تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۲۶۰۴۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهمترین قابلیت دوربین هایک ویژن چیست؟
 امروزه، افرادی که می خواهند آرامش و امنیت را در محیط اطراف خود برقرار سازند به دنبال بهترین دوربین مداربسته هستند و تلاش می کنند با خرید دوربین مدار بسته با کیفیت امنیت محیط را افزایش دهند. دوربین هایک ویژن یکی از برندهای معتبر بازار است که توانسته است خریداران زیادی را در سراسر دنیا به سمت خود جذب نماید.

دوربین مدار بسته

این برند فعالیت خود را در سال 2001 آغاز کرد و امروزه توانسته است به جایگاه قابل قبولی در سراسر دنیا برسد. به همین دلیل، بسیاری از افراد در مورد ویژگی های برند هایک ویژن سوال می پرسند. در ادامه تلاش می کنیم به معرفی ویژگی های خاص و منحصر به فرد محصولات برند هایک ویژن بپردازیم.

کیفیت بالای تصاویر

یکی از مهمترین مواردی که سبب شده است دوربین هایک ویژن به محصول معتبری در ایران و سراسر دنیا تبدیل شود، کیفیت بسیار بالای تصاویر ثبت شده این دوربین است. بهتر است بدانید اگر تصاویری که توسط دوربین ها ثبت می شوند کیفیت بالایین داشته باشند و تصاویر را به صورت هاله های خاکستری و یا سیاه رنگ ضبط کنند، این تصاویر عملا غیر قابل استفاده هستند. اما دوربین های این برند از تکنولوژی های روز دنیا بهره مند می شوند و همین امر باعث می شود تا کیفیت تصاویر آنها در مقایسه با دوربین های دیگر بسیار بالا باشد.

مقاومت بالا

اگر بخواهیم به یکی از مهمترین ویژگی های دوربین هایک ویژن اشاره کنیم، بی شک مقاومت بالای این دوربین ها را مد نظر قرار می دهیم. برند هایک ویژن به استانداردهای روز دنیا توجه دارد و تلاش می کند محصولاتی را به بازار عرضه کند که دارای مقاومت بالایی هستند. خریداران می خواهند این دوربین ها را در محیط های مختلف به کار ببرند. به طور مثال، ممکن است برخی از مناطق بسیار سرد و برخی از مناطق بسیار گرم باشند. به همین دلیل، IP این محصولات استاندارد است و شما می توانید با خیال راحت آن را تهیه کنید.

قابلیت دید در شب

یکی دیگر از ویژگی های دوربین هایک ویژن قابلیت دید در شب است. همانطور که می دانید دوربین ها در محیط هایی نصب می شوند که در ساعاتی ممکن است در تاریکی مطلق باشد. اکنون سوال این است آیا این دوربین ها می توانند امنیت محیط را برقرار سازند. پاسخ به این سوال مثبت است. این دوربین ها دارای تکنولوژی دید در شب هستند و حتی در تاریکی مطلق می توانند تصاویر را ضبط کنند.

بهترین دوربین مداربسته

قابلیت ثبت تصاویر در مسافت بالا

در گذشته، دوربین هایی که وجود داشتند تنها تصاویر را در مسافت های کوتاه و محدود ضبط می کردند، این امر مشکلات زیادی را برای افرادی که به امنیت محیط اطراف خود اهمیت می دادند به وجود می آورد. برند هایک ویژن تلاش کرده است این مشکل را به طور کامل رفع کند و دوربین هایک ویژن این قابلیت را دارد تصاویر را در مسافت های بالا ثبت کند. در نتیجه، خریداران مطمئن هستند امنیت در مسافت های طولانی برقرار است.

ضمانت نامه

ضمانت نامه نشان دهنده اصالت کالاست. زمانی که محصولی ضمانت نامه دارد این پیام را به خریداران می دهد که تمامی استانداردها در ساخت آن رعایت شده اند و همین امر باعث می شود تا خریداران با اطمینان کامل آن محصول را خریداری نمایند. برند هایک ویژن به این اصل پایبند است و با توجه به این موضوع که تمامی استانداردهای بین المللی و روز دنیا را رعایت می کند، به خریداران خود ضمانت نامه معتبر ارائه می دهد. در نتیجه، تمامی خریداران در سراسر دنیا این اطمینان را دارند که در حال خرید بهترین دوربین مداربسته هستند و همین امر حس خوبی را در آنها به وجود می آود.

نکات طلایی در انتخاب بهترین دوربین مدار بسته

  • برای خرید بهترین دوربین مدار بسته باید تنها به مراکز معتبر مراجعه کنید و از برندهای اصل خریداری کنید.

  • قبل از انتخاب بهترین دوربین مدار بسته باید مشخصات فنی دوربین را به دقت بررسی کنید تا محصولی را خریداری کنید که با نیازهای شما همخوانید ارد.

  • بهترین دوربین مدار بسته دوربینی است که دارای ضمانت نامه معتبر است.

دوربین هایک ویژن

برای خرید دوربین هایک ویژن به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد دوربین هایک ویژن در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این دوربین قابلیت های فراوانی دارد که از مهمترین آنها می توان به قابلیت ضبط تصاویر در کیفیت بالا، قابلیت دید در شب، قابلیت ثبت تصاویر در مسافت های طولانی و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار اشاره کرد. این دوربین همراه با ضمانت نامه معتبر به فروش می رسد.

اگر می خواهید برای خرید دوربین هایک ویژن اقدام کنید، می توانید فروشگاه هایک تجارت وارد شوید. این فروشگاه خدمات متنوعی از جمله مشاوره خرید دوربین های مدار بسته را در اختیار شما قرار می دهد و محصولاتش را با ضمانت نامه به فروش می رساند.

:
:
:
آخرین اخبار