تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۶۰۷۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سایت وردپرسی طراحی کنیم یا کدنویسی شده؟


یکی از موضوعاتی که این روزها تعداد زیادی از افراد و صاحبین کسب و کارها با آن درگیر هستند، موضوع طراحی سایت می‌باشد. بیشتر افراد این را می‌دانند که با استفاده از خدمات طراحی سایت در مشهد می‌توانند به درآمد بیشتری دست پیدا کرده و کاربران بیشتری را جذب نمایند.

موضوعی که شاید برای خیلی از مدیران مشاغل چالش باشد این است که برای طراحی سایت خود از کدنویسی استفاده کنند یا با وردپرس و سایر سیستم‌های مدیریت محتوایی می‌توانند این کار را انجام دهند؟ این موضوعی است که در این مطلب آن را بررسی کرده و تلاش می‌کنیم به شما کمک کنیم تا به نتیجه درستی دست پیدا کنید.

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس

در ابتدا بهتر است کمی بیشتر شما را با وردپرس آشنا کنیم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوایی در اینترنت است که در ابتدا فقط برای ساخت وبلاگ از آن استفاده می‌شد ولی هم اکنون با به روز رسانی‌ها و پیشرفت‌هایی که داشته توانسته به حدی برسد که تمامی سایت‌ها با هر کاربری که داشته باشند می‌توانند از وردپرس استفاده نمایند.

سیستم مدیریت محتوا در اینترنت کم نیست ولی شما نمی‌توانید هیچ سیستمی را بهتر از وردپرس پیدا کنید چرا که با مزایایی که دارد تمامی درخواست‌های شما را پاسخ خواهد داد. برای طراحی سایت وردپرسی شما هیچگونه نیازی به دانش برنامه نویسی نخواهید داشت ولی همانطور که می‌دانید وردپرس یک نرم افزار متن باز است و اگر شما کدنویسی بلد باشید می‌توانید هر گونه تغییری را در آن به وجود آورید.

مطمئن باشید بدون دانش کد نویسی و با استفاده از افزونه‌ها و قالب‌هایی که هر کدام ویژگی منحصر به فردی دارند، می‌توانید سایتی کامل را بسازید. بسیاری از افرادی که برای طراحی سایت فروشگاهی در مشهد اقدام می‌کنند وردپرس را ترجیح می‌دهند چرا که راحت‌تر می‌توانند با پنل ادمین آن کار کرده و محصولات خود را به فروش برسانند.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

در این قسمت شما را با مزایای داشتن سایت وردپرسی آشنا می‌کنیم:

  • سادگی در کار کردن با آن: همانطور که گفته شد شما به راحتی می‌توانید سایت خود را بدون هیچ کدنویسی در وردپرس بسازید و علاوه بر آن برای پشتیبانی از آن نیز هیچ مشکلی نخواهید داشت.
  • امکان ایجاد خلاقیت: وردپرس تمامی نیازهای شما را برطرف خواهد کرد و شما به راحتی می‌توانید هر گونه مزیتی که بخواهید را ایجاد نمایید. اصلا به این فکر نکنید که بدون کدنویسی نمی‌توانید خلاقیت‌های خود را بروز دهید.
  • استفاده از تم‌های اختصاصی و جذاب: هزاران تم و قالب در اینترنت وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها ظاهری جالب را برای سایت خود بسازید.
  • سازگار بودن با اصول سئو: سئو یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید برای ایجاد برند اینترنتی خود آن را رعایت کنید و وردپرس تمامی این نکات را در کدهای خود و سایر بخش‌های طراحی سایت رعایت کرده است.

طراحی سایت با کدنویسی

اگر بخواهید سمت طراحی سایت با کدنویسی بروید باید این را بدانید که با دنیایی کاملا متفاوت رو به رو خواهید شد. در این دنیا شما با کدهای مختلفی سر و کار دارید که هر کدام به یک موضوع بستگی داشته و کار خاصی را انجام می‌دهند.

در سایت کدنویسی شده، فرد متخصص تمامی المان‌های سایت را از همان ابتدا خودش برنامه نویسی و طراحی می‌کند و حتی برای ایجاد یک رنگ ساده نیز باید یک خط کد را بنویسد. برای اینکه بتوانید یک سایت کامل را طراحی کنید باید با زبان‌های مختلفی مانند html، css، js، php و ... آشنایی داشته باشید تا بتوانید بخش‌های مختلف را پایه ریزی نمایید.

طراحی سایت با کدنویسی

علاوه بر کدنویسی شما باید دانش‌های دیگری نیز داشته باشید تا بتوانید سایتی زیبا و کاربردی را تحویل دهید. خیلی از اوقات برای اینکه یک سایت کدنویسی طراحی شود از یک تیم متخصص استفاده می‌شود و شاید یک فرد نتواند آن را به صورت کامل طراحی کرده و توسعه دهد.

به این نیز توجه داشته باشید که قیمت سایت‌های کدنویسی خیلی بیشتر می‌باشد چرا که زحمت بسیار زیادی داشته و زمان بیشتری می‌برد. اگر تصمیم دارید طراحی سایت کدنویسی را انتخاب کنید باید دقت کنید تا با تیمی متخصص همکاری نمایید در غیر این صورت سایتی بدون کاربرد را با هزینه بالا دریافت خواهید کرد.

مزایای طراحی سایت با کدنویسی

  • به این دلیل که تمامی المان‌ها توسط طراح سایت به صورت اختصاصی طراحی می‌شوند، از کپی شدن تمامی المان‌ها جلوگیری خواهد شد.
  • سرعت در این دسته از سایت‌ها خیلی بیشتر است.
  • این سایت‌ها امنیت بسیار بالایی دارند و به همین دلیل برای تعدادی از کسب و کارهای حساس از این روش استفاده می‌شود.
  • بهینه سازی و رعایت نکات سئو در این سایت‌ها با توجه به نوع کسب و کار شما انجام می‌شود.
نتیجه گیری

در این مطلب شما را با سایت‌های وردپرسی و کدنویسی آشنا کردیم و مزایای هر کدام را بیان نمودیم تا به راحتی بتوانید انتخاب کنید. باید این نکته را نیز بیان کنیم که اکثر سایت‌های امروزی با وردپرس طراحی می‌شوند و هیچ نیازی به کدنویسی ندارند.

منبع نوشته: آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
مینا
|
ROMANIA
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
فکر می کنم کار کردن با وردپرس هم برای افرادی که کد نویسی بلد نیستن راحتتره و هم از لحاظ بهینه سازی و سئو این سایت ها راحتتر هستند.
:
:
:
آخرین اخبار