تا این بازیکن که تازه ازدواج کرده است بتواند خانه ای اجاره کند و مستقل شود. حتی مدتی پیش همسر این بازیکن طی یک تماس تلفنی با من از این موضوع گله مند بود. ما چنین مشکلاتی را داریم و بعد هم بازیکنان مان با اعصاب خراب به تمرین می آیند و چه کسی باید جوابگوی این شرایط باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در هفت هفته ابتدایی لیگ احساس خوبی از تیم نفت به من القا می شد زیرا همه پای کار بودند و همه می خواستند این تیم در لیگ بماند. الان هم برخی افرادی که کنار ما هستند در حال تلاشند اما فعلا خروجی را شاهد نبوده ایم.

چرا اداره کل ورزش خوزستان پول وزارت نفت را به ما نمی‌دهد؟

وی ادامه داد: دو هفته ای است پولی قرار بود از طریق وزارت نفت به باشگاه های نفتی خوزستان تعلق بگیرد به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واریز شده است و سوال این است چرا این پول به ما داده نمی شود؟ این که دلایل واهی می آورند تا این پول پرداخت نشود را دیگر متوجه نمی شوم. در آخرین جلسه ای که هفته گذشته در استانداری داشتیم و خود مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هم حضور داشت قرار شد آن مبلغ صبح فردای آن روز به حساب باشگاه واریز شود اما بعد دیدیم که به ما گفتند نامه ای که در این زمینه نوشته شده است ایراد دارد، در حالی که این نامه را خود وزارتخانه های ورزش و جوانان و وزارت نفت نوشته بودند و به امضای دو وزیر رسیده بود اما وقتی به نفرات پایین دست می رسد می گویند دچار اشکال است که واقعاً تعجب می کنم.

مهاجری بیان کرد: چرا الان باید دو تیم نفتی خوزستان پایین جدول باشند؟ به نظرم این موضوع علت دارد و بعد هم به اولین کسی که معترض می شوند سرمربی تیم است. من معتقدم خیلی چیزها غیرطبیعی جلو می رود. مگر می شود در چهار بازی هنوز مسابقه شروع نشده است گل دریافت کنیم؟!آن هم تیمی که فصل قبل تمام تلاشش را کرد و در لیگ ماند و حتی در هفت هفته ابتدایی لیگ امسال هم عملکرد خوبی داشت و در فوتبال ایران آقایی کرد. به هر حال این که نتوانسته ایم به بازیکنمان پول برسانیم در عملکردمان تأثیرگذار بوده است و اینکه امسال فقط ۱۳ درصد مبلغ قراردادشان را پرداخت کرده ایم خجالت می کشم.

تا همین جا هم ریسک کرده‌ام

وی گفت: به هر حال اینکه کار ما کجا گیر کرده است نمی دانم، فقط می دانم این مشکل به باشگاه مربوط نمی شود اما کار در جایی ایراد دارد که نمی خواهند به باشگاه کمک کنند. من تا همین الان هم که در تیم مانده ام ریسک کردم و بحث اعتبار و آبروی من نیز درمیان است. البته پیش از این هم پیش بینی این شرایط را برای نفت مسجدسلیمان داشتم، پس نتایج ما در جایی به جز مسائل فنی رقم می خورد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که واقعا برای کمک به تیم دیر شده است، افزود: بازیکن ما باید آرامش و تمرکز داشته باشد. علی رغم تمام این مشکلات بازیکنانم یک هفته در تمرین شرکت کردند و ما هم به آن ها وعده رسیدن پول را داده بودیم اما من می دیدیم که کیفیت بازیکنم با توجه به مشکلات مالی پایین آمده است. سال گذشته هم همین شرایط را داشتیم، هر چند در لیگ ماندیم اما قرار نیست چنین شرایطی هر فصل در نفت مسجدسلیمان تکرار شود و ممکن است زمانی حتی چند برابر پول را به نفت مسجدسلیمان برسانیم که دیگر به درد تیم نخورد.

روز اول به من گفتند امسال مشکل مالی نداریم

وی تأکید کرد: من می دانستم که نفت مسجدسلیمان مشکلات دارد اما روز اول به من گفتند امسال مشکل مالی نداریم و واقعا خجالت می کشم بگویم بازیکنم این فصل فقط ۱۳ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده است، در حالی که بازیکنان تیم های دیگر ۳۰ تا ۳۵ درصد مبلغ قرارداد خود را گرفته اند. من فکر می کنم ضعیف ترین تیم از نظر مالی در لیگ برتر تیم نفت مسجدسلیمان است.

مهاجری گفت: به هر حال وقتی پولی به حساب اداره کل ورزش جوانان خوزستان از سوی وزارت نفت برای کمک به تیم های نفتی استان واریز شده است باید به ما داده شود و اگر هم ایراد دارد پس از روز اول قبول نکنند که این پول به حسابشان واریز شود یا حداقل یک راهکار دیگر برای واریز آن به حساب دو باشگاه نفتی پیدا کنند.

وی تأکید کرد: بازیکنان ما زمانی به تمرین برمی گردند که مبلغی از قرارداد خود را دریافت کنند و درد این است که پول هست اما نمی توانیم آن را برداشت کنم. ما واقعاً باید به بازیکنمان چه بگوییم؟ در این شرایط سخت اقتصادی همه مشکل دارند و بازیکنان ما هم پولشان را می خواهند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار