تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۲۶۱۰۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خدمات مالی مالیاتی و حسابداری
خدمات مالی مالیاتی و حسابداری امروزه با افزایش تنوع استفاده‌کنندگان از صورت‌های مالی خدمات حسابداری نیز گسترده‌تر شده است، به‌طوری‌که در شاخه‌های مختلفی می‌توان آن‌ها را دسته‌بندی نمود.

 امروزه با افزایش تنوع استفاده‌کنندگان از صورت‌های مالی خدمات حسابداری نیز گسترده‌تر شده است، به‌طوری‌که در شاخه‌های مختلفی می‌توان آن‌ها را دسته‌بندی نمود. دو شاخه اصلی این خدمات که توسط شرکت حسابداری ارائه می‌شوند شامل خدمات مالی و حسابداری و خدمات مالیاتی هستند. بر اساس تنوع فعالیت‌های اقتصادی نیز خدمات حسابداری خود نیز تقسیم‌بندی‌های متنوعی دارند و انجام خدمات حسابداری نیازمند توانایی فنی متناسب با آن فعالیت می‌باشد. البته لازم است که اشاره کنیم این افزایش تنوع و استفاده‌کننده قدرتمندی همچون دولت موجب شده که اهمیت بخش خدمات مالیاتی دوچندان شود. ازاین‌رو ما تصمیم گرفته‌ایم که در ادامه خدمات مالی مالیاتی و حسابداری را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا پایان با ما همراه باشید.
شرکت حسابداری

خدمات مالی مالیاتی و حسابداری

خدمات مالیاتی چیست؟

در طی چند سال اخیر با توجه به توسعه قوانین مالیاتی و متنوع شدن آن‌ها مشاوران مالیاتی که در یک شرکت حسابداری مشغول به فعالیت هستند باید تخصص کافی در این زمینه داشته باشند. زیرا قطعا بدون داشتن این تخصص نمی‌توانند راهنمایی صحیح و اصولی را به مودیان خود ارائه نمایند. یکی از مهم‌ترین نیازهای هر سازمان یا موسسه‌ای که در جامعه مشغول به فعالیت است مشاوره مالیاتی است. عدم دریافت مشاوره‌های مالی و مالیاتی و نداشتن آگاهی کافی در این زمینه می‌تواند موجب خسارت‌های جبران‌ناپذیری برای مودیان گردد. به همین دلیل مدیران مجرب و موفق همواره پیش از انجام هر کاری سعی می‌کنند مشاوره‌های لازم را از افراد متخصص در حوزه امور مالی و مالیاتی دریافت نمایند تا بهترین نتایج ممکن را دریافت کنند.

از جمله خدمات مالیاتی که توسط موسسه حسابداری ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

· تحریر دفاتر قانونی به صورت ماهیانه

· مشاوره مالیات تکلیفی و پرونده‌های مالیاتی

· آموزش تحریر دفاتر قانونی

· حضور یافتن در جلسات رسیدگی مالیاتی

· تنظیم و تهیه اظهارنامه مالیات بر عملکرد سالیانه

· پیگیری اعتراضات مالیاتی

· تهیه گزارش مالیات بر ارزش افزوده

شرکت حسابداری

خدمات مالیاتی چیست؟

خدمات مالی و حسابداری چیست؟

یکی دیگر از خدمات حسابداری که توسط شرکت حسابداری ارائه می‌شود خدمات مالی و حسابداری است. منظور از خدمات مالی و حسابداری فرآیندی است که در طی آن به بررسی عملیات مالی شرکت‌ها و موسسات مانند ثبت درآمدها و هزینه‌ها می‌پردازند. این اطلاعات به‌دست‌آمده می‌تواند نقش و اهمیت بسیاری در تصمیمات آینده مدیران داخلی سازمان‌ها و بانک‌ها داشته باشد.

به بیانی دیگر می‌توان گفت خدمات مالی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بخش‌های اقتصاد هستند و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های خاص مانند سرمایه‌گذاری، بانکداری و بیمه را شامل می‌شوند. خدمات مالی به ساخت، سرمایه‌گذاری و مدیریت سرمایه برای افراد و سازمان‌ها بسیار کمک می‌کند و این اصطلاح به معنی تخصیص پس‌انداز می‌باشد. در نتیجه دربرگیرنده تمامی فعالیت‌های مرتبط با تبدیل پس‌انداز به سرمایه‌گذاری می‌شود. موسسه حسابداری معتبر می‌تواند این خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد.

امروزه خدمات مالی و حسابداری تنها به ثبت اسناد حسابداری و تهیه صورت‌های مالی محدود نمی‌شود و بسیار گسترده است. در ادامه به برخی از خدمات حسابداری ارائه شده توسط موسسه حسابداری اشاره می‌کنیم.

· پیاده‌سازی نرم‌افزارهای حسابداری

· آموزش نحوه نوشتن دفاتر کل و روزانه

· اظهارنامه حسابداری پیمانکاری

· آموزش تخصصی حسابداری

· رسیدگی به صورت‌های حسابداری

· رسیدگی به اسناد مالی

· ثبت اسناد حسابداری

· پیاده‌سازی سیستم‌های مالی

· ایجاد انبارداری مکانیزه

· اعزام حسابدار به شرکت‌ها و موسسات

خدمات مالی مالیاتی و حسابداری

خدمات مالی و حسابداری چیست؟

مهم‌ترین کارهای شرکت حسابداری

به‌طورکلی کار یک شرکت حسابداری را می‌توان از دو بعد مورد بررسی قرار داد و تقسیم‌بندی نمود. موضوع و خدمات

اگر از لحاظ خدمات به کمک موسسه‌های حسابداری نیاز داشته باشید، این شرکت‌ها به چهار صورت زیر این خدمات را ارائه می‌دهند.

· خدمات مشاوره

شما می‌توانید برای راه‌اندازی و استفاده از سیستم‌های حسابداری از خدمات مشاوره‌ای این موسسات استفاده نمایید.

· خدمات پشتیبانی

یکی دیگر از خدمات موسسه حسابداری راه‌اندازی فنی سیستم‌های حسابداری و رفع ایرادات آن‌ها است. در واقع این موسسات پس از راه‌اندازی سیستم حسابداری و تحویل آن به شما همواره پشتیبان شما خواهند بود.

· خدمات اجرایی

شرکت‌های حسابداری انواع خدمات مالی را به طور کامل به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

· خدمات 360 درجه

خدمات 360 درجه دربرگیرنده تمامی امور مالی شرکت متقاضی از خرد تا کلان است.

کلیه خدمات ذکر شده در قسمت خدمات موضوعی حسابداری نیز توسط موسسات حسابداری ارائه می‌شود و این شرکت‌ها می‌توانند بهترین مشاوره برای ارزیابی عملکرد دوره‌ای سازمان‌ها و شرکت‌ها باشند.

شرکت حسابداری

مهم‌ترین کارهای شرکت حسابداری

تعرفه خدمات حسابداری

امروزه خیلی از شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ با توجه به حجم بالای کارهای خود تصمیم می‌گیرند که امورات مالی و حسابداری خود را به یک شرکت حسابداری بسپارند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن امور مالی و مالیاتی خود را مدیریت نمایند. یکی از دغدغه‌های مدیران این مجموعه‌ها پس از انتخاب موسسه حسابداری معتبر تعرفه خدمات حسابداری است که می‌خواهد دریافت نماید.

بر هزینه تمام شده همکاری با شرکت‌های حسابداری پارامترهای مختلفی موثر هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به نوع خدماتی که می‌خواهید دریافت کنید، کیفیت خدمات دریافتی، حجم کار، سود شرکت، میزان تخصص حسابدار و شرکت حسابداری و ... اشاره نمود. لازم به ذکر است که اشاره کنیم حق‌الزحمه خدمات حسابداری توسط جامعه حسابداران ایران تعیین می‌شود و این نرخ بر اساس تخصص بر ساعت محاسبه می‌شود. البته در شرکت‌های خصوصی این تعرفه‌ها می‌تواند اندکی متفاوت باشد و می‌تواند با توافقی که بین شما و شرکت حسابداری انجام می‌شود کمتر یا بیشتر شود.

امور مالی و مالیاتی خود را به کدام شرکت حسابداری بسپاریم؟

شرکت‌ها و موسسات حسابداری متعددی در تهران و سایر شهرهای کشور مشغول به فعالیت و ارائه خدمات هستند. اما در این میان باید موسسه‌ای را انتخاب نمود که دارای تجربه و تخصص کافی در این زمینه باشد و سابقه‌ای درخشان داشته باشد، همچنین کارشناسان مالی و حسابداران آن بسیار حرفه‌ای و مجرب باشند تا بتوانید با اطمینان خاطر امور مالی مجموعه خود را به آن‌ها بسپارید. زیرا در صورت سپردن این امور به افراد و شرکت‌هایی که دانش و تجربه کافی در این زمینه ندارد ممکن است منجر به خسارات مالی جبران‌ناپذیر و حتی ورشکستگی شما شود. بنابراین باید در انتخاب شرکت حسابداری دقت نمود.

یکی از بهترین شرکت‌های حسابداری، شرکت مشاورین تهران و شرکا است که دارای سابقه‌ای درخشان می‌باشد و انواع خدمات مالی، مالیاتی و حسابداری را توسط تیم متخصص و کارآزموده خود به بهترین شکل ممکن با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌دهد و میتوانید با دریافت مشاوره‌های لازم با کارشناسان این مجموعه خدمات مالی مورد نیاز خود را دریافت نمایید و مدیریت کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

:
:
:
آخرین اخبار