تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۲۵۸۶۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم استقلال خوزستان برابر پارس جنوبی به پیروزی پرگل رسید
 تیم استقلال خوزستان در هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر حریف خود به برتری پرگل دست یافت.

 تیم‌های استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم در نهمین هفته از رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

در این دیدار بهروز بارانی، حمید گلزاری، بهرام رشید فرخی، رضا نبی زاده، حمید نعمتی، عبدالعظیم گوگ، ابوالفضل اعلایی، کیخسرو سیاهپور، ایمان رازانی، علی وزیری پناه، حسن پورحمیدی برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

همچنین میلاد غریبی، مرتضی آقاخان، رامین دهقانی، پیمان پورصادقی، روزبه سینکی، عرفان قهرمانی، علی بشیری، حسین میرزا حسینی پور، سجاد تمیمی، محمدرضا یوسفی و رضا بلیوند ترکیب پارس جنوبی را تشکیل دادند.

بهرام رشیدفرخی در دقیقه ۱۰ اولین گل بازی را برای استقلال خوزستان به ثمر رساند و در دقیقه ۲۳ و ۵۸ بهروز بارانی برای ۲ بار دیگر دروازه پارس جنوبی را باز کرد.

در دقیقه ۷۵ بازی عرفان قهرمانی یکی از سه گل خورده پارس جنوبی را جبران کرد.

تیم استقلال خوزستان در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و می توانست با تعداد گل بیشتری پیروز میدان شود.

بیش از ۱۰۰ هوادار استقلال خوزستان از جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی بودند.

در این دیدار حسن پورحمیدی دروازه بان استقلال خوزستان به دلیل اعتراض بیش از حد به داور بازی، کارت قرمز گرفت و از بازی اخراج شد که این موضوع اعتراض پورموسوی و کادر فنی تیم استقلال خوزستان را به همراه داشت.

آبی‌های خوزستان با این برد ۱۳ امتیازی شدند و در رده ششم قرار گرفتند، همچنین تیم پارس جنوبی نیز با ۱۲ امتیاز در رده یازدهم جای گرفت.

تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل ۹۵-۹۴ لیگ برتر فوتبال پس از ۶ فصل حضور در لیگ برتر، چهارمین فصل حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار