تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۲۵۹۱۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم گل گهر: فریب رتبه فولاد در جدول را نمی‌خوریم
  مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه فریب رتبه فولاد در جدول را نمی‌خوریم گفت: روی نقاط ضعف و قوت فولاد کار کرده و به دنبال ارائه یک بازی باکیفیت هستیم.

 سعید الهویی چهارشنبه شب در خصوص دیدار تیمش برابر فولاد اظهار داشت: فردا بازی مهم، حساس و سنگینی برابر تیم فولاد خوزستان خواهیم داشت و می‌دانیم که این تیم به دلیل حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، هزینه زیادی کرده و بازیکنان خوب و باکیفیتی از باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر به این تیم جذب شده‌اند.

وی افزود: تیم فولاد نسبت به سال‌های گذشته، بسیار پرمهره‌تر و برای موفقیت در آسیا بسته شده است لذا ما خود را برای انجام یک بازی سخت آماده کردیم. 

مربی گل گهر گفت: در طول هفته آقای قلعه‌نویی و اعضای کادر فنی تیم، نقاط ضعف و قوت فولاد را کاملا آنالیز کرده و طراحی تمرین بر اساس همین نقاط قوت و ضعف حریف بوده است.

وی افزود: سعی می کنیم در بازی فردا روند خوبی را از لحاظ کیفیت فنی و مدل بازی‌ ارائه دهیم و با تمرکز در برابر تیم فولاد خوزستان که از ساختار دفاعی منسجم و خوبی برخوردار است، عملکرد خوبی داشته باشیم.

الهویی در خصوص غایبان تیمش گفت: مهران گلزاری و مهران درخشان‌مهر مصدوم هستند اما سایر بازیکنان در اختیار کادرفنی هستند. امیدواریم بچه‌ها فردا با تمرکز بالا، بتوانند عملکرد فنی خوبی داشته باشند و بتوانیم با ارائه یک بازی باکیفیت، نتیجه لازم را کسب کنیم.

دیدار تیم های فولاد و گل گهر از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار