تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۲۵۹۴۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال ملاثانی قید ۳ امتیاز بازی با فجر را می‌زند؟
 تیم فوتبال استقلال ملاثانی در حالی ورزشگاه غدیر اهواز را برای بازی خانگی مقابل فجرسپاسی معرفی کرده است که در این بین مشکلاتی وجود دارد. 

هیات فوتبال خوزستان ورزشگاه غدیر اهواز را برای بازی خانگی امروز (دوشنبه) استقلال ملاثانی برابر فجرسپاسی در هفته یازدهم لیگ یک به سازمان لیگ معرفی کرده اما نکته قابل تامل این است که هنوز این باشگاه موفق به جلب نظر مثبت باشگاه استقلال خوزستان متولی این ورزشگاه نشده است. 

  باشگاه استقلال ملاثانی باید اجاره ورزشگاه غدیر را به حساب استقلال خوزستان واریز کند که تاکنون این کار را انجام نداده است و بر این اساس نمی تواند در این ورزشگاه از فجر میزبانی کند و احتمالا ملاثانی نیز همان طور که خلیج فارس امتیاز بازی با خیبر را با رای کمیته انضباطی به دلیل نداشتن ورزشگاه برای میزبانی از حریف خود از دست داد، بازنده دیدار با فجر خواهد شد. 

استقلال ملاثانی یا باید اجاره بهای ورزشگاه غدیر را بدهد یا قید سه امتیاز این بازی را بزند زیرا به تازگی باشگاه فولاد هم برای میزبانی این تیم در ورزشگاه فولاد نوین مخالفت کرده است. 

پیش از این نیز باشگاه استقلال خوزستان  برای برگزاری بازی خانگی استقلال ملاثانی و دریابابل به صورت رایگان ورزشگاه غدیر را در اختیار باشگاه استقلال ملاثانی قرار داده بود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار