تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۲۵۸۶۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۰ طرح ورزشی در آبادان تا پایان امسال بهره برداری می‌شود
  رییس اداره ورزشی و جوانان آبادان گفت: ۲۰ طرح ورزشی در آبادان در حال اجراست که با بهره برداری از آنها تا پایان امسال، سرانه ورزشی این شهرستان از ۵۴ سانتیمتر به ۶۰ سانتیمتر افزایش می‌یابد.

علی رضایی‌شکیب بیان کرد: احداث چند زمین چمن طبیعی و مصنوعی و نیز سالن ورزش‌های رزمی، سالن بدنسازی و مجموعه ورزشی بازی‌های ساحلی در آبادان در حال اجرا است.
وی میانگین سرانه ورزشی را در استان خوزستان یک متر اعلام کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به کمبود زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان افزود: ۵۰ درصد مشکلات ورزش آبادان مربوط به کمبودزیرساخت است که با پایان یافتن عملیات احداث مجموعه ورزشی روباز در جوار رودخانه بهمنشیر بخشی از این مشکل برطرف خواهد شد.

رضایی‌شکیب با تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی به برگزاری مسابقات ورزشی متنوع و اعزام تیم‌های ورزشی آبادان به مسابقات استانی، ملی و بین‌المللی اشاره کرد و بیان کرد:دوره سوم مسابقات برگشت کشتی کشور، برگزاری مسابقات هندبال و فوتبال در آبادان برنامه ریزی شده است.
وی افزود: نخستین دوره مسابقات بسیج کارگری ادارات و مسابقات ویژه بانوان و گردهمایی کونگ فوکاران منطقه آزاد اروند نیز در هفته تربیت بدنی برنامه ریزی شده است.

آبادان دارای ۴۲ هیات ورزشی فعال با ۱۷ هزار ورزشکار ساماندهی شده در رشته‌های مختلف است.

هفته تربیت بدنی در ایران هر سال از ۲۶ مهر تا دوم آبان برگزار می‌شود.۲۶ مهر روز تربیت و بدنی و ورزش است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار