تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۲۵۹۲۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهاجری باید کنار گذاشته شود / انتخاب فیروز کریمی از همان ابتدا اشتباه بود
 پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: تا سه هفته پیش مخالف تغییر در رأس کادر فنی نفت مسجدسلیمان بودم اما اکنون می‌گویم این تغییر اکنون باید انجام شود و نیز انتخاب فیروز کریمی از همان ابتدا اشتباه بود و باشگاه باید این اشتباه را قبول کند.

مجید باقری نیا درباره عملکرد تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته‌های اخیر، اظهار کرد: من گمان می‌کنم نباید بترسیم که نفت مسجدسلیمان به دریافت گل های زیاد در مسابقات آینده نیز عادت کرده باشند زیرا بعد از باخت ۴ بر یک این تیم مقابل نساجی یا شکست سنگینی که مقابل گل گهر داشت من به خود مدیرعامل باشگاه هم گفتم که باید به دنبال مشکلات تیم بگردید زیرا مشکل تیم فنی است و اگر این مشکل را برطرف نکنید بازهم این شکست‌های سنگین تکرار می‌شود که دیدید مقابل تراکتور و ذوب آهن تکرار شد و مطمئناً اگر به همین روال پیش بروند باز هم تکرار خواهد شد. 

وی ادامه داد: همه می گویند نفت مسجدسلیمان خوب بازی می کند، بله اما فقط در یک قسمت زمین اما آنجایی که باید به دروازه حریف برسند خوب کار نمی کنند. گل های چهارم و پنجمی که نفت مسجدسلیمان برابر ذوب آهن دریافت کرد را ببینید، خط حمله این تیم بسیار آشفته بود و شانس آوردند بازی تمام شد. زمانی مشکل یک تیم روحی روانی است اما کسی باور نمی کند تیمی شش هفته ابتدایی لیگ را به آن خوبی کار می‌کرد، بعد در ادامه تا این حد افتضاح کار کند. یعنی دیگر بدتر از این امکان ندارد. هرچند نتیجه سایر تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی خوزستان هم مایه تأسف است.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان بیان کرد: پنج تیم در لیگ یک و لیگ برتر داریم که هفته گذشته در مجموع سه امتیاز کسب کردند و البته نتایج ضعیف تیم های استان در چند هفته اخیر کاملاً مشهود است. تیم های لیگ برتری خوزستان در هفته های اخیر نتایجی کسب کردند که فقط باعث عصبانیت مردم است و بعد هم کسی از این باشگاه ها پاسخگو نیست.

وی ادامه داد: فولاد می بازد و بعد به جای سرمربی تیم، آقای رجبی پاسخ می دهد و بعد هم آقای علوی از سهیل مهدی رئیس سازمان لیگ ایراد می‌گیرد. من نمی دانم این کارها یعنی چی؟ مگر این باشگاه مدیر و هیات مدیره ندارد؟ یا آقای نکونام پیش خود چه فکری می‌کند که اینگونه رفتار می کند؟ 

باقری نیا خاطرنشان کرد: نفت آبادان می‌بازد و بعد آقای کریمی به نشست خبری می آید و جوک تعریف می کند. آقای کریمی شما یک ماه در کنار نفت بوده‌اید و بعد می گویید بازیکنانم در زمین التماس می کنند که ما را تعویض کن. ببینید فوتبال خوزستان به کجا رسیده است و این مایه تأسف است. من متأسفم برای مدیران باشگاه های خوزستان که این قدر بی‌خیال شده اند. باور کنید فوتبال خوزستان این نیست. اگر نمی توانند کار کنند کنار بروند. مگر در فوتبال خوزستان قحطی است؟

باقری نیا گفت: فقط نوع اداره کردن باشگاه های ما فوتبال مان را به اینجا رسیده است. هیات فوتبال بالاترین رکن در فوتبال خوزستان است و آقای طالقانی که مجدداً به عنوان رئیس هیات استان انتخاب شده است اگر اکنون نخواهد به وضعیت ضعیف فوتبال خوزستان بپردازد نمی دانم چه زمانی قرار است این کار را انجام دهد. شاید هم بخواهد بگوید این باشگاه ها خصوصی هستند و ما نمی توانیم کاری انجام دهیم. پس سؤال من این است در چه بخش هایی می تواند دخالت کند؟ مثل این است که بگوییم فدراسیون فوتبال نمی تواند در کار فوتبال دخالت کند. 

وی عنوان کرد: من همین جا از آقای گرشاسبی، آقای یزدی و آقای پارو خواهش می کنم پاسخگو باشند که چرا سه تیم فولاد، نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان به چنین روزی افتاده اند؟ باور کنید چیزی از این سه مدیر کم نمی‌شود زیرا ما هم می خواهیم چرایی این عملکرد ضعیف را بدانیم. اکنون فولاد دهم است و دو تیم نفتی هم به قعر جدول چسبیده اند و این وضعیت واقعاً باعث تأسف است. مدتی هم مسابقات تعطیل می شود و زمان برای آنها مناسب است تا پشت تعطیلات قایم شوند و جواب کسی را ندهند. به هر حال یک ماه تعطیلی هم یک ماه است و بعد هم همین شرایط تکرار شود. 

این پیشکسوت فوتبال گفت: من تا سه هفته پیش مخالف تغییر در رأس کادر فنی نفت مسجدسلیمان بودم اما اکنون می گویم این تغییر اکنون باید انجام شود. در نفت آبادان هم به همین صورت. انتخاب فیروز کریمی از همان ابتدا اشتباه بود و باشگاه باید این اشتباه را قبول کندو آن را اصلاح کنند. امیدوارم در تعطیلات لیگ اتفاق خوبی برای این تیم ها بیفتد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار