تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۲۵۹۱۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی فولاد: بازی خیلی سختی مقابل گل گهر داریم
  مربی فولاد خوزستان با اشاره به بازی فردا پنجشنبه این تیم مقابل گهر، گفت: بازی خیلی سختی داریم، زیرا آنها از نظر تاکتیکی، ساختار خوبی داشته و از نظر امکانات و ساختار باشگاهی نیز تیم خوبی هستند.

 حمیدرضا رجبی چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی برابر گل گهر اظهار داشت: باشگاه گل گهر در سه فصل گذشته، سرمایه گذاری خوبی در فوتبال داشته است ؛ این تیم در فصل جاری مهره های با کیفیتی را جذب کرده و در این چند ساله، تیم بسیار خوبی شکل داده اند.

مربی فولاد گفت: ما هم تیم فولاد خوزستان هستیم که در چند سال اخیر، جام های زیادی را گرفته و سهمیه آسیا را کسب کردیم. تیم ما از نظر فوتبالی جزو تیم هایی است که با ساختار دفاعی و حمله ای خوبی بازی می کند.

وی با بیان اینکه تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوتشان را می دانیم افزود: امیدواریم در بازی فردا با انجام یک بازی منطقی، خوب و روان، نتیجه دلخواه مان را کسب کنیم.

رجبی در پاسخ به این سوال که انتظار می رفت فولاد تا به اینجای فصل نتایج بهتری کسب کند، گفت: بعد از بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی ها ، امسال توانستیم هفت تا هشت بازیکن جدید و باکیفیت جذب کنیم اما قبول دارم که تا اینجای لیگ نتیجه دلخواه را نگرفته ایم. شاید به دلیل یک سری مشکلات فنی و بدشانسی هایی که گریبانگیر تیم ما شد، نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

وی افزود: فولاد در سال های گذشته نشان داده که با گذشت زمان، از نظر هماهنگی و بحث تاکتیکی بهتر شده است و من این قول را به شما می دهم که تیم ما حتما بهتر خواهد شد البته باید بیشتر تلاش کنیم. 

مربی فولاد گفت: امیدوار هستم که در نیم فصل دوم و در ادامه لیگ، نتایج خیلی بهتری بگیریم و بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد از تیم ملی و سایر باشگاه ها در بر هم زدن تمرکز نکونام موثر بوده است افزود:تمرکز نکونام در زمان حاضر روی تیم فولاد است .

دیدار تیم های فولاد و گل گهر از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار