تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۲۵۸۷۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی مس رفسنجان: حداقل یک گل می‌توانستیم به نفت مسجد سلیمان بزنیم
 سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: حق ما در بازی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان حداقل یک گل بود زیرا در ۱۰ دقیقه اول بازی فقط سه موقعیت گلزنی داشتیم.

 محمد ربیعی شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بیان کرد: بخش عمده بازی در اختیار ما بود. با توجه به شرایط حریف، مطلع بودیم که آنها در این بازی به دنبال کسب امتیاز هستند که به هدفشان رسیدند.

وی افزود: ما در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم و امروز روز ما نبود اما بالاخره این دوران تمام می شود. اگر بار روانی از دوش مهاجمان ما برداشته شود پای آنها به گلزنی باز می شود.

سرمربی مس رفسنجان گفت: بازیکنان ما در بازی امروز ۲ توپ را از سه قدم به بیرون زدند که برای من جای تعجب دارد. تمام بازی در کنترل ما بود و به حریف هیچ موقعیتی ندادیم، در هر ۲ نیمه غالب بر بازی بودیم و تعداد زیادی کرنر و ضربات ایستگاهی داشتیم اما در امر گلزنی موفق نبودیم. امیدوارم که در بازی های آینده از فرصت ها بهتر استفاده کنیم. 

وی با بیان اینکه کادر فنی نفت مسجدسلیمان باتجربه‌ای هستند افزود: در فوتبال فراز و نشیب وجود دارد؛ درست است که نفت در ۲ بازی باخت ناگوار داشت ولی مقابل استقلال و پرسپولیس بازی خوبی ارایه داد لذا باید به آنها فرصت داده شود.

ربیعی گفت: پنج روز پیش از شروع لیگ امسال با تیم نفت مسجدسلیمان یک بازی دوستانه داشتیم و همان جا اعلام کردم تیم نفت مسجدسلیمان را متفاوت تر از همیشه دیدم. من هم زمانی با مس، چهار باخت متوالی داشتم ولی بعد روند ما بهتر شد. تیم نفت تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است و امروز جانانه جنگیدند.

وی افزود: تا امروز ما ۱۰ مسابقه انجام داده‌ایم که ۶ بازی ما بیرون خانه بود و طبق قاعده باید ۱۸ امتیاز می گرفتیم اما ۱۳ امتیاز گرفتیم. البته بیشترین میزان ضرر از اشتباهات داوری برای تیم مس بود و یک سود هم نبردیم. طبق هدفگذاری که برای تیم مس انجام دادم قدری عقب هستیم که پس از وقفه مسابقات، به طور قطع جبران خواهیم کرد. 

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان که عصر جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار