تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۲۶۰۱۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری مانور پدافند غیرعامل در شركت نفت و گاز اروندان


مانور پدافند غیرعامل به منظور بالا بردن سطح عملیاتی کارکنان در موارد اضطراری در شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان،  به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل سه شنبه (10 آبان 1401) مانور نشت نفت و گاز و نجات مصدوم به منظور آشنایی بیشتر کارکنان مناطق عملیاتی با اصول پدافند غیرعامل، شناسایی نقاط قوت و رفع کاستی ها در مدیریت شرایط اضطراری، در میدان نفتی آزادگان جنوبی انجام شد.

سهراب ترکیان رئیس HSE و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در این رابطه گفت: ارتقاء آمادگی و هماهنگی بین مدیران عملیاتی، ارزیابی سطح آمادگی تیم های واکنش سریع درشرایط اضطراری و بررسی عملکرد تجهیزات آتشنشانی و امدادی واحدهای HSE شرکت نفت و گاز اروندان در مدیریت بحران، ازمهمترین اهداف برگزاری این مانور برشمرد.

وی در تشریح جزئیات این مانور اظهار داشت: با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده، این مانور با موضوع نشت نفت و گاز و نجات مصدوم در میدان نفتی آزادگان جنوبی برگزار و با تشکیل کمیته مدیریت شرایط اضطراری و اعزام نیروهای مختلف عملیاتی، ایمنی و آتش نشانی با تجهیزات لجستيکی نجات مصدوم و کنترل نشتی فرضی با موفقیت انجام شد.

رئیس HSE  و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان خاطر نشان کرد: در پایان این مانور، کمیته شرایط اضطراری، با حضور فرمانده صحنه، واحد های عملیاتی شرکت کننده در مانور و ارزیابان مانور تشکیل گردید و نقاط قوت و ضعف مطرح شده، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.
:
:
:
آخرین اخبار