تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۲۶۱۰۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد دیگری را در ادامه لیگ برتر فوتبال می‌بینید / تیم خوبی در کشتی فرنگی بستیم

 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان معتقد است با شروع مجدد مسابقات لیگ بر فوتبال، هواداران فولاد دیگری را خواهند دید.

حمیدرضا گرشاسبی امشب در حاشیه رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی در اهواز، اظهار کرد: همان طور که جزو سیاست های کلان فولاد است، مقرر شد به جز فوتبال در برخی رشته ها تیم داری کنیم که امسال در هیات مدیره تیم داری در رشته کشتی فرنگی مصوب شد زیرا خوزستان قطب کشتی فرنگی است و وظیفه خود دانستیم این رشته را در باشگاه فولاد فعال کنیم.

  وی ادامه داد: البته امسال خیلی محکم و قوی در کشتی فرنگی ورود نکردیم اما تیمی که بسته ایم خوب است. سال های آینده طبق سیاست های باشگاه فولاد و هیات مدیره باید ببینیم در چه  رشته ای می توانیم به سهم خودمان به جوانان و نوجوانان استان خوزستان کمک کنیم. 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: البته رشته های مختلفی در بخش تربیت بدنی فولاد فعال هستند و همچنین باشگاه فولاد در رده های سنی مختلف در فوتبال نیز فعالیت دارد و در ادامه به تدریج سیاست مان این است که تیم داری هایمان را توسعه دهیم.

گرشاسبی همچنین درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال این باشگاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت تیم فولاد خوب است و تمرینات تیم از ۲۵ آبان ماه آغاز شد و بازیکنان با روحیه بالا به تمرینات آمدند. انشاءالله در نیم فصل باید ببینیم نقطه نظرات نکونام برای تقویت تیم در برخی پست ها چیست و اگر نیاز به جذب بازیکن باشد پیگیری می کنیم و در هیات مدیره به جمع بندی می رسیم تا تیم خوبی برای بازی های آسیایی داشته باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: در همه بازی ها حق فولاد برد بوده است و حتی حق ما مساوی هم نبود اما توپ نچرخید. انشاءالله با شروع مسابقات فولاد دیگری را خواهید دید.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار