تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۲۵۹۲۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رجبی:بابت شکست مقابل تیم فوتبال گل گهر از هواداران فولاد عذرخواهی می‌کنم
 مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از هواداران فولاد بابت شکست مقابل تیم فوتبال گل گهر عذرخواهی می کنم و امیدوارم در ادامه راه جبران کنیم.

 حمید رجبی پنجشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با گل گهر سیرجان اظهار داشت: نیمه اول بازی کاملاً در اختیار ما بود و بازی را با ریتم خیلی بخوبی شروع کردیم و توانستیم موقعیت های خیلی خوبی خلق کنیم اما متأسفانه به گل نرسیدیم.

وی افزود: با تغییراتی که گل گهر در نیمه دوم انجام داد، باز هم می توانستیم به گل برسیم و بازیکنانمان پرانرژی تر بازی کردند و موقعیت هم خلق کردیم ولی هر چه زدیم به گل تبدیل نشد و در عین ناباوری روی یک ضدحمله گل دریافت کردیم.

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: تا اینجای لیگ تیمی مثل فولاد نتوانسته بود گل گهر را تحت فشار بگذارد. گل گهر تیم پرمهره و قوی است اما عملاً مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و منتظر اشتباهات ما بودند.

وی افزود: در ادامه مسابقات تنها ۲ راه داریم، یا باید خودمان را قربانی این نتیجه کنیم یا باید بلند شویم و ادامه دهیم و از نام باشگاه بزرگ فولاد و قدمت بزرگ آن دفاع کنیم.

رجبی با بیان اینکه برنامه حریف استفاده از ضد حملات بود که موفق شد گفت: امروز هشت بازیکن از جمله احسان پهلوان و اشکان دژاگه را نداشتیم. حمید بوحمدان و کریستوفر کنت نیز با کمک پزشکان به این بازی رسیدند و همین امر باعث مشکلاتی برای ما شد.

وی در خصوص بازی نکردن یونس دلفی بیان کرد: دلفی دیر به فولاد اضافه شده و هنوز در اوج آمادگی نیست ولی در آینده بیشتر بازی به او می رسد.

دیدار تیم های فولاد و گل گهر با برتری ۲ بر یک گل گهر به پایان رسید.

:
:
:
آخرین اخبار