تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۲۵۹۱۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم فوتبال نفت آبادان: برای شکست دادن پیکان هم قسم شدیم
 مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان تیم برای شکست دادن پیکان تهران هم قسم شدند.

 محمود شجاعی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت نفت و پیکان، افزود: پیکان تیم با کیفیت و جوان است و امتیاز این بازی مثل سایر بازی‌ها است.

وی اظهار داشت: بازی بسیار مهمی است و بازیکنان ما همدل و هم قسم شده اند که یک بازی خوب ارائه بدهند و با کسب سه امتیاز به پیشواز تعطیلات بروند. 

مربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: در طول هفته تیم حریف را آنالیز کردیم و از هر نظر آماده یک بازی خوب و تماشاگر پسند و همراه با نتیجه هستیم. 

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما کاملا احساسات هواداران را درک می کنیم و می دانیم این تیم و نتایج آن دغدغه اصلی و بزرگ خیلی از هواداران آبادانی است و می دانیم بخش زیادی از مردم این شهر با این تیم و نتایج آن زندگی می کنند و با برد آن خوشحال می شوند و با باخت آن غمگین می شوند.

وی بیان کرد: وظیفه داریم با کار و تلاش بیشتر و برطرف کردن نقاط ضعف مان و کسب نتایج خوب شادی را برای هواداذان به ارمغان بیاوریم. از هواداران خواهش می کنم کمی صبورتر باشند.

شجاعی گفت: در هر تغییری، کسب نتایج مطلوب نیازمند زمان است، فیروز کریمی در بدو حضور در این تبم نیز اصول معرفتی را به جا آورد و نتایج ضعیف گذشته و کاستی ها را به گردن سرمربی قبلی نیانداخت و گفت تیم پتانسیل خوبی دارد و با کمک هم، سعی خواهیم کرد روند رو به رشدی به تیم حاکم کنیم و امیدواریم در تعطیلات پیش رو این امر میسر شود. 

وی افزود: در هفته های گذشته سرماخوردگی و مصدومیت ها باعث شد دست به عصاتر راه برویم و نتوانیم با تمام توان در میدان حاضر شویم، مصدومیت سینا مریدی، محمد قنبری، طالب ریکانی و حسن بیت سعید باعث شد این نفرات را نداشته باشیم. 

شجاعی گفت: بازی های خوب ریکانی اظهرالشمس است اما امسال مصدوم است و اصلا نباید بازی کند اما به دلیل غیرت و تعصبش به آبادان به زور آمپول و فیزیوتراپی بازی می کند، مطمئنم با توجه به تعطیلی لیگ و روند درمانی اش به زودی بر می گردد و روزهای خوب گذشته را برای خودش و تیمش تکرار خواهد کرد. 

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در حضور قبلی کریمی در تیم نفت، یک ماه فرصت داشت اما در این حضور چنین فرصتی را برای جبران کاستی ها نداشته ایم و حتما تعطیلات پیش رو کمک بسیار بزرگی است که حتی بتوانیم بازیکن، اضافه کنیم و در نیم فصل هم چند بازیکن بگیریم. قول می دهم روند تیم بهتر خواهد شد.

صنعت نفت آبادان و پیکان تهران روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می‌روند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار