تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۲۶۰۴۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درمان در منزل چه فوایدی دارد و شامل چه خدماتی می شود؟
درمان در منزل امروزه دیگر یکی از ضروریات حوزه سلامت است و بسیاری از افراد جامعه از آن بهره مند می شوند. این شیوه درمانی در میان مردم به خوبی جا افتاده است و از محبوبیت زیادی برخوردار است. هر کسی که نیازمند تزریقات، پانسمان، کنترل فشار خون، کارگذاری لوله معده و غیره باشد از خدمات مرکز به طبیب استفاده می کند. این مجموعه خدمات درمانی را در منزل اشخاص بدون هر گونه محدودیت ارائه می کند و این امکان را فراهم کرده است که همه افراد با هر شرایطی به این خدمات دسترسی داشته باشند

درمان در منزل

در گذشته تصور بر این بود که خدمات در منزل مختص سالمندان است و افراد جوان تر نمی توانند از آن بهره مند شوند. این یک باور اشتباه  و بدون دلیل منطقی است که ذهن برخی را مشغول خود کرده است. همه افراد باید بتوانند مراقبت و درمان را درون منزل دریافت کنند و دیگر برای دریافت این خدمات از منزل خارج نشوند. مزایای درمان در منزل بی شمار است و قرار بر این است که بخش زیادی از آن را بررسی کنیم و برای شما توجیح کنیم که کدام شیوه بهتر است. این که به کلینیک های شلوغ تهران برای درمان مراجعه کنیم بهتر است یا از خدمات درمان در خانه به طبیب استفاده کنیم. انتخاب یکی از این شیوه ها بسته به شرایط شما دارد و این که شما می خواهید از این مزایا بهره مند شوید یا خیر.

امروزه با پیشرفت علم پزشکی و سلامت پیشرفت های زیادی در حال رخ دادن است و درک مردم نیز به دنبال آن از این خدمات در حال افزایش است. در دنیای امروزی دیگر همه مردم با بیشتر شیوه های درمانی آشنا هستند و می توانند خوب و بد را در این خدمات تشخیص دهند. یعنی مردم به خوبی مزایا و معایب هر شیوه درمانی را تشخیص می دهند زیرا اطلاعات مناسبی در این زمینه دارند. با این حال برخی از افراد نیز آگاهی کامل و بدون نقص درمورد برخی از خدمات درمان مانند تزریق سرم در منزل یا تزریقات در منزل ندارند.

برای آن که با فواید درمان در منزل بیشتر آشنا شوید و این مزایا را به صورت دقیق تر درک کنید، حتماً تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در این محتوا ما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که مزایای درمان به طبیب که در منزل ارائه می شود را به زبان ساده توضیح دهیم.

تزریقات در منزل به صورت شبانه روزی

تزریقات در منزل

اولین خدماتی که می خواهیم آن را بررسی کنیم، تزریقات در منزل است که جزو خدمات پر متقاضی به طبیب در تهران است. این شیوه نسبت به سایر شیوه ها به میزان بیشتری استفاده می شود زیرا تعداد زیادی از افراد جامعه همواره نیاز به تزریقات دارند. تزریقاتی که مرکز به طببیب ارائه می کند محدودیتی ندارد و شامل همه دارو ها و روش های تزریقات می شود. ممکن است برخی از افراد فکر کنند تزریقات تنها مختص به دارو های تقویتی است. باید به شما بگوییم که تمام کسانی که در به طبیب فعالیت می کنند دارای تحصیلات دانشگاهی پرستاری هستند به همین سبب می توانند تمام امور پرستاری در منزل را ارائه کنند.

تزریقات در منزل برای کسانی که ترس تزریقات دارند مناسب است؟

بله، کسانی که هنگام تزریقات دچار ترس و استرس می شوند باید از شیوه های درمانی که در منزل ارائه می شوند استفاده کنند. تزریقات نیز جزو این خدمات است که افراد به کمک مرکز به طبیب می توانند آن را در منزل خود انجام دهند. در منزل هر فردی استرس کمتری را تجربه خواهد کرد زیرا محیط منزل یک محل امن و بدون استرس است. هر شخصی در منزل خود احساس آرامش بیشتری را خواهد داشت و می تواند استراحت استانداردی را در منزل خود داشته باشد. به همین سبب کادر درمان همواره به کسانی که ترس از تزریقات دارند توصیه می کنند از تزریق در منزل استفاده کنند.

تزریق آمپول در منزل

کودکان نیز جزو گروهی هستند هنگام تزریق دچار ترس زیادی می شوند و اگر این ترس کنترل نشود ممکن است به روحیه آنان آسیب جدی بزند. راهکار مناسب برای کودکان این است که تزریقات را به منزل انتقال دهند زیرا در محیط منزل کودک ترس کمتری را تجربه خواهد کرد. همچنین پرستاران به طبیب از شیوه رفتار با کودکان آگاهی کامل دارند و می توانند با کودکان رفتار مناسبی داشته باشند و به او آرامش دهند. متأسفانه برخی از کادر درمان که تعداد کمی هستند، با کودکان رفتار مناسبی ندارند و موجب ترس بیشتری وی می شوند. این رفتار را شما هرگز در پرستاران به طبیب مشاهده نمی کنید زیرا این کادر از اخلاق حرفه ای کار برخوردار هستند و می توانند به بهترین شکل ترس کودک را با صحبت و تشویق کاهش دهند.

 تزریق سرم در منزل

شیوه ای که می توان گفت به نوعی زیر مجموعه تزریقات قرار دارد و کاربرد زیادی را میان افراد جامعه دارد، تزریق سرم در منزل است. همه ما زمانی که دچار بیماری شده ایم و به نزد پزشک مراجعه کرده ایم در نسخه خود سرم ها را مشاهده کرده ایم. سرم تراپی می تواند یکی از بهترین شیوه های درمانی جهت مقابله با بیماری ها و تقویت بدن باشد. تزریق سرم همواره توسط بسیاری از پزشکان تجویز می شود زیرا پزشکان به خوبی از اثر بخشی تزریق سرم در منزل آگاه هستند و از آن جهت درمان بیمار خود بهره مند می شوند. البته که باید توجه کنید تزریق سرم را باید پزشک تجویز کند نه این که خودسر تصمیم بگیرید و اقدام کنید.

  • تحت هیچ شرایطی بدون مشورت با پزشک معالج خود از هیچ دارویی استفاده نکنید زیرا با مصرف خودسر دارو احتمال بروز عارضه و عوارض برایتان وجود خواهد داشت.

برای آن که بتوانید تزریق سرم را با شیوه ای حرفه ای پشت سر بگذارید بهتر است از خدمات سرم تراپی در منزل به طبیب استفاده کنید. در این شیوه درمانی برای تزریق سرم از بهترین پرستاران و تجهیزات استفاده می شود به همین سبب شما شاهد کیفیت بالای این خدمات خواهید بود. در این بخش قصد داریم کیفیت تجهیزات را مورد بررسی قرار دهیم تا ببینیم چرا این خدمات در به طبیب کیفیت بالایی دارند.

 تزریق سرم در منزل

  • نقش کیفیت تجهیزات تزریق سرم در منزل

درمورد تزریق سرم درست است که مهارت پرستار مهم است و باید در نظر گرفته شود اما تجهیزات بخش مهم تری است و باید حتماً اصول استانداردی آن رعایت شود. لازم است از تجهیزات با کیفیت در روند تزریق سرم در منزل استفاده شود تا فرد دچار عارضه و عوارضی نشود. برخی از مراکز در تهران حضور دارند که برای کاهش هزینه های خود از تجهیزات غیر استاندارد استفاده می کنند. استفاده از تجهیزات غیر اصولی در نهایت به ضرر بیمار خواهد بود و موجب می شود وی دچار عوارض ناشی از تزریقات غیر صحیح شود.

در مقابل مرکز به طبیب از بهترین تجهیزاتی که در تهران در دسترس است استفاده می کند و سلامت بیماران در اولویت خود قرار می دهد. در این مرکز هیچ یک از تجهیزات خارج از رده نیستند و همگی به صورت مرتب مورد بررسی کادر درمان قرار می گیرند تا در صورت وجود هرگونه اختلال در ابزار ها از رده استفاده خارج شوند. برای همین است که افراد از فواید درمان در منزل با به طبیب بهره مند می شوند.

تجهیزاتی نیز وجود دارند به نام ست سرم که در روند سرم تراپی مورد استفاده قرار می گیرند و در نهایت پس از استفاده دور انداخته می شوند. ست سرم مجموعه وسایلی یک بار مصرف است که باید از برندی معتبر و استاندارد تهیه شود تا بتوان به خوبی به آن اعتماد کرد. در به طبیب ست سرم کیفیت بسیاری بالایی دارد و به همین علت دیگر بیمار به علت کیفیت پایین ست سرم در تزریق سرم در منزل دچار مشکلی نخواهد شد.

خدمات پرستاری در منزل

 درمان در منزل

در پایان باید به شما بگوییم که خدمات مرکز به طبیب که در قالب درمان در منزل ارائه می شوند محدود به تزریق سرم در منزل و تزریقات در منزل نمی شوند. خدماتی که در مراکز درمانی تهران ارائه می شوند به کمک مرکز به طبیب در منزل شما به صورت تخصصی و حرفه ای قابل ارائه هستند. برخی از این خدمات شامل موارد ذیل می باشند.

  • پرستاری در منزل
  • تزریقات در منزل
  • نگهداری سالمندان و افراد سالخورده
  • پانسمان در منزل
  • سرم تراپی در منزل
  • مراقبت از کودکان
  • بخیه زدن و کشیدن بخیه در منزل
  • تست قند خون در منزل
  • کارگذاری لوله معده در منزل
  • مراقبت از بیماران بخش مراقبت های ویژه
  • کنترل فشار خون در منزل
  • مراقبت و نگهداری از بیماران جراحی شده
  • درمان زخم در منزل
  • و بسیاری از خدمات دیگر که همگی در سایت به طبیب قابل مشاهده هستند

 کامل بودن خدمات به طبیب موجب شده است که دیگر کسی نگران خدمات درمان در منزل نباشد و از این موضوع مطمئن باشد که تمام خدمات پرستاری در منزل را می تواند در دسترس داشته باشد. ممکن است یک فرد نیاز به تزریقات و کنترل فشار خون داشته باشد، این شخص اگر از خدمات یک مرکز در یک زمان واحد استفاده کند نه تنها زمانش را ذخیره کرده بلکه در هزینه ها و انرژی خود نیز صرفه جویی کرده است. پس موضوع کامل بودن خدمات یک مرکز درمانی باید مورد توجه قرار بگیرد و در نظر بیماران مهم باشد.

 درمان شبانه روزی در منزل

  •  درمان شبانه روزی در منزل

شب و روز بودن اثری بر بیماری ها و عارضه های جسمانی ما ندارد و این مسئله یعنی ممکن است ما در هر زمانی نیاز به پرستار داشته باشیم. به همین سبب شرکت خدمات درمان به طبیب این امکان را برای مردم تهران فراهم کرده است که در هر لحظه ای مد نظر داشتند بتوانند از درمان درون منزلشان بهره مند شوند. این حق همه بیماران است که بتوانند در هر زمانی که نیاز داشتند از خدمات درمانی بهره مند شوند تا سلامتشان را تحت کنترل داشته باشند.

  • تمام خدمات مرکز درمان در منزل به طبیب به صورت 24 ساعته به مردم تهران ارائه می شوند. افراد می توانند در هر زمانی که قصد دریافت خدمات را داشتند با سامانه پشتیبانی به طبیب تماس بگیرند تا در زمان کوتاهی این خدمات را در هر ساعتی دریافت کنند.

 مرکز به طبیب یکی از بهترین مراکزی است که امروزه با استفاده از متد های علمی و پرستاران ماهر خدمات خود را ارائه می کند. در این مرکز رضایت بیماران اولویت است و هرگز موردی مشاهده نخواهید کرد که از خدمات درمانی این مرکز نارضایتی داشته باشد. هدف به طبیب درمان عارضه ها و کمک به جسم بیماران است به همین سبب است که روز به روز این مرکز در میان مردم تهران محبوب تر و شناخته شده می شود. با دریافت خدمات از این مرکز از فواید درمان در منزل بهره مند شوید و تجربه ای جدید را برای خود رقم بزنید.

 

:
:
:
آخرین اخبار