تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۲۶۰۴۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کنایه سنگین اشکش به مسوولان خوزستان: دعا می‌کنم ارتقا بگیرید و بروید!
 سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با کنایه مسوولان استان خوزستان را مورد خطاب قرار داد.

ابراهیم اشکش پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفته سیزدهم لیگ یک اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود. ما رکورد ۳۱ هفته نباختن را داشتیم اما برای مسئولان استان خوزستان مهم نبود و به بازیکنانم خسته نباشید نگفتند. حق این بازیکنان که برای نام خوزستان می جنگند بیشتر است اما در استان خوزستان به بومی گری اهمیت نمی دهند و بازیکنانم مورد بی مهری قرار گرفتند. 

 وی ادامه داد: به هر حال ما نتوانستیم به خاطر همین مسائل به روند نباختن هایمان ادامه دهیم و هفته گذشته مقابل خیبر شکست خوردیم اما خوشبختانه بازیکنانم امروز با قلب و تمام وجودشان بازی کردند و درست است که نبردیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم ولی همین که استقلال ملاثانی مجددا به روند نتیجه گیری بازگشت جای تحسین دارد و به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. انشاءالله بتوانیم به این روندمان ادامه دهیم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در بخش دیگر از صحبت هایش با کنایه به مسئولان ورزش خوزستان، گفت: آرزوی ما این است که برخی از مدیران ما ارتقاء شغلی بگیرند و از استان خوزستان بروند و مدیرانی به استان بیایند که به بازیکنان بومی بها بدهند. این دعا را با تمام وجود می کنم. مسئولان استان خوزستان حتی یک تماس هم با ما ندارند و پیگیر ما نیستند. استقلال ملاثانی در یک منطقه محروم قرار دارد و برای مناطق محروم کاملاً بودجه وجود دارد و در منطقه ای هستیم که منابع زیادی وجود دارد. من اعتقاد دارم بودجه و پول وجود دارد اما نمی دانم به چه علتی به استقلال ملاثانی به عنوان یک تیم تمام بومی توجه نمی شود؟! البته مسئولان کلان استقلال ملاثانی را دوست دارند اما مسئولان جزء سنگ اندازی می کنند که نمی دانم دلیل این کار چیست؟ استقلال ملاثانی می تواند یک الگوی خوب بومی گرایی برای فوتبال خوزستان باشد و باید از آن حمایت شود.

اشکش در بخش دیگری از صحبت های خود با گله مندی از باشگاه استقلال خوزستان افزود: ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز باشگاه استقلال خوزستان بابت اجاره بهای ورزشگاه غدیر ما را وادار به پرداخت ۴۰ میلیون تومان کرد و ما پول سفر به آستارا را بابت اجاره این زمین دادیم. من نمی دانم استقلال خوزستان که حساب شخصی هم می دهد تا این پول را برایشان واریز کنیم مگر کم از گروه ملی پول می گیرد و حمایت می شود که به ما می گوید اگر پول زمین را ندهید اجازه نمی دهیم در این ورزشگاه بازی کنید؟ من از سید کریم حسینی نماینده اهواز این گله را دارم زیرا قرار بود این مشکل را حل کند. من می خواهم بدانم این ۴۰ میلیون تومان کجا هزینه می شود؟ صندلی های ورزشگاه که کاملاً کثیف هستند، نصف چمن ورزشگاه کوتاه شده و نصف دیگر آن خیر و وضعیت بهداشت ورزشگاه را هم که می بینید. ۹ کارگر هم در ورزشگاه وجود دارد که می گویند ما را بیمه نمی کنند و حقوقمان را نداده اند. همه چیز به صورت مجانی در اختیار باشگاه استقلال خوزستان است و بعد هم از استقلال ملاثانی پول می گیرد. چه کسی باید از ما حمایت کند؟ البته مدیرعامل باشگاهمان می گوید آقای اشکش درباره این مسائل مصاحبه نکن، اما آیا واقعاً درست است؟

وی در ادامه درباره بازی تیمش و پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: در تمام دقایق بازی سعی کردیم مقابل پارس جنوبی که یک تیم ریشه دار و مدعی است و بازیکنان خوب با قراردادهای کلان دارد خوب بازی کنیم و لذت می بردیم که آقای رضائیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم است، از این تیم حمایت می کند. هفته گذشته نیز در خرم آباد بازی داشتیم که تمام مسئولان استان لرستان به ورزشگاه آمده بودند اما در خوزستان باید التماس کنیم تا مسئولان به تماشای بازی ما بیایند. به هر حال استقلال ملاثانی رسالت خود را به درستی انجام می دهد و در مورد بحث فنی هم وقتی تا ساعت ۱۲:۳۰ باید استرس ورزشگاه را داشته باشم نمی دانم باید چه بگویم و بازی امروز هم دیدید. ای کاش از بازیکنان ما حمایت شود.

اشکش در پاسخ به سؤالی که در خصوص اعتراض شدیدش به تصمیم داور پس از اعلام پنالتی به سود پارس جنوبی جم گفت: آن صحنه پنالتی نبود و پس از قاضی درون زمین یک قاضی بالاتر وجود داشت و سبب شد پنالتی به گل تبدیل نشود، چون اصلاً پنالتی نبود.

وی در واکنش به سؤالی در خصوص گله مندی سرمربی پارس جنوبی نسبت به عملکرد اشکش در کنار زمین عنوان کرد: برای آقای رزاقی راد احترام قائلم و رفیق من است. او با میلیاردها تومان پول کار می کند و بیلان کاری و نتایج اش مشخص است. سبک مربیگری من هم مشخص است و صحبت دیگری در خصوص آقای رزاقی راد ندارم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار