تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۲۶۰۷۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نگرانی از سقوط تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان به لیگ دسته یک
 تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان پس از گذشت ۱۱ هفته از رقابت‌های لیگ برتر نتوانسته رضایت هوادارانش را جلب کند و اکنون این هواداران سخت نگران آینده و احتمال سقوط برزیل فوتبال ایران به لیگ دسته اول هستند.

 تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که یکی از محبوب‌ترین تیم‌های شهرستانی ایران به شمار می‌رود و هواداران خود را در سایر شهرهای کشور و حتی خارج از کشور دارد این روزها با چالش جدی مواجه شده است، چالشی که نفس بازیکنان این تیم را بریده و هواداران آنرا بسیار نگران کرده است.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با شکست‌های پیاپی در این فصل مقابل تیم‌های نه چندان مطرح باعث و قرار گرفتن در ته جدول لیگ برتر نگرانی هوادارانش شده به طوری که آنان نسبت به این روند نگران شده‌اند.

هواداران آبادانی مشکل اصلی تیم صنعت‌نفت را مدیریت ضعیف این باشگاه در این فصل از رقابتهای لیگ می دانند و ادعای دارند مدیران باشگاه توان اداره این تیم پر طرفدار را در لیگ برتری را ندارد و گواه بر این مدعی نتایج ضعیف تیم است.

علاقه‌مندلان آبادانی که فوتبال را خوب می‌فهمند، انتظار دارند تیم محبوب شهرشان در بالاترین سطح فوتبال کشور حضور داشته باشد ولی این روزها دیگر خوشبینانه به آینده تیم فوتبال صنعت‌نفت نگاه نمی‌کنند و خطر سقوط به لیگ دسته اول را برای تیم محبوب شهرشان پیش‌بینی می‌کنند.

هواداران آبادانی معتقدند که تیم صنعت‌نفت، فصل جاری را با هزینه بیشتری نسبت به فصل گذشته شروع کرد، ولی بازیکنانی جذب کرد که کارایی لازم را نداشته و مقابل تیم‌های نه چندان مطرح  لیگ حرفی برای گفتن نداست.

تعدادی از هوادران آبادانی از نتایج تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان و قرار گرفتن این تیم در قعر جدول هواداران آبادانی ابراز نگران کرده و در گفت‌وگو به خبرنگار ایرنا خواستار تقویت این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر شدند.

یکی از هواداران تیم صنعت‌نفت گفت: تیم صنعت‌نفت اکنون در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و اگر تقویت نشوند می‌تواند موقعیت این تیم را متزلزل کند و مسوولان شهری و استانی به ویژه نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی باید در رفع مشکلات این تیم که دارایی مردم آبادان است قدم بردارند.

سالم بچاری افزود: این تیم نتواسنته در این فصل بازیکنان با کیفیتی جذب کند و این امر باعث شده تا صنعت‌نفت نتایج خوبی در لیگ برتر گسب نکند و در قعر جدول رده بندی جای گیرد و برای جبران آن باید در نیم فصل دوم چند بازیکن مطرح جذب کند تا از بحران خارج شود.

یکی دیگر از هواداران تیم صنعت‌نفت آبادان نیز گفت: امسال خطر سقوط به شدت تیم صنعت‌نفت را تهدید می‌کند و با توجه به نحوه بازی و نتیجه‌گیری این تیم هواداران دلهره و نگرانی خاصی دارند.

منصور بناپور بیان کرد: پرکاس سرمربی سابق تیم بازیکنانی را جذب کرد که شاید در لیگ یک هم به آنها بازی نرسد و در حدو اندازه فوتبال آبادان نیستند و این مساله باعث شد تا تیم در هفته یازدهم در انتهای جدول قرار گیرد.

وی اظهار داشت: البته فاصله امتیازی نسبت به تیمهای بالایی چندان نیست و اگر در نیم فصل دوم تیم تقویت شود نتایج بهتری کسب خواهد شد.

دیگر هوادار آبادانی نیز گفت: مدیران باشگاه در این فصل با انتخاب پرکاس و سپس انتخاب فیروز کریمی ۲ اشتباه غیر قابل جبران مرتکب شدند هر چند در جذب بازیکن نیز سخت اشتباه کردند و اینک با شروع مسابقات شاهد جدا شدن سرمربی از تیم هستیم و معلوم نیست چه موقع مربی جدید مرفی شود.

قاسم بچاری خواستار معرفی سرمربی تیم در کوتاه‌ترین زمان برای پیاده کردن تفکرات وی در ادامه مسابقات لیگ برتر شد و افزود: از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم برای رفع مشکلات مالی تیم صنعت‌نفت با وزارت نفت مذاکره کنند زیرا تیم فوتبال تنها با پول می‌تواند تقویت شود و دل هواداران را شاد کند.

صنعت‌نفت در تکاپوی جذب بازیکن

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه باشگاه ارتقا جایگاه تیم در جدول رده بندی است تا انتظارات هواداران برآورده شود.

احمد پارو گفت: احتمالا برای چهار بازی باقی مانده نیم فصل اول یک یا ۲ بازیکن در پستهایی که ضعف داریم با نظر کادر فنی جدید جذب خواهد شد تا بتوانیم امتیازات لازم در این چهار بازی را کسب کنیم.

وی افزود: برای نیم فصل دوم نیز بدنبال جذب بازیکنان با کیفیت هستیم تا پتانسیل تیم افزایش یابد، این تیم به لحاظ کیفی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که با تقویت شدن به رده‌های بالاتر جدول صعود خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان بیان کرد: با توجه به تعطیلی لیگ فرصت مناسبی در اختیار کادر فنی است تا بدنسازی بهتری داشته باشند ضمن اینکه زمان بیشتری برای رفع نواقص تیم در اختیار دارند.

پارو گفت: البته صنعت‌نفت در این فصل بدشانسی‌های زیادی آورد بخصوص اینکه شمار مصدومیت‌ها برای این تیم زیاد بود و در هیچ بازی کادر فنی تمام بازیکنان را در اختیار نداشت ضمن اینکه در چند بازی اشتباهات داوری یا اشتباه فردی نیز امتیازات را از این تیم گرفت.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار