تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۲۵۹۲۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه های بازی تیم های فولاد و گل گهر
 دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران پنجشنبه شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز با برتری ۲ بر یک گل گهر برگزار شد.

 در ترکیب تیم فولاد خوزستان نسبت به دیدارهای این تیم در ۱۰ هفته گذشته ، چندین تغییر ایجاد شده بود همچنین فولادی ها با ۶ غایب به مصاف گل گهر رفتند.

فولاد که با ۱۲ امتیاز در رده نهم رقابت‌ها قرار داشت مقابل گل گهر که شرایط نسبتا مساعدی دارد به دنبال کسب سه امتیاز بازی خانگی بود. در سوی دیگر گل گهر آمده بود تا اهواز را با دست پر ترک کند تا قبل از تعطیلات لیگ شرایط بهتری را داشته باشد.

چمن ورزشگاه شهدای فولاد از کیفیت نامناسبی برخوردار بود. در این بازی ۶ بازیکن فولادی‌ها غایب بودند و دست نکونام روی نیمکت بسته بود. همچنین ناهماهنگی بین برخی از بازیکنان فولاد به چشم می خورد.  

سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد اهواز خالی از تماشاگر بود. پرچم تیم فولاد روی جایگاه تماشاگران نصب شده بود. تمام موارد پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسوولان برگزاری مسابقه به خوبی رعایت شد. 

محسن فروزان دروازه بان گل گهر قبل از شروع بازی، به سمت جواد نکونام و حسین کعبی رفت و با آنها برخورد خوبی داشت.

وحید حیدریه، احسان پهلوان، اشکان دژاگه، مجید علیاری، محمد آبشک، شهاب گردان بازیکنان فولاد خوزستان به دلیل سرماخوردگی و مصدومیت در این بازی حضور نداشتند.

علیرضا علیزاده بازیکن موثر گل گهر به دلیل محرومیت نتوانست این تیم را همراهی کند. همچنین سه بازیکن تیم گل گهر به دلیل مصدومیت حضور نداشتند.

به دلیل حضور برخی افراد پشت نیمکت فولاد، این بازی با تأخیر ۹ دقیقه ای آغاز شد.

داوود رفعتی ناظر بازی تا زمانی که وضعیت پشت نیمکت میزبان به شرایط عادی برنگشت، اجازه آغاز بازی را نداد.

حمید بوحمدان و کریستوفر کنت نیز علیرغم مصدومیت با تلاش کادر پزشکی برای این دیدار آماده‌ شده‌ و در ترکیب ابتدایی فولادی ها قرار گرفتند.

حدود ۱۰۰ هوادار تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه حضور داشته و تیمشان را تشویق کردند که کادر فنی گل گهر بارها به این موضوع اعتراض کردند.

بهنام برزای که در دقیقه ۲ به روی ساسان انصاری مرتکب خطا شده بود، دچار آسیب دیدگی شد و خیلی زود جایش را به مرتضی تبریزی داد.

خطای کیروش استنلی روی ساسان انصاری با عصبانیت این بازیکن همراه شد و بین ۲ بازیکن درگیری لفظی به وجود آمد.

در دقیقه ۲۷ محمد تیکدری نژاد به هنگام پرتاب اوت حرکتی را خطاب به اندک هواداران فولادی که پشت نیمکت تیمشان نشسته بودند، نشان داد که با اعتراض شدید آنها همراه شد؛ همچنین موعود بنیادی فر در این صحنه به بازیکن گل گهر تذکر جدی داد.

برخی هواداران فولاد در بیرون ورزشگاه حضور داشتند و با گوشی خود نظاره گر بازی بودند.

در دقیقه ۶۱ بازی تیم گل گهر دروازه فولادی ها را باز کرد در ادامه بازی سرد و کسل کننده این تیم، اعتراض هواداران فولاد را به همراه داشت.

بین ۲ نیمه درگیری میان ماموران حاضر در ورزشگاه و افرادی که پشت نیمکت تیم فولاد حضور داشتند به وجود آمد که با وساطت گرشاسبی مدیرعامل فولاد به پایان رسید.

بهنام برزای و مسیح زاهدی از گل گهر و مهدی شیری بازیکن فولاد کارت زرد دریافت کردند.

در پایان بازی اندک هوادار فولاد خوزستان نسبت به نتایج چند هفته اخیر تیمشان اظهار ناراحتی کرده و خواهان رسیدگی مدیریت باشگاه شدند.

بازیکنان و کادر فنی فولاد پس از این باخت سریع به رختکن رفتند. تیم فولاد در این فصل بازیکنان سرشناسی را به خدمت گرفت که این موضوع سطح انتظارات را از این تیم بالا برد. 

تیم فولاد خوزستان با این باخت ۱۲ امتیازی شد و در مکان نهم جدول رده بندی قرار گرفت. همچنین گل گهر به رده دوم جدول صعود کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار