تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۵۸۵۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرداختی باشگاه در حد پول توجیبی است / صبر بازیکنان استقلال ملاثانی حدی دارد!
 بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی می‌گوید در این فصل پرداختی باشگاه به بازیکنان در حد پول توجیبی بوده است.

امین هاشمی‌فرد در خصوص برد استقلال ملاثانی مقابل دریابل در شرایطی که تیم در اعتصاب بود و تمرینی برای این دیدار نداشت، اظهارکرد: برای این دیدار حتی یک دقیقه هم تمرین نداشتیم و دلیل آن هم اعتصاب بازیکنان به دلیل مشکلات مالی تیم از فصل گذشته تاکنون است.

وی بیان کرد: در این فصل پرداختی باشگاه به ما در حد پول توجیبی بوده است، درحالی که قرار بود، ۳۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان قبل از آغاز بازی‌ها داده شود که این وعده عملی نشده است. شرایط ما با بازیکنان تیم‌های دیگر قابل قیاس نیست و رقابت ناعادلانه‌ای با سایر تیم‌ها داریم و به نظرم نتایج ما با غیرت و شرفی است که بازیکنان و کادرفنی برای موفقیت تیم می‌گذارند.

این بازیکتن تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: سوال ما این است که چرا علی‌رغم نتایج خوب استقلال ملاثانی، مسئولان استان خوزستان برای کمک به تیم پا پیش نمی‌گذارند. باید چکار می‌کردیم که تاکنون انجام نداده‌ایم؟ آیا کار فوتبالی مانده که باید انجام می‌دادیم و نداده‌ایم. تیم ما با صدر جدول تنها یک امتیاز فاصله دارد و اصلا باخت نداشته‌ایم.

وی عنوان کرد: شاید کل بودجه یک فصل استقلال ملاثانی به اندازه مبلغ قرارداد دو سه بازیکن تیم‌های دیگر نباشد، در حالی که از نظر امتیازگیری به اندازه تیم ما موفق نبوده‌اند. تیم ما شاهکار کرده است و تنها به خاطر مردم خوزستان و ملاثانی تاکنون کار کرده‌ایم اما باور کنید غیرت گذاشتن حدی دارد و تا حدی می‌توانیم از حق خانواده‌مان بگذریم زیرا بازیکنان جز همین فوتبال منبع درآمدی دیگری ندارند. صبر و تحمل بازیکنان استقلال ملاثانی حدی دارد.

هاشمی‌فرد تاکید کرد: روز گذشته بدون تمرین بازی کردیم و همین باعث آسیب‌دیدگی دو سه بازیکن تیم شد و مطمئنا همین آسیب و خستگی در دیگر بازیکنان در بازی‌های بعدی دیده خواهد  شد.

وی بیان کرد: اصلا اهل آه و ناله نیستیم اما واقعا از شرایط موجود خسته شده‌ایم. مسئولان استان تا دیرتر از این نشده است به استقلال ملاثانی کمک کنند. علاوه بر مشکل مالی با مشکل امکاناتی نیز مواجه ایم و حتی برای سفر به استان‌های دیگر مشکل داریم و برخی سفرها با اتوبوس انجام می‌شود. امیدوارم مسئولان مشکلات ما را ببینند و حل کنند تا موفقیت‌های استقلال ملاثانی تدوام داشته باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار