تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۲۶۰۱۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهندس علیرضا دانشی:
لزوم تسریع در به سرانجام رساندن پروژه های جمع آوری گاز های مشعل در مناطق نفت‌خیز جنوب

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در بازدید از پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس بیان کرد: پروژه های جمع آوری گازهای مشعل با مشارکت پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس در حال اجراست که در مجموع بیش از ۶۰۰ میلیون فوت مکعب گاز در سطح مناطق نفت خیز جنوب در برنامه جمع آوری است.

مهندس علیرضا دانشی عنوان کرد: زمان اجرای پروژه ها برای ما حیاتی است و انتظار این است که شاهد اجرای بهنگام  از این  پروژه‌ها باشیم.

وی افزود: شرایط و نیازهای کشور ایجاب میکند که با هم افزایی و تعامل در پیشبرد و تسریع پروژه ها پیشگام باشیم.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: جهت تکمیل ظرفیت گاز بید بلند خلیج فارس می توان پروژه های جدیدی را تعریف نمود و مناطق نفت‌خیز جنوب متعهد است گاز مورد نیاز را تامین نماید.

مهندس دانشی با اشاره به اینکه ما همه سرباز ولایت هستیم و باید در جهت سربلندی میهن تلاش کنیم افزود: در بحث پروژه های می بایست ارتقای سطح دانش مدنظر باشد و پروژه های پژوهشی و فناور می تواند در این راستا گره گشا باشند .

مهندس دانشی در پایان با اشاره بر لزوم اجرای مسئولیت های اجتماعی گفت : وظیفه ما کمک به مناطق پیرامون تاسیسات است و از طریق ارائه خدمات به این مناطق امنیت تولید  نیز ارتقا خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب عنوان کرد : ان شاءالله در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های جمع آوری گاز های مشعل باشیم.

مهندس امین نژاد مدیر عامل پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس نیز بیان کرد: پروژه جمع آوری گاز های مشعل در نوع خودش اولین تجربه مشارکت میان بالادست و پائین دست صنعت نفت است که در آن شاهد تعامل موثر میان بخش دولتی و خصوصی هستیم.

امین نژاد ضمن قدردانی از افزایش تعاملات و ارتباطات مستمر طی یکسال اخیر با مناطق نفت‌خیز جنوب در پیشرفت پروژه های نم زدایی و جمع آوری گاز های مشعل به عدد ۸۷ درصد اشاره نمود و افزود: در پروژه های مربوط به پیش تراکم ها در مرحله پیش راه اندازی هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه ها باشیم.

در این جلسه که با حضور مهندس نورانی معاون تولید، مهندس پاکدامن مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیران عامل شرکت های آغاجاری و گچساران همراه بود در خصوص قراردادهای فی مابین و لزوم تسریع در تامین کالا و برداشتن موانع اجرای پروژه ها بحث و تبادل نظر شد.

:
:
:
آخرین اخبار