تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۲۶۰۱۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انسانیم و ربات نیستیم!

 بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی با اشاره به شکست این تیم پس از ۳۱ هفته نباختن از فصل گذشته تاکنون، گفت: همه ما می‌دانستیم که یک روز حمایت نکردن‌ها از استقلال ملاثانی خود را نشان می‌دهد.

مهدی داغر در خصوص شکست تیم استقلال ملاثانی مقابل خیبر خرم آباد و شکستن رکورد ۳۱ هفته نباختن این تیم از فصل گذشته تاکنون، اظهارکرد: بازی بسیار خوبی بود و نمایش خوبی در این دیدار داشتیم. به نظرم نیمه دوم روز بد استقلال ملاثانی بود و در نهایت در این دیدار با چهار گل شکست خوردیم. خیبر تیم قابل احترامی است و به این تیم تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: همه ما می‌دانستیم که یک روز حمایت نکردن‌ها از استقلال ملاثانی خود را نشان می‌دهد زیرا تا یک حدی می‌توان بی‌توجهی‌ها را تحمل کرد و پیش رفت. هم من بازیکن و هم کادر فنی تا حدی می‌توانند بدون پول و امکانات کار کنند و صبور باشند ولی ما ربات نیستیم و انسان هستیم و یک روز بالاخره کم می‌آوریم که آن روز هم در دیدار روز گذشته مقابل خیبر بود که پس از ۳۱ هفته نباختن شکست را متحمل شدیم. 

این بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی خاطرنشان کرد: من قبلاْ هم گفته‌ام و باز هم می‌گویم بازیکنان تیم ما حتی مکمل هم ندارند و مسلما اینکه دیگر نتوانیم این رکورد را که با چنگ و دندان حفظ کرده بودیم نگه داریم، قابل پیش‌بینی بود.

وی بیان کرد: شاید الان هر چه بگویم باز هم بگویند شوآف می‌کند یا در حال شکایت و آه و ناله هستند اما همه این حرف‌ها واقعیت فوتبال استقلال ملاثانی است. تاکید می‌کنم قابل پیش‌بینی بود که یک روزی تیم استقلال ملاثانی کم بیاورد. ما رکورد ۳۱ هفته نباختن را در اختیار داشتیم و شاید باورتان نشود یک مسوول خوزستانی هم در تمرین ما حاضر نشد و به ما بگوید دمتان گرم گل کاشتید. به نظر می‌آمد این رکورد برای آن‌ها خیلی ساده و معمولی بود. 

داغر گفت: آدم با دیدن این نامهربانی‌ها کم می‌آورد و مگر مدیرعامل باشگاه مردمی استقلال ملاثانی تا کجا می‌تواند هزینه کند و ما نیاز داشتیم مسوولان خوزستانی کنار ما باشند. تنهایی کارکردن واقعا سخت است.

وی درباره آینده استقلال ملاثانی عنوان کرد: یک تیم وقتی می‌خواهد موفق باشد باید همه دست به دست هم دهند. از من بازیکن و کادر فنی گرفته تا تمام مسوولان آن استان. ما اگرچه بازی روز گذشته را باختیم اما فاصله‌مان با تیم‌های بالای جدول اصلاْ زیاد نیست و همچنان شانس صعود داریم و اگر حمایت شویم می‌توانیم آینده خوبی را برای استقلال ملاثانی بسازیم و یک اتفاق خیلی بزرگ را رقم بزنیم. 

این بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی با بیان اینکه هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده‌ایم، افزود: هنوز خبری از پول نیست و همچون سابق بدون پول و با وعده و وعید برخی مسوولان کار می‌کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار