تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۲۵۹۶۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اشکش: با رکوردمان لذت می‌بریم / الگوی بومی‌گرایی در ایران هستیم
اشکش: با رکوردمان لذت می‌بریم / الگوی بومی‌گرایی در ایران هستیم

  سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با بیان این‌که اصلا به صعود به لیگ برتر فکر نمی‌کنیم، گفت: تمام آمال و آرزوهایمان را بازی به بازی دنبال می‌کنیم.

ابراهیم اشکش  درباره تساوی استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در هفته یازدهم لیگ یک، اظهارکرد: بازی بسیار خوبی مقابل تیم فجر س‍پاسی داشتیم. حریف قابل احترام و با پتانسیل بالا است که بیشتر بازیکنان آن فصل گذشته لیگ برتری بودند. نیمه نخست این بازی در اختیار تیم فجر بود و ما نتوانستیم بازی دلخواه‌مان را انجام دهیم اما در ادامه با تعویض‌هایی که انجام دادیم در نیمه دوم بازی بسیار خوبی انجام دادیم و به نظرم اگر کمی خوش‌شانس بودیم و بازیکنانم در زدن ضربات آخر بیشتر دقت می‌کردند شاید با اختلاف ۴ تا ۵ گل می‌توانستیم برنده از بازی خارج شویم.

وی درباره این‌که تاکنون تیمش چندین گل را از دقیقه ۹۰ به بعد به ثمر رسانده که منجر به برد یا تساوی این تیم شده است، گفت: علاوه بر لطف خداوند، سعی کرده‌ایم یک تیم سخت‌کوش بسازیم و در قالب تیمی که داریم هیچ کسی در استقلال ملاثانی خودش را تسلیم شدنی نمی‌داند و تا ثانیه‌های آخر از فوتبال لذت می‌برند و می‌جنگند تا به خواسته‌شان برسند. اینکه چندین گل‌مان را از دقیقه ۹۰ به بعد به ثمر رسانده‌ایم نشان دهنده بزرگی و بلوغ استقلال ملاثانی است که در بازی‌های مختلف می‌توانند گل  پیروزی‌بخش و تساوی را به ثمر برسانند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی درباره نظارت‌ها بر بازی‌های لیگ یک با توجه به اینکه هر هفته بازی‌های حساسی را شاهد هستیم، عنوان کرد: معتقدم باید از بهانه‌هایمان خیلی بزرگ‌تر باشیم. وقتی تیمی مثل استقلال ملاثانی با کمترین حمایت و امکانات می‌تواند موفق باشد سایر تیم‌های متمول هم می‌توانند به موفقیت برسند. اگر انتظار ما از نظارت بر لیگ یک در بخش داوری‌ها باشد باید بگویم اشتباهات داوری همیشه وجود دارد ولی در مجموع کمیته داوران و همچنین مسوولانی که برای برگزاری مسابقات برنامه‌ریزی می‌کنند عملکرد خوبی داشته‌اندُ البته این عملکرد بدون نقص نبوده است. در هر صورت هر چقدر نظارت بر لیگ یک بیشتر باشد طبیعتا سلامتی مسابقات بیشتر خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که استقلال ملاثانی در لیگ‌های برتر، یک و دو بومی‌ترین تیم محسوب می‌شود چقدر پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد؟ گفت: صعود به لیگ برتر نیازمند حمایت و پشتیبانی از تیم است. مدیرعامل باشگاه برای تیم زحمت می‌کشد اما واقعا هزینه‌ها کلان هستند و اگر مسوولان استان نگاه مثبتی به استقلال ملاثانی نداشته باشند عملکرد خوب تیم به پایان خواهد رسید. از نظر فوتبالی به بازیکنانم گفته‌ام ما باز ی به بازی از فوتبال لذت می‌بریم و دل هواداران‌مان را شاد می‌کنیم. ما اصلا به صعود و انتهای فصل فکر نمی‌کنیم. تمام آمال و آرزوهایمان را بازی به بازی دنبال می‌کنیم.

اشکش در پاسخ به این سوال که آیا بالاخره مسوولان خوزستانی برای حمایت از استقلال ملاثانی پای کار آمدند؟ خاطرنشان کرد: من صدای استقلال ملاثانی هستم و از مسوولان استان از جمله استاندار خواهش می‌کنم از استقلال که از تیم‌های بالانشین جدول است و ۳۱ هفته شکست‌ناپذیری را در کارنامه دارد و در ادامه مسابقات با نگاه مثبت این مسوولان می‌تواند موفق عمل کند، حمایت کنند. باشگاه استقلال ملاثانی علی‌رغم تمام هزینه‌های سنگین و مشکلات مالی، تیم را به جلو پیش برده است اما اگر استان و شهر ملاثانی پشت این تیم نباشند استقلال نمی‌تواند این موفقیت را ادامه دهد. تمام اعضای تیم استقلال ملاثانی حق‌شان است که حقوق‌شان را دریافت کنند و چرا از آن‌ها حمایت نمی‌کنند، آن هم تیمی که الگوی بومی‌گرایی در کشور است. ما ثابت کرده‌ایم اگر به جوان خوزستانی بها دهیم می‌تواند نتیجه بگیرد و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ما در تیم‌مان بازیکنان بسیار کاربلد و بااستعداد داریم که در سال‌های آینده می‌توانند تیم‌های خوزستانی و حتی کشور را تغذیه کنند. پس درخواست می‌کنم از این تیم حمایت شود تا به بازیکن‌سازی خود ادامه دهد. اینکه استقلال ملاثانی را زیر چتر حمایتی یکی از ارگان‌ها و شرکت‌های استان یا شهر ملاثانی ببریم، می‌تواند سال‌های سال ماندگار باشد.

وی درباره حفظ رکورد ۳۱ هفته نباختن تیمش، عنوان کرد: ما با این رکورد هفته به هفته لذت می‌بریم و این را حاصل دعاگویی تمام مردم خوزستان می‌دانیم و این برای من ابراهیم اشکش بسیار باارزش است. البته معتقدیم به هیچ بردنی جام نمی‌دهند مگر این‌که بتوانیم در پایان فصل در یکی از رده‌های اول و دوم جدول باشیم و به لیگ برتر صعود کنیم. تمام مجموعه ما باید بداند این مسیر را باید ادامه دهیم تا به جایگاه مدنظر برسیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار