تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۲۵۹۱۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیدار استقلال خوزستان و شمس‌آذر بهترین بازی هفته یازدهم است / مدعی اصلی صعودیم
 مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است این تیم از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است.

ایمان رازانی  درباره کامبک استقلال خوزستان در بازی با ون پارس اصفهان در هفته دهم لیگ یک، اظهارکرد: برای سه امتیاز به اصفهان رفته بودیم و در پنج دقیقه ابتدایی بازی هم به گل رسیدیم. ون پارس هم تیم بسیار با کیفیتی است و انتظار نداشتیم که تیمی که در چنین جایگاه جدولی قرار دارد به این صورت بازی کند و شاید خیلی‌ها انتظار داشتند که ما راحت بازی را ببریم اما واقعا جایگاه این تیم با این نوع بازی این‌جای جدول نیست.

وی ادامه داد: به هر حال در ادامه نیمه اول این دیدار روی اشتباه فردی گل تساوی را دریافت کردیم. تیم ما کمی عقب کشید زیرا به خاطر این‌که اصفهان از شهرهای مرتفع ایران است، از نظر تنفسی تحت فشار بودیم و در ادامه نیز گل دوم را هم دریافت کردیم. در نیمه نخست، نیمه خوبی نداشتیم. نیمه دوم با هدف برگرداندن بازی وارد زمین شدیم که روی یک ضربه کرنر غافلگیر شدیم و با حساب ۳ بر یک عقب افتادیم اما خدا را شکر با تعویض‌هایی که آقای پورموسوی داشت تیم جان گرفت و در ۱۰ دقیقه پایانی حملات‌مان بیشتر شد و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم و بازی را به تساوی بکشانیم. در واقع ۱۰ دقیقه طلایی داشتیم.

این مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان تیم با شخصیتی است و روز گذشته زمانی که از ون پارس عقب بودیم ما بازیکنان به هم می‌گفتیم باید به صورتی بازی کنیم که به شخصیت شکست ناپذیری استقلال خوزستان خدشه وارد نشود و تیم نبازد. ۱۰ هفته از مسابقات گذشته است و پایان فصل تیم های صعودکننده مشخص می‌شوند. استقلال خوزستان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است و ان‌شاالله پایان فصل نیز نام استقلال خوزستان جزو تیم‌های صعودکننده خواهد بود.

وی افزود: خدا را شکر شرایط تیمی خوبی داریم و استقلال خوزستان از کادرفنی و بازیکنان خوبی برخوردار است. روز به روز هم شرایط تیم بهتر می‌شود. البته در حال حاضر باتوجه به انتظاری که از استقلال خوزستان دارند که باید به لیگ برتر صعود کند، فشار روی تیم زیاد است.

رازانی گفت: امسال هدف استقلال خوزستان با تعیین آقای پورموسوی به عنوان سرمربی صعود به لیگ برتر بود. بهترین‌های فصل گذشته لیگ یک در استقلال خوزستان کنار هم جمع شدند و همین موضوع باعث شد که از استقلال خوزستان به عنوان یک تیم کهکشهانی یاد شود و به همین دلیل نیز تیم‌ها مقابل استقلال خیلی انگیزه دارن و بهترین بازی‌شان را انجام می‌دهند، ضمن این‌که فشار کار روی ما بازیکنان زیاد است و انتظارات بالا رفته است. حتما امتیازات از دست رفته را جبران می‌کنیم تا برای صعود به لیگ برتر در هفته‌های پایانی به مشکل برنخوریم.

وی در پایان نیز درباره بازی حساس هفته یازدهم استقلال خوزستان مقابل شمس آذر از مدعیان صعود به لیگ برتر، گفت: به نظر من بهترین بازی هفته یازدهم همین بازی است. دو تیم از حریفان رو در رو هستند و نتیجه این دیدار برای دو تیم خیلی مهم است. شمس آذر این هفته مقابل خیبر شکست خورد و در بازی با ما برای کسب سه امتیاز خانگی وارد زمین می‌شود و ما هم به قزوین می‌رویم تا با یک بازی با تمرکز با امتیاز از این دیدار خارج شویم و فاصله‌مان با رقبا زیاد نشود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار