تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۲۵۸۷۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمیته داوران باید پاسخگو باشد که چرا داورش از قوانین فوتبال بی‌اطلاع است!
  مربی تیم امیدهای فوتبال با انتقاد ار داوری تیمش در هفته سوم لیگ برتر مقابل ذوب آهن، برای بی اطلاعی داور از قوانین ابراز تاسف کرد. 

 منصور ربیعه  با گله مندی از قضاوت محمدرضا رمضانی داور تهرانی دیدار تیم های ذوب آهن و فولاد خوزستان در لیگ برتر امیدهای کشور، اظهار کرد: هفته سوم لیگ برتر امیدهای کشور ۲۴ مهرماه برگزار شد که داور قضاوت موفقی در این بازی نداشت و کمیته داوران باید پاسخگو باشد که چرا داوری که برای لیگ برتر امیدهای کشور انتخاب می کند از قوانین اطلاع ندارد و باعث اخراج مربی‌ای می شود که قوانین را به او گوشزد می کند و این باعث تاسف است. 

وی ادامه داد: داور امکان دارد در قضاوت خود دچار اشکال شود زیرا هر انسانی جایزالخطا است اما اینکه داور قوانین را نداند جای تعجب دارد و نمی دانم کمیته داوران چطور داوران را برای مسابقات امیدهای کشور انتخاب می کند که از قوانین بی اطلاع هستند.

مربی تیم فوتبال امید فولاد گفت: در جریان دیدار ذوب آهن و فولاد، توپ به گلر ذوب آهن رسید و همزمان نمی دانم بازیکن ذوب آهن به داور چه می گوید که داور بازی را قطع و به او کارت زرد نشان می دهد که در چنین شرایطی قانون صراحتاً اعلام می کند چون توپ در اختیار تیم ذوب آهن بوده و بازیکن این تیم کارت می گیرد و بازی قطع می شود، داور باید از محلی که به بازیکن کارت زرد داده است ضربه آزاد غیرمستقیم به سود فولاد اعلام کند که این کار را انجام نداد و من این قانون را به داور گوشزد کردم و به او گفتم نباید دراپبال اعلام کنی که متأسفانه به حرف من توجه نکرد و من را اخراج کرد.

وی ادامه داد: قبل از اینکه این صحنه ایجاد شود بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود ذوب آهن در جریان بود و اگر ضربه آزاد غیرمستقیم به سود فولاد اعلام می شد ممکن بود بازی به تساوی کشیده شود اما همین تصمیم داور با اعلام دراپبال باعث شد فولاد گل پنجم را هم دریافت کند و به نظرم داور نتیجه را عوض کرد و همین تصمیم وی باعث ایجاد درگیری شد و این حاکی از بی اطلاعی داور است. من از عملکرد این داور گله مندم و معتقدم حق فولاد ضایع شد و در حق من نیز اجحاف صورت گرفت و کمیته داوران باید پاسخگو باشد که داوری که برای مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور انتخاب می کند از قوانین بی اطلاع است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار