تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۵۹۲۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام بازهم سد راه قلعه‌نویی می‌شود؟/ بازی از نان شب واجب‌تر برای فیروز کریمی!
نکونام بازهم سد راه قلعه‌نویی می‌شود؟/ بازی از نان شب واجب‌تر برای فیروز کریمی!

 تیم های نفت آبادان و فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف حریفان خود می روند.

هفته یازدهم لیگ برتر از امروز پنجشنبه آغاز می شود که شاگردان فیروز کریمی در نفت آبادان از ساعت ۱۷ پذیرای پیکان هستند و فولاد از ساعت ۱۹ از گل گهر پذیرایی می کند. 

نفت آبادان - پیکان

نفت روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارند و حتی می توان گفت تا این جای لیگ بیست و دوم، بدترین حضور این تیم در لیگ برتر بوده است.  نفت که اکنون با فیروز کریمی در قعر جدول رده بندی قرار دارد در حالی امروز به مصاف پیکان می رود که کسب سه امتیاز این بازی از نان شب هم برای این تیم بحران زده واجب تر است.  البته نفت کار آسانی مقابل تیم مجتبی حسینی که ساختار دفاعی خوبی دارد و به راحتی تسلیم نمی شود، ندارد. 

فولاد - گل گهر

تیم جواد نکونام در هفته های اخیر دچار افت شده و در هفته های اخیر نه تنها بردی نداشته است بلکه هفته قبل برابر نساجی متحمل شکست شد تا این تیم برخلاف انتظارات و تیمی مدعی که بسته شد، اکنون با یک بازی کمتر در رده نهم باشد. 

فارغ از این موضوع در فصل های حضور نکونام و قلعه نویی در فولاد و گل گهر همیشه جدال این دو تیم دیدنی بوده است. جدال هایی که نکونام هیچ وقت بازنده نبوده اما قلعه نویی دوبار طعم شکست را چشیده است. علاوه بر این نیز بازی امروز برای دو تبم اهمیت ویژه ای دارد؛ نکونام می خواهد ببرد تا تیمش به جمع مدعیان برگردد و قلعه نویی هم سه امتیاز را نشانه کرده تا فاصله اش با دیگر تیم های مدعی کمتر شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار