تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۲۵۸۵۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کنایه اشکش به استقلال خوزستان: ورزشگاه غدیر ملکی شخصی کسی نیست!
 سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با کنایه به باشگاه استقلال خوزستان که ورزشگاه غدیر اهواز در اختیار آن قرار گرفته است، گفت: ورزشگاه غدیر ملکی شخصی کسی نیست و درست نیست فردی قلدرانه بیاید بگوید که این ورزشگاه غدیر متعلق به من است.

ابراهیم اشکش پس از برد ۲ بر صفر تیمش مقابل دریابابل در هفته نهم لیگ یک، اظهار کرد: خوشحالم که مردم خوزستان بابت برد استقلال ملاثانی خوشحال هستند. کمترین چیزی که از مسئولان خوزستانی انتظار دارم این است که از تیم تمام بومی استقلال ملاثانی که تمام بازیکنان آن زیر بیرق استقلال ملاثانی تلاش می کنند، حمایت کنند و این خواسته نابجایی نیست که مسئولان مشکلات این تیم را رفع کنند. روز گذشته مصاحبه تندی در این زمینه داشتم و در همین جا به آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان می گویم آقای بنی تمیم عزیز شما به عنوان پدر معنوی ورزش استان در این جایگاه قرار دارید و به عنوان وظیفه اجتماعی خود این وظیفه را دارید که از تیم استقلال ملاثانی حمایت کنید.

وی ادامه داد: ما بسیار خوشحالیم که مجدداً به ورزشگاه خاطره انگیز غدیر اهواز برگشتیم. این ورزشگاه یادآور خاطرات بسیار خوبی برای مردم خوزستان است و یک سرمایه ملی محسوب می شود. باشگاه استقلال خوزستان که در حال حاضر این ورزشگاه در اختیار آن قرار دارد نیز باشگاه من خوزستانی است و متعلق به کسی نیست و بسیار خوشحالم که این ورزشگاه با این امکانات در اختیار باشگاه خوب و محبوب استقلال خوزستان قرار گرفته است و امیدوارم صحبت های من را به موارد دیگری ربط ندهند زیرا استقلال خوزستان تیم خود من است و من به عنوان یک خوزستانی عاشقانه این تیم را دنبال می کنم اما حق طبیعی من استقلال ملاثانی است که وقتی زمین اختصاصی آن را در ملاثانی درست نمی کنند زمانی که ورزشگاه غدیر را به استقلال خوزستان داده اید و دمتان گرم و کار بسیار خوبی هم بوده است، ورزشگاه تختی اهواز را هم که زمین چمن آن آماده شده و تنها نصب تیرک های آن مانده است را در اختیار استقلال ملاثانی قرار دهند تا زمانی که ورزشگاه خودمان در شهر ملاثانی آماده شود. به هر حال باید از تیم های دیگر استان مثل ولایت اهواز هم حمایت شود و این کمترین وظیفه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان است و اگر این اداره کل چتر حمایتی بر سر تیم های فوتبالی نداشته باشد کارها به خوبی پیش نمی رود و انجام چنین کارهایی برای آقای  بنی تمیم خیلی نیست.

اشکش افزود: درست نیست فردی قلدرانه بیاید بگوید که ورزشگاه غدیر متعلق به من است و می خواهم بگویم این فرد کجا بوده که می گوید ورزشگاه برای من است. ورزشگاه غدیر متعلق به استان خوزستان است و ملک شخصی کسی نیست و البته از اینکه در اختیار باشگاه استقلال خوزستان است، خوشحال هستم و استقلال خوزستان تیم من است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: همه تیم های خوزستانی یکی هستند و مجدد تأکید می کنم از اینکه در ورزشگاه غدیر بازی کردیم لذت بردیم اما مسئولان باید به فکر استقلال ملاثانی هم باشند. بازیکنان من پس از شش  روز تمرین نکردن به عشق مردم خوزستان و بدون این که ریالی دریافت کنند امشب آمدند و بازی کردند. می خواهم بدانم آیا صنفی وجود دارد که هشت هفته پول دریافت نکند و بتواند کار کند و اگر وجود دارد بیایید به من بگویید. آیا پرداخت مبالغ بازیکنان استقلال ملاثانی که یک پنجم و حتی یک دهم تیم های دیگر است کار زیادی است؟ از استاندار خوزستان درخواست کمک دارم. از آقای سید کریم حسینی و مجتبی یوسفی نمایندگان اهواز گله مند هستم زیرا چند بار از آن ها درخواست کمک داشتم و چرا یک بار تماس نمی گیرید که مشکل شما چه چیزی است و چرا از من ابراهیم اشکش نمی پرسید درد تو چیست؟ آن هم شما نمایندگانی که همیشه پای کار بوده اید اما چرا چند وقت است که سراغی از ما نمی گیرید.

وی افزود: من ابراهیم اشکش با وجود پیشنهادهایی که داشته ام عاشقانه پای این تیم مانده ام، آن هم به خاطر مردم خوب و نجیب استقلال ملاثانی که تنها دلخوشی آنها همین تیم است. از تمام بازیکنام که امروز یک فوتبال تاکتیکی انجا دادند آن هم علی رغم اینکه تمرین نکرده بودند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: مطمئناً اینکه تمرین نکرده ایم و حتی مصدومیت های پیش رو، بر روی تیم ما تأثیر خواهد گذاشت. به هر حال امیدوارم مسئولان کاری کنند تا حق بازیکنان استقلال ملاثانی داده شود و اگر حق آنها را ندهیم چرا راهکاری داریم که بخواهیم حق آنها را بگیریم. شاید مسئولان خوزستانی تا الان نمی دانستند اما حالا امیدوارم با شنیدن مشکلات تیم ما پای کار بیایند.

اشکش گفت: تمام یازده بازیکن که امشب بازی کردند و تمام بازیکنان تعویضی ام همگی خوزستانی بودند و این جزو اتفاقات کم نظیر در چند سال گذشته فوتبال خوزستان است. من می گویم اگر نانی در این فوتبال وجود دارد ابتدا جوان خوزستانی بهره مند شود و نیاییم تیم هایمان را مملو از بازیکنان غیربومی کنیم که هیچ عرقی هم نداشته باشند و بعد تیم هایمان نتیجه نگیرند. برخی تیم هایی که بسیار هزینه کرده اند فکر می کنم تعداد گل های زده شان پنج گل بوده است اما استقلال ملاثانی فقط شش گل خود را از دقیقه ۹۰ به بعد بازی هایش به ثمر رسانده است. امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که تمام تیم های خوزستانی نتایج خوبی بگیرند و این باعث خوشحالی ما است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار