تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۲۶۰۵۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتبارات ورزشی ناچیز است/ نمی‌توانیم پاسخگوی درخواست‌های به حق مردم باشیم
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با وجود اینکه اداره ورزش و جوانان خوزستان با حجم عظیمی از درخواست‌های به حق مردم روبرو است، ولی اعتبار‌ها بسیار ناچیز است و جوابگوی مطالبات نیست.
 حمید بنی‌تمیم، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان  به کمبود شدید سالن‌های تخصصی رشته‌های ورزشی در خوزستان اشاره کرد و در این رابطه گفت: استان از داشتن خانه تکواندو، کاراته، والیبال، ورزش‌های رزمی و... محروم است.

وی افزود: سالن قدیمی خانه بسکتبال در استادیوم تختی تنها سالنی است که می‌توان برای رشته‌های تیمی از آن استفاده کرد.

بنی تمیم عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم توقع‌های به جای جامعه ورزش را برآورده‌ کنیم، باید مسئولان خوزستان و کشور نگاه ویژه‌ای به ورزش و زیرساخت‌های آن داشته باشند.

وی به اجرای چند طرح عمده در استان اشاره کرد و افزود: روند ساخت خانه کشتی در اندیمشک مطلوب است، همچنین در ایذه نیز یک خانه کشتی داریم و قرار است با پیگیری‌های انجام شده عملیات ساخت سالن ۴ هزار و ۵۰۰ نفری در مجموعه شهید قربانی (مجموعه ۱۶ هکتاری سابق) پس از حدود ۱۸ سال وقفه اجرایی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با ساخت و بهره‌برداری از این مجموعه ورزشی، بسیاری از رشته‌های رزمی می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: سالن ورزشی که در اختیار تکواندوکاران است، وضعیت نامناسب و مساحت کمی داشت، ولی آن را بازسازی کرده و سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی، برق سالن بهسازی و نوسازی شده است، البته اگر بخواهیم به حد متوسط امکانات و تجهیزات برسیم، باید مدیران استانی و کشوری و قانون گذاران در مجلس، اعتبار‌های خاصی را در نظر بگیرند و اختصاص دهند.

بنی تمیم گفت: با وجود اینکه اداره ورزش و جوانان خوزستان با حجم عظیمی از درخواست‌های به حق مردم روبرو است، ولی اعتبار‌ها بسیار ناچیز است و جوابگوی مطالبات نیست.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار