تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۲۵۸۸۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آمار فاجعه بار فیروز کریمی در آبادان/نفت با «کریمی» تیم نشد
فیروز کریمی پس از گرفتن سکان هدایت طلایی پوشان دیار اروند آمار فاجعه باری را از خود به نمایش گذاشته و از چهار بازی تنها یک امتیاز کسب کرده است.
 فیروز کریمی پس از گرفتن سکان هدایت طلایی پوشان دیار اروند آمار فاجعه باری را از خود به نمایش گذاشته و از چهار بازی تنها یک امتیاز کسب کرده است.

 صنعت نفت آبادان پس از ۶ فصل حضور متوالی در لیگ برتر که در برخی از فصول نظیر سال حضور اسکوچیچ موفق به کسب نتایج خیره‌کننده‌ای هم شده، حالا در لیگ بیست و دوم با تصمیماتی که مدیران این باشگاه ریشه‌دار فوتبال ایران اتخاذ کرده‌اند، در آستانه سقوط قرار گرفته است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که ۶ هفته نخست خود را با «رضا پرکاس» آغاز کرد و نتایج ضعیفی را به دست آورد که در نهایت بعد از ۶ هفته، هدایت نفتی‌ها به «فیروز کریمی» سرمربی کهنه کار فوتبال ایران سپرده شد تا شاید شاهکاری را خلق کند و نفت آبادان را از این وضعیت نجات دهد.

این تیم از ۱۰ مسابقه قبلی تنها یک برد مقابل هوادار کسب کرده و با هفت باخت و ۲ مساوی در رتبه انتهایی جدول رده‌بندی مسابقات جای گرفته تا در فصلی که شاهد لیگی کاملاً رقابتی هستیم و تیم‌های منسجمی در مسابقات حضور دارند طلایی پوشان آبادانی از همین حالا یکی از تیم‌هایی باشند که با ادامه شرایط موجود سقوط‌شان قطعی خواهد بود.

امسال اما تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از همان روزهای نخست و در فصل نقل و انتقالات نشان داد که باید برای سقوط نکردن بجنگند تا رتبه‌های خوب چون این تیم علاوه بر اینکه مهره‌های خود را از دست داد، هیچ بازیکن شاخصی را جذب نکرد و با دستان خالی وارد لیگ برتر شد.

کریمی هم با آمدنش کاری از پیش نبرد. او در هفته اول یک امتیاز از مس رفسنجان گرفت تا امید را در دل هواداران صنعت نفت روشن کند ولی در هفته هشتم به ملوان بندر انزلی که آن زمان قعرنشین لیگ برتر بود، باخت و جای این تیم در قعر را گرفت.

نفت با هدایت کریمی بعد از آن هم در خانه به سپاهان باخت تا نشان دهد برای تیم شدن باید کاری فراتر از تعویض مربی از خود نشان دهد. صنعت نفت آبادان در آخرین هفته لیگ برتری جدال با دیگر تیم قعر نشین یعنی مس کرمان را هم در دیار کریمان باخت تا چسبیدن به قعر جدول به دیگر رقیب قعرنشین این اجازه را بدهد که فاصله خود را با قعر افزایش دهد.

اکنون کریمی از چهار بازی و ۱۲ امتیاز ممکن تنها یک امتیاز کسب کرد و یک آمار فاجعه بار از خود در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به یادگار گذاشته است که امید را در دل هواداران پرشور این تیم از بین برده است.

پرکاس از ۶ بازی چهار امتیاز گرفت یعنی میانگین ۱.۵ امتیاز در هر بازی ولی کریمی از چهار بازی یک امتیاز کسب کرده و تا همین جای کار عملکرد پرکاس سرمربی اخراج شده صنعت نفت از کریمی بهتر است. به نظر می‌رسد مدیران نفت که به دنبال تغییر در رویه نتایج بد تیم با پرکاس اقدام به جذب فیروز کریمی کرده‌اند، دچار خطای محاسباتی شده‌اند و نفت با کریمی هم تیم نشد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار