تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۲۶۰۸۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چه نوع ماله استیل برای سیمان کاری در ساختمان مناسب می باشد ؟

خرید ماله استیل

ماله استیل از آن دسته ابزارهایی است که برای طیف وسیعی از مشاغل حرفه ای در ارتباط با ساختمان استفاده می شود. بنا، گچ کار، سیمان کار، نمار کار و سرامیک کار نیاز به استفاده از ماله استیل دارد و از این ابزار برای مخلوط کردن چسب، ملات، سیمان، گچ و ... استفاده می کند. قیمت ماله استیل به نسبت مدل های مشابه مناسب تر است و به دلیل جنس خوبی که دارد می تواند تا سال ها استفاده شود. در این صفحه برای خرید ماله استیل و قیمت آن بیشتر راهنمایی می شوید.

معرفی ماله استیل

ماله استیل یک ابزار بنایی است که می تواند مصارف مختلف داشته باشد. این ماله به نسبت ماله های پلاستیکی، اسفنجی و ... مزیت هایی دارد که باعث پرفروش شدن آن شده است.

جنس بدنه از استیل و جنس دسته از چوب می باشد و سایزهای مختلفی هم دارد که هر سایز برای مصارف مختص به خود است. ماله استیل را می توانید از فروشگاه های ابزار ساختمانی تهیه کنید و اگر قصد تهیه اینترنتی دارید، فروشگاه رنگ و ابزار که انواع محصولات ساختمانی از جمله لوازم رنگ کاری، لوازم پتینه کاری، اسپری wd40 و ... را دارد، انواع ماله استیل را نیز موجود کرده است که شما امکان خرید اینترنتی و راحت را داشته باشید.

آیا ماله استیل برای سیمان‌ کاری مناسب است ؟

ساده ترین ماله های بنایی برای سیمان کاری استفاده می شوند. این مدل ماله یک دسته دارد که از دو طرف به آن چسبیده است. از ماله سیمان کاری برای صاف کردن سیمان هنگام دیوار کشی استفاده می شود و صیقل دادن سطوحی مانند کف آشپزخانه یا پشت بام نیز با این وسیله راحت تر است.

ماله استیل می تواند برای سیمان کاری هم استفاده شود و تمیزی کار را افزایش می دهد اما توصیه می شود بعد از هر بار استفاده، آن را داخل آب قرار دهید تا سیمان روی ماله باقی نماند.

آیا ماله استیل برای گچ کاری مناسب است ؟

در آخرین مرحله ساخت ساز، گچ کاری یا سفید کاری انجام می شود. یک دیوار گچی باید به قدری صاف شود که دیوار هیچ ناهمواری نداشته باشد به همین دلیل نیاز به یک ماله می باشد. از ماله استیل که دارای دسته چوبی هم می باشد، می توان برای صاف کردن گچ روی دیوار استفاده کرد و کاربرد دیگر این ماله برای برداشتن گچ و قرار دادن روی دیوار است.

نکات مهم برای خرید ماله استیل

  • برای خرید ماله استیل به قیمت آن توجه داشته باشید. این ماله از برندهای زیادی تولید می شود که تفاوت قیمت دارند. شما اگر قصد خرید ماله استیل مناسب را دارید بهتر است به سراغ قیمت های خیلی پایین نروید و یک ماله با کیفیت با قیمت خوب تهیه کنید.
  • ماله ها انواع مختلف دارند و شما بر اساس اینکه نیازتان چیست باید مدل مناسب را تهیه کنید. ماله استیل می تواند برای سیمان کاری، بنایی، گچ کاری و ... استفاده شود.
  • جنس دسته ماله استیل نیز مهم است زیرا هم باید دست شما حین کار با ماله آسیب نبیند و هم اینکه جنس دسته دوام بالایی داشته باشد. جنس دسته ماله استیل از چوب ساخته شده است که بهترین نوع می باشد.
  •  سایزبندی روی قیمت ماله استیل تاثیر دارد و شما طبق تجربه ای که دارید باید سایز و اندازه ماله را کار کنید. برای ظریف کاری، ماله های کوچک انتخاب می شوند اما برای لکه گیری و صاف کاری، ماله های بزرگ مناسب ترند.

نگهداری از ماله استیل

از ماله استیل برای هر کاری مثل گچ کاری، سیمان کاری، ریختن چسب و ... استفاده می کنید، حتما بعد از تمام شدن کار خود آن را به خوبی شستشو دهید تا سیمان و گچ روی آن خشک نشود. اگر هم زمان شستن ماله را ندارید می توانید بعد از هر روز کاری، ماله ها را داخل ظرف آب قرار دهید تا مواد روی آنها برای استفاده در روز بعد خشک نشوند.

قیمت ماله استیل بهتر است یا پلاستیکی ؟

اگر سر و کارتان با سیمان است، احتمالا استفاده از ماله پلاستیکی را ترجیح می دهید زیرا سیمان روی آهن زود خشک می شود اما اگر ماله جنس خوب می خواهید، ماله استیل به شما پیشنهاد می شود و با رعایت چند نکته ساده که بالاتر گفته شد، می توانید به راحتی سیمان را از روی آن پاک کنید.

خرید ورق طلا

بهترین قیمت ماله استیل

بهترین قیمت ماله استیل را در فروشگاه رنگ و ابزار ببینید. این فروشگاه انواع مدل های ماله استیل را در سایزبندی های مختلف موجود کرده است و با قیمت خوب و تخفیف خورده، به فروش می رساند. می توانید برای دیدن لیست ماله ها در این فروشگاه وارد وبسایت مجموعه به نشانی rangoabzar.com شوید.

همچنین در صورت نیاز به تهیه لوازم دیگر همچون قیمت اسپری wd40 ، رنگ ساختمانی، خرید ورق طلا و ... این محصولات نیز توسط فروشگاه رنگ و ابزار ارائه می شوند. می توانید قیمت ورق طلا و سایر محصولات را در این فروشگاه مشاهده کنید و در صورت نیاز به صورت اینترنتی سفارش دهید.

:
:
:
آخرین اخبار