تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۲۶۱۰۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشنواره موبوفرش؛ از فرش خوزستان تا خرید و قیمت موبایل در اهواز
از فرش تا موبایل در نمایشگاه دائمی فرش و تابلو فرش دستباف در گالری فرش ایران در خوزستان و کمپانی گوشی های موبایل آیفون، شیاومی، سامسونگ، هواوی و نمایندگی اپل در اهواز؛ کمپانی پارستل ? parstell در اهواز
 از فرش تا موبایل در نمایشگاه دائمی فرش و تابلو فرش دستباف در گالری فرش ایران در خوزستان و کمپانی گوشی های موبایل آیفون، شیاومی، سامسونگ، هواوی و نمایندگی اپل در اهواز؛ کمپانی پارستل ? parstell در اهواز

جشنواره ای به وسعت خوزستان از گالری فرش ایران در خوزستان تا کمپانی گوشی های موبایل پارستل در اهوزا برگزار شد.

جشنواره موبوفرش؛ از فرش خوزستان تا خرید و قیمت موبایل در اهواز

شما از یک فرش فروشی چه انتظاراتی دارید؟ یک فروشگاه تلفن همراه باید چه مواردی را داشته باشد که شما به آن فروشگاه یعنی در حققیت محصولات و خدماتش اعتماد داشته باشید؟ خرید از فروشگاهی غیر قابل اعتماد قطعا هزینه های بی­شماری را به شما تحمیل خواهد کرد. اما اگر فروشگاهی اصالت کالای ارائه شده را تضمین کند باز هم جای تعلل باقی می­ماند؟

اطمینان از اصالت کالا بخشی پروسه خرید را تشکیل می­دهد و فاکتور های مهم دیگری برای خرید رضایت بخش وجود دارد که آن قیمت محصول و خدماتی تخت عنوان خدمات پس از فروش است که شرکت ها و فروشگاه ها پس از خرید مشتریان به آنان ارائه خواهند داد. برای خریدی مطمئن دیگر چه چیزی توجه خریداران را جلب می­کند؟ بله، درست است یک تخفیف استثنایی و شگفت انگیز!

در جشنواره موبو فرش با یک تیر دو نشان بزنید

گالری فرش ایران

فرش خوزستان یک رکن اساسی در زندگی ما ایرانی ها در خوزستان است که این سنت دیرینه را به جهان صادر کرده ایم. فرش دستبافت ایرانی در سراسر جهان طرفداران خاص خود را دارد. گالری فرش ایران با تجربه ای نزدیک به 2 دهه در کنار شماست تا خاطره ای از خریدی مطمئن و دل پسند را برای شما به ارمغان آورد. در گالری فرش ایران مجموعه ای فاخر از طرح ها و نقش های استادکاران ایرانی را خواهید دید که برازنده منزل شما خواهند بود.

گالری ایران فرش خوزستان ضمن تایید اصالت کالای خریداری شده شما اعم از فرش دستبافت، تابلوفرش دستبافت و قالیچه دستبافت برای خریداران گرامی خدماتی نظیر نصب و پرو تابلو فرش دستبافت، حمل رایگان تا مقصد، خدمات شستشو فرش و تابلو فرش دستبافت به صورت کاملا تخصصی، امکان تعویض فرش و تابلو فرش دستبافت در مدت معین بدون کسر هزینه با نمونه هم قیمت آن و ... را نیز در نظر دارد.

گالری فرش ایران خوزستان همچنین نیز انواع سبک فرش دستبافت تابلوفرش دستبافت را نیز در مجموعه خود دارد که در صورت درخواست مشتریان در صورت موجود نبودن طرح مورد نظر، سفارش خریدار گرامی قابل ثبت بوده و به ایشان تقدیم می­گردد.

یکی از جذاب ترین خدماتی که در گالری فرش ایران در اهواز انجام می­گیرد، امکان تبدیل عکس به تابلو فرش بوده که به درخواست عزیزان انجام خواهد شد.

فرش در خوزستان سابقه ای دیرینه به بلندای تاریخ دارد. امروزه در شهرهایی نظیر اندیکا، شوش، بهبهان، آغاجاری، امیدیه، اندیمشک، دزفول، بستان و اهواز در استان خوزستان، کارگاه های قالیبافی دایر است. این کارگاه ها نقش های اصیل ایرانی در نقشه های مطرح یا طرح های خوزستانی درآمیخته با فرهنگ این استان مانند نقش بز و درختان بلوط و … را به تصویر می­کشند.

شهرهای شمالی خوزستان مانند ایذه، باغملک و… به دلیل نزدیکی به استان های چهارمحال بختیاری ، کهگیلویه و بویراحمد همچنین استان ایلام تحت تاثیر فرشبافی این استان ها قرار گرفته اند. تاریخ فرش خوزستان به 3000 هزار سال قبل باز می­گردد تمدن شوش را زادگاه این هنر در خوزستان می­دانند که نه به شکل امروزی بلکه غالبا از جنس حصیر و بوریا بوده است.

سبک های فرش در استان خوزستان دارای تنوع بالایی است اما با توجه به تاثیر پذیرفتن از استان های همجوار در سبک های زیر عموما دیده می­شوند:

  • قطب ایذه: سبکی مشابه استان چهارمحال و بختیاری
  • قطب اندیمشک: سبکی مشابه قشقایی و نایین

فرش دستبافت

فرش دستبافت ایرانی هنر دست توانمند هنرمندان این مرز و بوم است که ریشه در تاریخ داشته و به عنوان کتاب مصور تاریخچه ای از سر گذشت این مردم را بازگو می­کند. قالی دستبافت مجموعه ای از طرح و نقش های اصیل ایرانی را در خود جای می­دهد که از انواع پر کاربرد و مشهور آن می­توان به نقش های ترنج، اسلیمی، شاه عباسی، بته جغه، افشان و... اشاره کرد. رنگ بندی فرش ایرانی با توجه به طرح آن طیفی از رنگ های اصلی و ترکیبی را در بر می­گیرد.

همچنین نوع گره در فرش های دستبافت ایرانی تعیین کننده چند عامل است مثل:

  1. اقلیم پیدایش آن سبک بافت

  2. طرح فرش

  3. مهارت بافنده

تابلوفرش دستبافت

تابلوفرش های دستبافت امروزه هم در سبک های دکوراسیون مدرن و هم در سبک های کلاسیک مورد توجه قرار می­گیرند. دلیل آن این است که تابلوفرش دستبافت در طرح های خود محدودیتی ندارد و برای تمام سلیقه ها بافته می­شود. این هنر با توجه به صادر شدن به تمام جهان و با تاثیرپذیری از ملل مختلف، امروزه آیینه ای از فرهنگ ها، هنر و مردم سراسر دنیا ست.

تابلوفرش های دستبافت در موضوعات مختلفی بافته می­شوند که هر کدام از این طرح ها خود به زیر مجموعه هایی تقسیم می­شود که شاخه های قدرتمند این هنر هستند. طرح هایی مانند:

  • تابلوفرش دستبافت طرح مینیاتور

  • تابلوفرش دستبافت طرح فرانسوی و مجلسی

  • تابلوفرش دستبافت طرح منظره

  • تابلوفرش دستبافت طرح گل و گلدان

  • تابلوفرش دستبافت طرح مذهبی

  • تابلوفرش دستبافت طرح تندیس

  • تابلوفرش دستبافت طرح حیوانات

  • تابلوفرش دستبافت طرح چهره

تخفیف ویژه موبوفرش در گالری فرش ایران

گالری فرش ایران در این جشنواره برای علاقه مندان به فرش دستبافت تا 5 درصد تخفیف را در نظر گرفته و برای تابلوفرش های دستبافت مجموعه خود تا 15 درصد تخفیف را در نظر دارد.

خرید و قیمت موبایل در اهواز

فروشگاه موبایل پارستل اهواز محلی برای فروش تلفن های همراه وارداتی با تایید اصالت کالا ست. در کمپانی پارستل با پشتوانه 15 ساله خود مفتخریم اعلام کنیم که امروز در زمینه تعمیرات تلفن همراه ( تعمیرات تخصصی برند های اصلی مانند آیفون) به بالاترین سطح این رشته رسیده ایم.

فروشگاه موبایل پارستل در اهواز همچنین اقدام به فروش محصولات اپل با ضمانت اصالت کالا و کلیه تجهیزات و لوازم جانبی آن کرده است. این محصولات نه تنها در فروش حضوری بلکه در فروشگاه آنلاین کمپانی پارستل ارائه می­شود. با مقایسه قیمت های این فروشگاه با قیمت فروشگاه های سایر شهر ها درمی­یابید که قیمت گوشی های اپل در مدل های مختلف آن بسیار پایین تر بوده و دلیل آن شرایط واردات در استان های مرزی است.

 تعمیر گوشی موبایل آیفون(iphone) اپل(apple) در اهواز 

پارستل موبایل شما را تعمیر و تحویل می دهد؛ هر جای خوزستان که باشید با قطعات اورجینال و پیک رایگان در اهواز و همچنین مشاوره تخصصی رایگان؛ برای این کار لازم است ابتدا فرم ثبت درخواست تعمیرات تلفن همراه را پر کرده و یا از طریق خدمات تعمیر تلفنی موبایل استفاده کنید و به صورت تلفنی با کارشناسان پارستل کمپانی تماس بگیرید. شماره تماس 06133914278 و یا ارتباط مستقیم با کارشناس مربوطه 09123301708 مشکل گوشی خود را برای آن شرح دهید.

تعمیر سریع همراه با گارانتی پس از تحویل

ادعای تعمیرات تلفن همراه از جمله خدمات پیشرفته پارستل کمپانی شامل تمامی برندهای سامسونگ، آیفون(اپل)، شیاومی و هواوی می باشد. سامانه آنلاین تعمیر موبایل به گونه ای طراحی شده است که بتوانید به سرعت مدل دستگاه خود را پیدا کرده و آن را به عنوان گوشی خراب شده در دست تعمیر بخش موبایل ثبت کنید.

تعمیر گوشی موبایل آیفون(iphone) اپل(apple) در اهواز

برای ما در فرم بالا یاداشت کنید که چه چیزی در گوشی شما درست کار نمی کند.

تعمیر گوشی موبایل در محل اهواز

تعمیر موبایل در منزل شما با ارسال محله در لوکیشن اهواز با خدمات پارستل در کمتر از ساعاتی مشکل تعمیر موبایل شما با برآورد هزینه تعمیر موبایل در اهواز، کمترین میزان هزینه حل شده و همچنین می توانید با عضویت در باشگاه مشتریان پارستل کمپانی از خدمات پس از فروش رایگان تعمیر موبایل آنلاین در اهواز این مجموعه نیز بهرمند شوید.

تعمیرات گوشی با پیک رایگان در شهر اهواز

تعمیرات موبایل با پیک رایگان در سراسر خوزستان از جمله اهواز؛ کیان پارس، کوروش، زیتون کارمندی و کارگری و همچنین کیان آباد و... در همین راستا و به جهت ارتقا و برای رفاه حال مشتریان، در صورتی که گوشی موبایل مشتریان قابل تعمیر بوده و تعمیر شود، پیک پارستل کمپانی گوشی تعمیر شده را به آدرس مورد نظر شما ارسال می کند؛ خدمات پیک برای ساکنین شهر اهواز به صورت رایگان می باشد. همچنین می توانید با مراجعه به دفتر مرکز مجموعه ما جهت تعمیرات موبایل آسیب دیده خود اقدام کنید، در این روش شما زودتر به نتیجه رسیده و ما با شما تعامل بیشتری خواهیم داشت.

همچنین در صورتی که مشتریان ما از سایر شهرهای خوزستان گوشی خود را به کمپانی پارستل برای تعمیر ارسال کرده باشند، در صورت تعمیر گوشی همراه ارسال آن به صورت رایگان به مقصد شما در اهواز انجام خواهد شد. جهت درخواست تعمیر گوشی موبایل در محل می توانید باشماره های ۰۶۱۳۳۹۱۴۲۷۸ ☎️ ۰۹۱۲۳۳۰۱۷۰۸ تماس حاصل نمایید تا در اولین فرصت تعمیر کاران پارستل به شما مراجعه کنند.

با استفاده از خدمات پارستل دیگر به دلیل کمبود وقت نگران تعمیر موبایل خود نباشید. تمام پروسه تعمیرات توسط تیم پارس تل کمپانی برنامه ریزی شده و در کمترین زمان ممکن تعمیر موبایل شما انجام خواهد شد.

 تعمیر گوشی موبایل آیفون(iphone) در اهواز

نماینده اپل در ایران دفتر اصلی ندارد. اما برخی از موسسات خدمات مرتبط با تولید این برند را به متقاضیان ارائه می کنند. در این راستا نمایندگی مرکز سخت افزار آیفون(اپل) پارستل ایران با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و تکنسین های مجرب، انواع محصولات این شرکت اعم از مک بوک، مک، آیفون، آی پد و ... را طبق آخرین استانداردها تعمیر می کند. برای استفاده از تخصصی ترین خدمات مربوط به تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه های مارک دار با نمایندگی آیفون "اپل" تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب مرکز در خصوص مشکلات دستگاه ملاقات کنید. در نهایت مراحل لازم برای تعمیر دستگاه شما انجام شده و گوشی، تبلت، لپ تاپ یا ساعت هوشمند شما به خوبی کار می کند.

تعمیر گوشی موبایل اپل(apple) در اهواز

آیا مشکل در باتری است و شارژ نمی‌شود، عمر شارژ باتری کم است و یا سریع شارژ خالی می‌کند.

در سیستم ثبت درخواست تعمیر گوشی پارستل
به این شکل عمل می کنیم که:

  • درخواست تعمیر موبایل به صورت آنلاین توسط کاربر ثبت می شود.
  • اپراتور موبایل پارستل در سریع ترین زمان ممکن جهت بررسی وضعیت خرابی و ایرادیابی با کاربر تماس می گیرد.
  • اعلام هزینه و زمان تعمیر توسط اپراتور پارستل موبایل به کاربر اعلام می گردد.
  • پیک رایگان (مشتریان اهوازی) جهت دریافت گوشی معیوب ارسال می گردد.
  • تعمیر گوشی همراه معیوب با بالاترین کیفیت قطعات انجام می شود.
  • پارستل برای درخواست تعمیر موبایل 1 ماه گارانتی تعمیر دارد.

خرید و فروش گوشی دست دوم در کمپانی پارستل

فروشگاه موبایل پارستل در راستای حمایت از مشتریان گرامی به لیست خدمات و اقدامات خود، خرید و فروش گوشی های دست دوم برند اپل را افزوده است. لازم به ذکر است که عملیات ریجستری و تغییر مالکیت این تلفن های همراه نیز در فروشگاه پارستل صورت می­پذیرد.

لیست محصولات کمپانی پارستل

تیم پارستل در لیست زیر محصولات و خدماتی را که در بخش جشنواره مشمول تخفیف ویژه می­شوند را اعلام کرده است:

  • گوشی های موبایل آیفون(Iphone)

  • ساعت های هوشمند (اپل واچ)

  • بندهای اپل واچ

  • ایرپاد، هوم پاد و اپل تی وی

  • مک بوک و آی مک

  • کلیه لوازم جانبی گوشی های آیفون، سامسونگ، شیائومی و هواوی

  • گیفت کارت پلی استیشن و اپل

  • کیس کاور و قاب گوشی های آیفون، سامسونگ، شیائومی و هواوی

  • آیپد اپل و لوازم جانبی آن

خرید گوشی های آیفون سری 14 و 13

فروشگاه موبایل پارستل به منظور رفاه حال هم استانی های گرامی اقدام به خرید گوشی های تلفن همراه برند آیفون سری 13 و 14 به صورت نو، کارکرده و دست دوم کرده است.

تخفیف ویژه موبوفرش در کمپانی موبایل پارستل

در جشنواره فروش ویژه کمپانی پارستل به پاس حمایت مشتریان ارجمند اقدام به اعلام تخفیف شگفت انگیز تا سقف  20 درصد نموده است. کلیه محصولات گفته شده در بالا اعم از گوشی تلفن همراه، کیس، لوازم جانبی تلفن همراه، لوازم جانبی کنسول بازی و ... مشمول این تخفیف ویژه خواهند شد.

گوشی تلفن همراه این روزها به مهمترین وسیله ارتباطی تبدیل شده است که از کودکان تا بزرگسالان همگی از این گوشی‌ها استفاده می‌کنند. انواع مختلفی از گوشی در بازار موجود است اما بهترین و معروف‌ترین مدل گوشی آیفون نام دارد. البته قابل ذکر است که این گوشی گران‌ترین گوشی موجود در ایران نیز محسوب می‌شود.

انتخاب و خرید گوشی آیفون | مشخصات و ویژگی‌ها

اگر به دنبال یک گوشی خاص و زیبا هستید که به عنوان معروف‌ترین برند گوشی نیز شناخته شود باید به سراغ گوشی‌های آیفون بروید. این گوشی‌ها در کمپانی اپل تولید می‌شوند و با نام اپل هم در بازار شناخته می‌شوند. از سال ۲۰۰۷ کمپانی اپل با تولید گوشی‌های زیبا و با کیفیت خود انقلابی در صنعت گوشی تلفن همراه به راه انداخت. در آن زمان ریاست این مجموعه با آقای استیو جابز بود و بعد از ایشان هم سیاست‌های این کمپانی که بهره‌مندی از کیفیت بالا و طراحی زیبا است به خوبی در محصولاتشان دیده می‌شود.

هر ساله مدل جدید گوشی اپل به بازار می‌آید و علاقه‌مندان به این برند می‌توانند گوشی‌های خود را هر سال ارتقا دهند. با توجه به این موضوع که اپل نمایندگی رسمی در ایران ندارد بهتر است از فروشگاه‌‌های معتبر اقدام به خرید گوشی اپل نمایید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود. آخرین مدل قابل خرید گوشی اپل در حال حاضر ورژن ۱۴ آن است که ظاهری شبیه به ورژن ۱۳ دارد. این گوشی علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد و اکثر جوانان از بین گوشی‌‌های مختلف گوشی‌های برند اپل را انتخاب می‌کنند.

قیمت آیفون تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد؟

همان‌طور که می‌دانید قیمت گوشی آیفون نسبت به سایر گوشی‌ها بیشتر است. این موضوع به کیفیت گوشی، تکنولوژی ساخت، کیفیت دوربین، طراحی ظاهری و عواملی مانند وجود نمایندگی، هزینه‌‌های مربوط به حمل و نقل، هزینه‌های مربوط به مالیات و سود فروشنده بستگی دارد. خرید و فروش گوشی اپل در بازار بسیار پررونق است و خرید گوشی‌های دست دوم نیز امکان‌پذیر است. این برند آمریکایی توانسته‌ است نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان به محبوب‌ترین گوشی موجود در دنیا تبدیل شود.

منبع:

https://iran-rugs.com/khuzestan-rugs/
https://iran-rugs.com/

https://parstell.co/

:
:
:
آخرین اخبار