تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۵۸۶۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشنواره ورزش های همگانی در اهواز برگزار شد
 جشنواره ورزش های همگانی پنجشنبه با حضور حدود ۲۰۰ شرکت کننده در پارک جزیره اهواز برگزار شد.

پرستو شهنی نایب رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره ورزشی زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان و توسط هیات ورزش های همگانی به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

وی گفت: این جشنواره با همکاری کمیته های داژبال، فریزبی، طناب زنی، روپایی و دیگر کمیته های هیات ورزش های همگانی برگزار شد.

نایب رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان ادامه داد: در این جشنواره ورزشکاران کمیته های هیات همگانی و ورزشکاران دیگر هیات ها حضور داشته و به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.

وی از حمایت اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزش های همگانی برای حمایت از این جشنواره قدردانی کرد. در پایان این جشنواره جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد.

غبارروبی مزار شهدا به مناسبت هفته تربیت بدنی

به مناسبت هفته تربیت بدنی، مزار شهدای اهواز با حضور جامعه ورزش و جوانان غبارروبی و عطر افشانی شد.

مسوولان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به همراه ورزشکاران برخی از رشته ها عصرپنجشنبه با حضور در گلزار شهدای اهواز نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد وخاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

ابراهیم نصیری معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهار داشت: هفته تربیت بدنی فرصت خوبی برای تجدید میثاق با شهداست، دلاورمردانی که از خود گذشتند تا جان و روحشان با مولی و مقتدایشان محشور شود.

وی افزود: ما اعتقاد داریم هر شهیدی مدالی پر افتخار برای میهن اسلامی ایران است و اعتقاد راسخ داریم که قهرمانان واقعی شهدا هستند و جوانان می توانند با انتخاب مسیر شهدا به آن اهداف تعالی دست یابند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان آسایش و امنیت کنونی کشور را مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهدا دانست و گفت: امروز ثمرات و برکات خون شهدا موجب شده تا نظام اسلامی مستحکم تر از گذشته و سرافرازانه در زمینه های مختلف خوش بدرخشد.

هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهرماه آغاز شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار