تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۲۶۰۴۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا عروسک خرس کوچک و ارزان بهترین کادو روز ولنتاین است؟
در این مقاله به بررسی علل خرید عروسک خرسی ولنتاین در تمامی سایز ها و رنگ ها میپردازیم و در نهایت بهترین گزینه برای خرید را پیشنهاد میدهیم
 با نزدیک شدن ولنتاین یا همان روز عشق، افراد زیادی که اغلب جوانان و نوجوانان هستند، به فکر خرید کادو، برای این مناسبت هستند.حضور عروسک ها در کادو روز ولنتاین از قدیم مرسوم بوده و از آن جایی که خرس عروسکی نمادی از عشق و دوستی محسوب میگردد، به عنوان هدیه در چنین روزی بسیار به کار برده میشود. این عروسکهای نرم و بامزه به قدری جذاب و دوست داشتنی هستند که می توانند نظر فرد مقابل علی الخصوص دخترها را جلب نماید.

تصویر عروسک خرس ولنتاین


محبوبیت عروسک خرس برای کادو روز ولنتاین از کجا شروع شد؟

تدی خرسه یک عروسک بامزه است که همه ما از طریق سینما و تلویزیون با آن آشنا شده‌ایم.حضور خرس عروسکی در فیلم و سریال های کمدی با نام مستر بین به اوج محبوبیت خود رسید به گونه ای که این عروسک دوست داشتی با اندازه‌ها، رنگها و جنس‌های متنوع در هر فروشگاهی اسباب بازی فروشی جای خود را باز کرد. در واقع تدی خرسه یکی از محبوبترین عروسکها در میان کودکان و بزرگسالان می باشد. امروزه این محبوبیت تا حدی زیاد شده که در خرید عروسک ولنتاین بیشترین حد انتخاب را دارد.

تصویر تدی خرسه


خرس نماد چیست و چرا در روز ولنتاین هدیه داده میشود؟

از زمانهای گذشته در یونان باستان خرس نماد قدرت، هوش و استعداد بوده است. از آنجایی که اسطوره‌های یونانی، خرس را نماد معشوقه زئوس میخواندند، این نماد تا به امروز نیز به عنوان نماد عشق حفظ شده است.

خرس های پولیشی به دلیل ماندگاری، القای حس ارامش، نرمی و لطافت بسیار برای هدیه ولنتاین مورد توجه قرار گرفته اند. از یک خرس بزرگ گران قیمت تا یک خرس کوچک ارزان قیمت، فرقی نمیکند کدام را به محبوب خود کادو میدهید. مهم حس خوبی است که در روز عشق با خرید عروسک ولنتاین به فرد مقابل تقدیم میکنید.

علت خرید عروسک خرس کوچک ارزان

با این که با نزدیک شدن ولنتاین شاهد این هستیم که خرس های عروسکی بزرگ با قیمت‌های بالا ،ویترین فروشگاه‌ها را اشغال کرده اند، اما همیشه لازم یا مقرون به صرفه نیست که حتما خرس هایی با این حجم برای ابراز احساس و هدیه خریداری کنید. قطعا با خرید عروسک خرس کوچک و در عین حال ارزان هم میتوان فرد مقابل را سورپرایز نمود.

عروسک خرس کوچک قرمز

از گذشته تا به امروز بارها شنیده ایم که رنگ قرمز نشان از شور و هیجان است و در هر موردی به کار بروند سبب بالا بردن انرژی خواهند شد. حال اگر این رنگ در یک هدیه برای روز خاصی مانند ولنتاین به کار برود قطعا همین انرژی را منتقل خواهد کرد. در واقع یک عروسک خرس کوچک قرمز میتواند حامل عشق پرشور شما برای فرد مقابل تان باشد.



عروسک خرس کوچک سفید

شاید تصور کنید که بهترین رنگ برای خرید عروسک خرس ولنتاین فقط قرمز است. اما به این نکته توجه کنید که رنگهای جذاب دیگری مانند سفید و قهوه‌ای نیز از جمله مواردی است که بسیار مورد توجه قرار دارند. یک عروسک خرس کوچک سفید را در نظر بگیرید که علاوه بر القای حس نرمی و لطافت بیشتر، چقدر میتواند مورد توجه قرار بگیرد. طبق روانشناسی رنگها، سفید به معنای خلوص نیت است و دریافت یا خرید یک خرس سفید نشان از رضایت انتخاب فرد دارد.

عروسک خرس کوچولو قهوه ای بهترین انتخاب

خرس عروسکی تدی در ابتدا به شکل یک بچه خرس قهوه‌ای امریکایی طراحی شد و تا حد بسیار زیادی به نمونه زنده و واقعی شبیه بود، اما بعد از این که به محبوبیت بالایی دست یافت، اندازه چشم‌ها بزرگتر و بینی کوچکتر شد تا چهره‌ای دوستانه و تو دل بروتر پیدا کند. امروزه این عروسک های خرسی کوچک و بزرگ به یکی از هدایای محبوب مخصوصا به عنوان خرس ولنتاین تبدیل شده است. دانستن این نکته خالی از لطف نیست که در بسیاری از نقاط جهان با هدیه دادن خرس قهوه‌ای ثبات و حمایت رابطه را ابراز می‌کنند.

اگر میخواهید کادوی خود را در قالب یک جعبه کوچک به فرد مورد نظرتان هدیه دهید پیشنهاد ما انتخاب عروسک خرسی کوچک از فروشگاه ابنبات است.

چرا عروسک خرس رنگی؟ روانشناسی رنگها در خرید عروسک ولنتاین

خرس های عروسکی موجود در بازار که در حال حاضر به خاطر ولنتاین بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند، رنگهای متفاوتی دارند. شاید در دیدگاه عده ای انتخاب رنگ، چندان اهمیتی ندارد. اما برای برخی، هر رنگ نماد یک حقیقت است. در کشورهای خارجی با هدیه دادن هر رنگ منظور خود را به فرد مقابل می‌رسانند.

عروسک خرس قهوه ‌ای: ثبات در علاقه، خوش ذوقی در رابطه

عروسک خرسی قرمز: نشان انرژی و قدرت در حفظ رابطه

عروسک خرسی سفید: نشان از خلوص قلب و یک انتخاب مطمئن

عروسک خرسی صورتی: نشان از پذیرش و حس متقابل

عروسک خرسی سبز: نشان هماهنگی و رشد مشترک

عروسک خرسی بنفش: نشان از علاقه به اتمام یک رابطه

عروسک خرسی زرد: تازگی، انرژی مثبت و شادی در رابطه

عروسک خرسی آبی: نشان وفاداری، اعتماد و عشق عمیق

قیمت خرس عروسکی

در حال حاضر به دلیل نرخ بالای ارز، عروسکهای خارجی ضمن وارد شدن به ایران، قیمتهای بالایی دارند. به همین جهت قدرت خرید افراد تا حد زیادی کاهش می‌یابد. اما خوشبختانه مدلهای ایرانی موجود در بازار به حدی از کیفیت رسیده‌اند که با نمونه‌های خارجی برابری کرده اما از نظر قیمت در حد متعارف‌تری قرار دارند. فارق از اندازه، میتوان جنس و نوع دوخت را بر قیمت خرس عروسکی بزرگ و قیمت عروسک خرس کوچک تاثیر گذار دانست. برای خرید عروسک ولنتاین با قیمت ارزان میتوانید با جستجوی عبارت "عروسک خرس ابنبات" در گوگل به نتایج مثبت و دلخواه خود برسید

از کدام فروشگاه اینترنتی عروسک خرس ارزان بخریم؟

تصویر عروسک خرس ابنبات

هر سال برای روز ۱۴ فوریه یا روز ولنتاین، میلیون‌ها عروسک خرسی کوچک و بزرگ در سراسر جهان خریداری و هدیه داده می‌شود. در فروشگاه آبنبات به نشانی Abnabat.com میتوانید علاوه بر خرید عروسک ولنتاین در انواع مختلف، پک های ولنتاینی بی نظیری نیز با تنوع فراوان مشاهده و خریداری نمایید.بیش از 300 مدل عروسک خرسی ارزان با رنگ‌بندی یا سایزبندی کوچک و بزرگ تنها قسمتی از عروسکهای پولیشی این مجموعه هستند. علاوه بر سایت رسمی ابنبات، محصولات این فروشگاه را میتوانید در قسمت عروسک خرس دیجی کالا هم مشاهده کنید.

:
:
:
آخرین اخبار