تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۵۹۲۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به پورموسوی ایمان و باور دارم / جوجه‌ها را آخر پاییز می‌شمارند!

  مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با دفاع از سرمربی این تیم، گفت:مطمئن باشید همانطور که کار را با پورموسوی آغاز کردیم در انتها نیز جشن صعود به لیگ برتر را با او خواهیم گرفت و به مردم خوزستان تقدیم می کنیم.

کیوان بابادی در ابتدا درباره عملکرد این تیم در بازی با ون پارس، اظهار کرد: تیم ون پارس توسط کادر فنی و آنالیزورهای تیم مان مورد بررسی قرار گرفته بود و اعتقاد کادر فنی مان بر این بود که برخلاف جایگاه جدولی حریف اصفهانی اصلاً تیم دست و پا بسته ای نیست. تیم ما به هیچ وجه ون پارس را دست کم نگرفته بود زیرا بازیکنان و کادر فنی مان فریب جایگاه جدولی حریف را نخورده بودند اما پیش بینی بازی سخت را داشتیم. 

وی با بیان این که باید خالصانه و صادقانه بگویم ون پارس یک بازی خوب، جوانمردانه و تاکتیکی و تکنیکی انجام داد، افزود: ما در این دیدار از حریف جلو افتادیم اما اختلاف سطح استان خوزستان و استان اصفهان واقعاً روی بازیکنان ما تأثیر گذاشت و در ادامه با گل هایی که دریافت کردیم آرایش و تمرکز تیم برهم خورد. اما هر چه از بازی گذشت شرایط فیزیولوژی و تنفسی بازیکنانمان بهتر شد و به بازی برگشتیم و به تساوی رسیدیم. 

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: از تساوی خوشحال نیستیم زیرا تیمی که برای صعود تلاش می کند چه بازی داخل خانه و چه خارج خانه را باید برای برد به میدان برود اما به بازیکنانم تبریک می گویم چراکه از باختن بیزار هستند به ون پارس هم تبریک می گویم زیرا در فوتبال امروز که خیلی ها نتیجه گرا شده اند و شاید اگر تیمی دیگر با حساب ۳ بر یک جلو بود دست به کار غیراخلاقی و غیرحرفه ای می زد و ضد فوتبال بازی می کرد اما ون پارس هرگز این کار را نکرد. امیدوارم روزهای خوبی را برای این تیم شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هدفی که ما ترسیم کرده ایم صعود به لیگ برتر است و با کادر فنی که مشغول به کار است و اقداماتی که باشگاه و همچنین شرکت گروه ملی انجام می دهند حاکی از این است که استقلال خوزستان به جز صعود به چیز دیگری فکر نمی کند. 

بابادی بیان کرد: فارغ از هر اظهارنظری باید بگویم چه دوستانی که نقد منصفانه دارند و چه دوستانی که به هر دلیلی نقدهایشان غیرمنصفانه است که البته این نقدها را به آینده واگذار می کنیم، همه برایمان ارزشمند هستند اما تأکید می کنم استقلال خوزستان برای رسیدن به هدفش که در یک ماراتن ۳۴ هفته ای قرار دارد و شاید اصلی ترین فاکتور برای کسب موفقیت صبر و حوصله از طرف همه است، ضمن اینکه معتقدم هواداران استقلال خوزستان این موضوع را به خوبی درک کرده اند زیرا بعد از هر بازی انرژی مثبت آنها به ما می رسد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: به انتخاب سید اکبر پورموسوی به عنوان سرمربی ایمان و باور دارم و آنچه امسال برای من اهمیت دارد، این است که باید ثبات را معنا کنیم و مطمئن باشید انشاءالله همانطور که کار را با پورموسوی آغاز کردیم در انتها نیز جشن صعود را با او خواهیم گرفت و به مردم خوزستان تقدیم می کنیم. امیدوارم هر دوستی که به هر دلیلی کنار استقلال خوزستان نیست حامی تیم باشد و امیدوارم آنهایی که بیرون از استقلال خوزستان هستند برای اینکه روزی روی نیمکت این تیم و دیگر تیم های لیگ یکی و لیگ برتری خوزستان بنشینند دعاگوی نمایندگان استان در این رقابت ها باشند.

وی در پایان تأکید کرد: همیشه سوابق فصل های گذشته نشان می دهد که در این مقطع لیگ و حتی پایان نیم فصل به هیچ تیمی جام اهدا نمی کنند و اگر به این صورت بود از الان باید به شمس آذر و فجر سپاسی تبریک می گفتیم. به قول معروف جوجه ها را آخر پاییز می شمارند و باید منتظر ماند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار