تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۲۵۸۶۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهاجری: تا روزی که هستم با تمام وجود کار می‌کنم / بازیکنانم باهم اختلاف ندارند
  سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به تیمم امیدوارم و تا روزی که باشم، من و بازیکنانم با تمام وجود کار می کنیم.

رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان، اظهارکرد: این بازی سخت و تاکتیکی است. حریف در این چند سال انسجام خیلی خوبی داشته است و آقای ربیعی و کادرش جوان و خوب هستند و با هدفگذاری که داشته اند، سال به سال به هدفشان نزدیک تر می شوند.  این تیم در کار دفاعی منسجم است و همین کار ما را برای رسیدن به دروازه شان سخت می کند. ضمن این که باید خیلی هوشیار باشیم که غافلگیر نشویم. 

 وی افزود: پس از ان دو هفته خوبی که نداشتیم و بابت آن از مردم خوزستان و مسجدسلیمان عذرخواهی کرده ایم به نظرم در بازی قبلی مقابل تراکتور توانستیم از نظر شرایط ذهنی و روانی فوتبال خوبی بازی کنیم که متاسفانه درنهایت شکست خوردیم و متاسفانه در این بازی فقر بازیکن برای ما در دقایقی از بازی مشخص بود. البته بازیکنانم تا پایان بازی جنگیدند. امسال بیشتر توپ ها به تیرک دروازه ها را ما زده ایم که امیدوارم بدشانسی هایمان تمام شود. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم برای بازی فردا نیز باتوجه به تمریناتی که داشته ایم به روال خوب خودمان برگردیم. البته بارها گفته ام باخت برای همه تیم ها است و مهم این است که بعد از باخت ها تمام مجموعه تلاش کنند که تیم را به روال برگردانند. مسوولیت فنی تیم با من است و این قدر شهامت دارم و طی سال های مربیگری ام هیچ وقت باخت ها را گردن کسی نیانداخته ام اما انتظاراتی داریم. قول می دهم فردا بازیکنانم با تمام وجود بازی خواهند کرد ولی نیازمند این هستیم که همه پای کار بیایند و کمک کنند. 

وی افزود: بودجه تیم ما شاید ضعیف ترین بودجه در بین تیم های لیگ برتری باشیم و ایرادی ندارد اما شک ندارم بازیکنان با کیفیتی داریم و آمده ایم کارهای بزرگ انجام دهیم ولی باید حمایت شویم. به تیمم امیدوارم و تا روزی که باشم من و بازیکنانم با تمام وجود کار می کنیم تا اول از اعتبار خودمان دفاع کنیم. نباید باخت های اخیر نفت پررنگ شود و باید از آن ها گذر کرد و بابد چشم مان به آینده باشد و در گذشته نمانیم و از آن درس بگیریم. 

مهاجری گفت: تیم باید تقویت شود و این را بارها گفته ام. منتظریم دو بازی پیش رو را به سرانجام برسانیم و سپس تکلیف مان را برای ادامه لیگ مشخص کنیم. 

وی بیان کرد: برای بازی با مس رفسنجان خرم‌الحسینی را به دلیل مصدومیت نداریم اما آسیب او به صورتی است که از چند روز آینده به جمع مان اضافه خواهد شد. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: متاسفانه شیطنت هایی که از بیرون شد باعث این تفکر شکل بگیرد که شاید بین بازیکنان ما اختلاف باشد اما اینطور نیست و گفتن چنین حرف هایی کن لطفی در حق بازیکنان ما است. بازیکنان ما در حال تلاش به روال قبل هستند اما نیازمند انرژی مثبت هستیم، مردم همه ناراحت هستند و این ناراحتی باید ما را به خودمان بیاورد و قوی تر کار کنیم. 

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم داور بازی فردا عدالت را برقرار کند تا دو تیم روی بحث داوری مشکلی نداشته باشند.  ما تا الان سعی کرده ایم حامی داوران باشیم تا با تمرکز بهتری قضاوت کنند. فردا هم قطعا از این بحث مستثنی نیست اما انتظار داریم تیم داوری بازی فردا روز کم اشتباهی داشته باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار